fondul memoriilor

8 0 0
                                    

A plouat peste stațiunea Rosenberg.

O zi de îmbarcare a bagajelor în camion și, după ce a plecat, norii au sosit. În interiorul casei de mai multe povestiri, puțină viață a fost exprimată așa cum o făcuse odată. Ceasul antic a ieșit, fiind singurul lucru care a făcut sunetul în ultimele trei ore. Günther se revărsa o altă lovitură de brandy, deja terminată cu sticla pusă la mini bar. Exista mult mai mult de unde a venit și intenționa să termine ultima picătură.

Wilfried scoase ultimul pic de țigară, măcinând-o în scrumieră, rămășițele sale anterioare făcându-se într-o mizerie strâmbă a zilei. Indiferent cât de mulți au fumat, mâinile lui încă se clatină la știrile recente. Singurul mod în care putea să-i mențină în permanență era nevoia de a se ocupa de cartea sa de psihologie de la școală. Ochii lui au trecut prin cuvintele, dar nici unul dintre ei nu a rămas în cap. Era ca și cum ar fi citit buzunare într-o furtună de ploaie, nimic altceva decât linii haotice, cu atât de mult se întâmplă în jurul lor.

În ciuda faptului că au fost doar câțiva ani, cei doi nu puteau fi mai diferiți. Günther sa transformat într-o forță de forță, deși a fost instruit fără efort, cicatricile și venele înfundate pe piele, arătând efortul pe care la trecut. Wilfried, pe de altă parte, sa dus la cărți, nu la sala de gimnastică. Mușchii din ochii lui, de la schimbarea de la stânga la dreapta, au fost depășiți numai de cei din gură. Dar, indiferent de cât de mult îi plăcea să vorbească, a murit din piatră de când a ajuns la casă.

Făcând o țigară proaspătă din pachetul încruntat, își scutură bricheta din nou și din nou, înfricoșându-se să aprindă o flacără. Günther se îndreptă înapoi pe scaunul pe care-l băgase toată ziua, întorcându-se la groapa profundă pe care o făcuse corpul său dens. Sunetul brichetei a continuat, urmat de zgomotul de gheață într-un pahar. Privind peste fratele său, mânerul lui Günther se strânse pe cotieră. În cele din urmă, focul a rămas blocat, ceasul care se întoarce a fi singurul ritm.

Günther și-a îndepărtat gura după o înghițitură lungă, hotărând să spargă gheața după un jurământ atât de lung și neintenționat de tăcere. "Îți distrugi plămânii, știi tu."

Din gura lui Wilfried a ieșit fum în timp ce vorbea. Și vă distrugeți ficatul. Nu mă auzi niciodată când te-am băgat în buzunar. Se așeză pe canapea, ținându-și țigara între degete lângă pământ, cartea din cealaltă mână. Părul blond nevăzut îi cădea pe față, trebuind să fie lăsat deoparte pentru a evita aprinderea focului.

Günther își frecă iritat iritața. "Ești doar douăzeci de ani. Nu-ți pasă de sănătatea ta?

Wilfried a făcut un râs, aruncându-și cartea pe piept. "Asta vine de la un tip care dă lovituri în cap pentru a-și trăi viața." Îndreptându-se spre el, se uită la fratele său, primind o străfulgerare de dispreț. "Te rog, scutește-mi ipocrizia. Pun pariu că îmi spui doar că vrei să-ți spui.

Günther a pus geamul jos destul de tare pentru a-și vărsa conținutul, ridicându-se agresiv. "Oh, încetați să vă comportați ca și cum voi știți totul. Doar pentru că te duci la colegiu nu înseamnă că tu deții locul.

Wilfried își înclină capul, ridicându-l de pe perna decorativă. - Nu ... nu. Mama o face. Și odată ce se va întoarce de la operațiunea ei, ne vom întoarce la viața noastră normală. Cu o hărțuire, se întoarse leneș pe spate și își acoperi fața cu mâneca jachetei. "Să ne gândim, ne-a sunat pe amândoi, gândindu-ne că va veni doar unul".

Ochii verzi ai lui Günther au răcit. "I-am dat cuvântul meu că o voi ajuta."

"Ei bine, la fel.

creepypasta legendsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum