Imi urasc viata. Tocmai am făcut niște prieteni noi în această școală stupidă și acum trebuie să mă mișc din nou datorită noului loc de muncă al tatălui meu. Ne mutăm în cealaltă parte a țării. Aș vrea să rămânem într-un oraș mai mult de câteva luni, dar nu. Orice loc de muncă devine mai bine și mai bine, așa că trebuie să ne mișcăm. Am făcut niște cercetări asupra noului oraș în care ne aflam. Voi spune că sunt niște titluri destul de deranjante pentru acest loc. Cei mai mulți dintre ei, despre copii care merg nebun, niște crime aici și acolo. Nimic nu mă mai șocă, având în vedere unele dintre locurile pe care le-am făcut.
Când am ajuns, am ieșit din camioneta U-Haul și m-am uitat în sus la casa imensă a casei.
"Într-adevăr? Este o casă atât de necesară pentru spațiul de birou necesar? ", Spun cu ton sarcastic, uitându-mă la iarba moartă din jurul casei.
"Iordan, priviți-vă tonul!" Mama mea se uită la mine.
"El tocmai trece prin anii de pubertate", spune tata, chicotind sub suflare.
"Nu contează. Nu ar trebui să fie lipsit de respect. "Mama spune și eu intru în casă cu mine. Mă uit în jurul casei întunecate și la tapetul de pe pereți. Mai există mai multe poze ale vechii familii care a trăit aici înainte să plece. Părinții mei intră în casă în spatele meu, ținându-mi ceva și mă uit la întrebări.
"Știi ce sa întâmplat cu familia care era aici? Înapoi în 1950 - ceva? "Întreb.
- Da, dar putem discuta la cină? Mai întâi ar trebui să luăm majoritatea lucrurilor noastre. "Tatăl meu spune și sunt de acord. Mă plimb sus, aleargă o cameră mică și mi-am pus cutiile. Mă uit în jurul camerei goale și îmi pun mâinile în buzunarele de la hoodie. Pe un perete, există trei ferestre. Două sunt pătrate și una este ovală. Pe peretele opus există două uși din dulapuri din lemn care arată că ar putea să se transforme în cenușă la atingere. Există un pat mic de-a lungul peretelui de lângă ușile dulapului și un spațiu imens de perete. Deschid caseta cu posterele de trupe și caut în sus. Un băiat, care pare să fie de 17 sau 18 ani, stătea în fața mea. Avea părul întunecat, ochii albaștri și o cămașă albastră urâtă, cu un sacou negru. Purta blugi rupți și cizme maro de noroi.
„O-Oh. Nu știam că cineva era aici ... ", am spus cu prudență ridicându-mă. Băiatul sa uitat la mine. Nu a spus un cuvânt și nu a mușcat un mușchi. Sa uitat la mine.
- O să vorbești, sau ...? Am spus, inspectându-l puțin. Arăta ca un adolescent normal. Cu excepția corpului său nenatural subțire și a pielii palide, iar jumătatea inferioară a feței sale este acoperită de o mască.
"Bine ... Ei bine, cred că este timpul să plecați", spun eu când m-am aplecat pentru a ridica o altă cutie pentru ao pune pe pat. Când stau înapoi, sunt singura persoană din cameră. Totul este normal, cu excepția tipăririi de boot noroios unde băiatul era în picioare.
"Este ... ciudat ..." Mă uit în jurul podelei pentru a vedea dacă a lăsat altceva, dar nu au existat alte amprente. Mă uit la pat și văd un pic de alb care iese de sub foi. Mă duc la pat, scoateți hârtia și întoarceți-o pentru a vedea o fotografie. O fotografie a unei familii. Era o mamă, tată, doi fii și o fiică. Aproape imediat, recunosc pe unul dintre fii. Băiatul era în camera mea. Fac fotografia din nou, caut o întâlnire.
"July 18th, 1952..." I read aloud to myself, and I look around the room once more. That's... impossible. I know what happened to this family. They were killed. I wanted to tell my parents this, but of course 'it has to wait till dinner'. I know that it was one of the children that murdered the family, but I just... I just can't remember which one it was... Joseph, I think. That's all I can remember from my research about this family. I set the remaining boxes on my bed, and unpack. I open the closet doors carefully, and see that there is still some old clothes from the family. The top half of a mask, some jackets and button down shirts, and some pairs of shoes and boots. I put my clothes on the hangers inside, and put them away. I also put some stuff that has no place in my room on a shelf at the top of the closet.
CITEȘTI
creepypasta legends
Fanfictionaceasta carte a fost luata dupa cartea cea veche ! (nu ii dau numele ca am sters-o pt ca nu vreau sa sara toti fanii creepypasta pe mine si sa imi iau report ! ) asa ca fac o carte in care voi cauta legende inspirate din orice ! orice ! chiar si din...