imi pare rau , tati !

102 12 10
                                    

eram un tata singur pe atunci ! sotia mea era o femeie nebuna si narcisista ! care nu era capabila sa aiba grija de ea ! asa ca divortul nostru a fost mai mult sau mai putin cu binecuvantare pentru mine ! cand ne-am despartit am ramas cu micul nostru fiu ! ce reprezenta intreaga mea viata.in timpul mariajului nostru sotia mea e plangea ca petreceam prea mult timp cu el decat cu ea ! aparent credea ca merita atentie ! sa dau vrajitoarea aia afara din casa aducea multe avantaje ! dar avea si dezavantaje ! lucram tot timpul ! deobicei angajam o bona sau ii sunam pe parintii mei pt a avea grija de copilul meu ! deobeciei incercam sa ii conving pe parintii mei sa o faca ! dar uneori trebuia sa ma inteleg cu marsi ! singura bona care era disponibila intr-un timp scurt ! niciodata nu am placut-o pe marsi ! caci mereu era iresponsabila ! petrecea prea mult timp stand pe telefon decat avand grija de fiul meu ! si de fiecare data cand ma vedea ca parcam masina isi lua lucrurile si pleca pe usa din spate ! era o durere ! dar era tot ce aveam ! intr-o noapte am pasit in casa si am strigat numele dar nu a raspuns nimeni ! am presupus ca a plecat pe usa din spate din nou ! asa ca nu am oferit prea multa atentie lipsei unui raspuns ! am mers in sufragerie si am vazut ca in capatul scarilor era fiul meu ! era inca in pijamale ! hey spot ! l-am strigat eu inainte sa ii observ privirea de pe fata ! ce s-a intamplat fiule ? am avut un cosmar ,tati ! mi-a spus inainte sa coboare scarile pentru a ma lua in brate ! a fost ... infricosator  ! ce s-a intamplat in el ? l-am intrebat si m-a imbratisat si mai strans ! mergeam pe hol cand am auzit-o pe marsi fredonand ! m-am ascuns jos  in intuneric in capatul scarilor ! unde nu ma putea vedea si ma uitam la ea facandu-si tema in bucatarie ! dupa cateva minute usa de la camera din spatele ei s-a deschis incet ! asculta la chestiuta ei muzicala deci nu a auzit ! din camara iesise un monstru cu ochi mici si negrii ! continua fiule ! monstrul s-a uitat la ea pentru un timp ! apoi a facut cu mana spre dulapul din sufragerie ! s-a deschis si inca un monstru a iesit ! se concentra pe tema ei si pe muzica si era intuneric ! deci nu l-a vazut nici pe el ! cei doi oameni monstrii o priveau pentru un timp inaintea ca al treilea om monstru sa faca cu mana spre fereastra ! perdeaua a fost data la o parte ! si era inca un monstru in spatele ei ! marsi nu l-a auzit nici pe el ! si atunci al treilea si al doilea om monstru au facut cu mana spre usa de la subsol ! si doi oameni monstrii au iesit ... eram atat de speriat ,tati ! dar am incercat sa fac liniste ! si nu m-au vazut ! toti s-au uitat la marsi pentru cateva minute inainte ca cel din spatele ei sa inceapa sa ...maraie ! dar ea nu a auzit ! monstrul a marait mai tare ! ma rugam sa nu se intoarca tati ! dar a facut-o ! a tipat si a tipat si a plans si a tipat si toti oamenii monstrii au inceput sa o atace ! au rupt-o in bucati si le-au mancat pe toate ! si cand au terminat au lins sangele de pe podea ! apoi toti si-au facut semn unui altuia si s-au dus unde erau inainte in camera , in dulap , dupa perdea ascuns la subsol ! iar eu stateam in capatul scarilor si eram atat de speriat ! l-am tras pe baiat mai aproape de mine cum incet incepea sa planga i-am dat un mic sarut pe obraz cum incercam sa il calmez ! si apoi ce sa intamplat fiule ? eu...eu am plecat sa iau vecinii sa ma ajute ! credeam ca daca fug repede catre usa nu ma vor prinde ! am fugit cat de repede am putut dar toti au sarit la mine, tati ! erau atat de infricosatori ! m-au luat si erau gata sa ma manance cand ..... cand .... *sunete de plans* cand'? acesta plangea in timp ce incepea sa spuna restul povestii ! poti sa imi spui orice , fiule ! ce s-a intamplat ? eu.... eu....i-am spus ca daca ma lasa sa plec voi incetini cand vei ajunge acasa ! pentru a te lua pe tine ! si sa ma lase pe mine ! a fost liniste totala pentru un moment ! atunci am putut sa aud o serie de usi deschizandu-se peste tot prin casa ! fiul meu m-a imbratisat strans in acel moment ! iarta-ma , tati ! 

creepypasta legendsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum