Bölüm 2:Arayış ve Ejder Kalesi

1.5K 239 212
                                    



Çin Halk Cumhuriyeti


Kuzey /Pekin

"Gökyüzünde görünen ışıklar size bir anlam ifade ediyor mu Bay Wu? "

Bay Wu önündeki dağınık kağıt destesinden kafasını kaldırdığında gözlüğünü düzelterek karşısındaki sekreterine baktı.


"Hangi ışıklar? "Diye geriye ayaslanıp gözlüklerini masanın üzerine bıraktığında  sekreteri izin isteyerek karşısına oturmuştu.



"Sizinde biraz kafanız dağılır bay Wu anlatmamı ister misiniz? "Diye heyecanla sorduğunda  Bay Wu yorulduğu için biraz molanın iyi olacağını düşünmüştü.


"Anlat. "



"Efendim Çin efsanelerini bildiğinizi düşünmüyorum. Sonuçta siz Kanada'da büyüdünüz ve bir kaç yıldır buradasınız. Eski Çin söylencelerine göre evrenin yaratılışıyla ilgili dört ejderha vardı. Bunlardan birincisi tanrıların kutsal konutlarını koruyan Gökyüzü Ejderhası (Tian Long), İkincisi Gizli Hazine Ejderhası (Fu Zang Long) üçüncüsü su yollarına hükmeden Yeryüzü Ejderhası (Di Long) dördüncüsüyse yağmur ve rüzgarları yöneten Ruhlar Ejderhası (Shen Long). Yaygın inanışa göre bu ejderhaların son ikisi çok önemlidir. Bu dört ejder zamanla Ejder Krallar (Long Wang) ad verilen tanrılara dönüşmüşlerdir. Ejderhaların Çin kültüründeki önemi o denli büyüktür ki uzun süre Çin bayrağında ejderha simgesi yer almıştı. Batıdaki ejderhalardan farklı olarak doğudaki ejderhalar kanatsız olarak betimlenirdi. Ama bunlar sadece  söylencelerdi. Ama bir gün Gökyüzü Ejderhası diğer ejder kalelerindeki tanrı Ejderhalara sinirlenip tüm gökyüzünü kızala boyadı. Yeryüzündeki  insanları dehşet düşürüp, uzunca yıllar yer altında yaşamaya mecbur bıraktı. "



Wu Yi Fan ilgisini çeken konunun içindeki merakı görüklediğini fark etsede hala ışıklarla alakasını anlamamıştı.



"Dur bir dakika bunun gökyüzündeki ışıklarla alakası ne? "


"Gökyüzü bir haftadır her şafak vakti kızıla boyanıyor. İnsanların arasında, sanalda her yerde Gökyüzü Ejderhasının uyandığını söylüyorlar. Yeryüzüne dehşet yaymaya geldiğini. "
Sekreter gözlerini kocaman açıp konuşmasını bitirdiğinde bay Wu gözlerini devirek dışarı çıkmasını istemişti.


"Saçmalık! "Diye kendi kendine söylenirken aklına bir kaç gün önce onu durdurup deli saçması şeyler söyleyen adam gelmişti.


" Uyan...Uyanırsan biz olacağız .Uyanmazsan Ejderha seni kontrol edecek .Bedenini hiçbir zaman alamayacaksın." demişti.





▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓






Sehun part time işlerde çalışarak kazandığı tüm parayı uçak biletine verdiğine için için yansada efsaneleri bulması gerektiğini biliyordu. Kendi dünyalarına ne olduğunu, hayat ağacının yok olup olmadığını öğrenmeliydi. Şimdiden 2017 yıl geçmişti.


Uzun genç bilmediği şehirin havaalanından çıktığında duraksamıştı.

"Şimdi ne olacak gerizekalı Stephen? "Diye oflamaya kalmadan omuzunda hissettiği el ve gözlerinin kapanıp karanlığa çekilmesiyle dehşete düşmüştü.




Kızıla boyanmış hayat ağacının her yaprağı alev alevken Göz'ün aniden  ona bakmasıyla gördüğü karanlıktan çekilmiş öyle ki omuzundaki el tırnaklarını etine geçirmişti.





LOST PLANET ''POWER" ||ChanBaek ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin