În creștere, părinții mei mi-au spus să nu intru în subsol. Acum este destul de interesant să mă gândesc la asta. Am fost un copil ascultător și nu am făcut niciodată ceva pe care părinții mei mi-au spus să nu o fac, dar niciodată n-am întrebat niciodată, până de curând, de ce nu mi-a fost permis să merg pe scări.
Casa noastră era imensă. Tatăl meu a lucrat în domeniul finanțelor, dar a crescut un băiat de stat în fața colegiului, așa că, de îndată ce am avut șansa, ne-am mutat în izolare, chiar dacă asta ia făcut naveta peste o oră în oraș. Mi-a plăcut foarte mult, mai ales când eram mai tânăr, deoarece aveam o mulțime de animale pe proprietatea noastră - unele sălbatice și unele deținute de părinții mei. Mama mea ar rămâne acasă și avea grijă de găini și de gâște în timp ce m-am uitat și am jucat cu ei. Mama mi-ar spune mereu să nu mă apropii prea mult de animale, pentru că am fi vândute câteva dintre ele din când în când și nu dorea ca sentimentele mele să fie rănite. Am făcut tot posibilul să-i urmez instrucțiunile, dar trebuie să recunosc că au existat cu siguranță niște animale pe care le-am pierdut când au fost vândute. Am petrecut multe seri după călătorie lungă de autobuz de la școală, așezat înapoi cu animalele, urmărind soarele să coboare peste câmpurile deschise. Era mai pașnică decât descriu cuvintele.Dar de oriunde pe acri și acri de proprietate, singurul loc în care nu aveam voie să fiu era acel subsol. Am încercat odată să merg cu mama, când a coborât jos să facă rufele. M-am oferit să țină coșul de haine murdare pentru ea, coborând pe trepte, crezând că va aprecia cu siguranță ajutorul, dar eram teribil de greșit. De îndată ce piciorul meu a lovit acel pas înaintea ei și înainte de a-mi scutura oferta să o ajut, sa întors și a împins-o înapoi folosind coșul de rufe. Nu o împingere tare, dar suficient de una pentru a mă forța să trec prin ușă și în bucătărie.
"Ce ți-am spus?" Mi-a spus ea. "Ce am spus despre a veni aici?"
Mi-am cerut scuze și mi-am atârnat capul, simțindu-mă ca un copil rău. A simțit asta și ma băgat în cap.- E în regulă, spuse ea. "Doar nu face asta din nou. Trebuie să stai aici. De ce nu te duci să vezi dacă vreunul din pui a pus ouă? Am uitat să ieșesc în această dimineață și mi-ar plăcea ajutorul.
Am zâmbit și am acceptat să o fac, umblând pe ușa din spate a bucătăriei spre coop, mama mea închizând ușa de la subsol în urma ei, înainte să o fac chiar afară.
Vremea a fost teribilă cu câteva ierni în urmă. Am fost smulși de zăpadă și, din păcate, multe animale au murit în fermă. Nu mă înțelegeți rău, eram bine și totul - din nou, agricultura era mai mult un hobby decât un mijloc de venit sau supraviețuire - dar eram destul de supărat de animalele care nu mai erau acolo. Din anumite motive, părinții mei au fost nervoși și păreau să fie din ce în ce mai excluși, cu cât am fost mai mult nevoiți să fim în casă. Am avut multă mâncare și puterea noastră nu a ieșit, așa că nu am putut să-mi dau seama de ce au fost încurcați, în afară de a fi blocați și de a nu putea ieși afară.
Era o lovitură la ușă timp de o săptămână sau două în furtuna de zăpadă și îmi amintesc cât de ciudat era că am avea un vizitator. Nu am avut niciodată vizitatori - eram destul de departe în bastoane și oamenii nu se "băteau" sau ceva, mai ales fără să ne spună mai întâi. Tatăl meu a răspuns la ușă și a fost un tânăr, lipsit de orice culoare și acoperit cu capul în picioare în alb, zăpadă groasă. Îi mulțumi mulțumit tatălui pentru deschiderea ușii și-i explică situația.
Masina lui sa descompus cam șase sau șapte mile în sus și nu știa unde să meargă. Nu avea un telefon mobil și călătorise prin țară, așa că nu știa cine ar fi contactat oricum. Tatăl meu la invitat și, dintr-o dată, acel sentiment jignitor despre părinții mei a început să plutească departe. Păreau mai mult acum că acest străin era în casă și era o situație atât de ciudată, încât trebuia să stau și să mă uit. Am ascultat acest om spunându-ne că nu are nici un fel de viață în familie, cu excepția unei soră pe care nu a mai vorbit-o ani de zile și că se îndreaptă spre Boston să înceapă. El a spus că mama lui a murit cu doar câteva luni înainte și a scos un mic medalion de aur pe un lanț. El ne-a spus că îi aparținea și că era singurul lucru pe care-l lăsase de la ea. Am zâmbit și i-am dat din cap,
CITEȘTI
creepypasta legends
Fanficaceasta carte a fost luata dupa cartea cea veche ! (nu ii dau numele ca am sters-o pt ca nu vreau sa sara toti fanii creepypasta pe mine si sa imi iau report ! ) asa ca fac o carte in care voi cauta legende inspirate din orice ! orice ! chiar si din...