Stau în același loc de 2 zile. Nenorocitul de Adam nu a venit nici măcar să îmi dea puțină apă.Dacă voi mai sta o zi ,sunt sigură că mă va găsi moartă. Până acum ,tot ce am făcut a fost să plâng ,să stau legată și să îl aud cum își schimbă "partenerele" ca pe șosete. Am strigat după ajutor până mi-am simțit plămânii că cedează , iar el nu a făcut nimic. Fără să îmi dau seamă, lacrimile sărate reincep să curgă.
Aud ușa cum se deschide și idiotul care mă ține închisă a intrat cu o sticlă de apă în mână.
-Vezi ? De ce trebuie tu să te chinui atât când pur și simplu îmi poți vorbi frumos? spune aruncându-mi sticla pe care o beau în câteva secunde.
-Mul...mulțumesc ! spun și eu doar pentru a nu îi mai oferi un motiv să mă țină aici.
-Cu plăcere! zice ,în timp ce mă dezleagă și îmi întinde mâna să mă ridic. Imediat cum simt din nou pământul sub picioare ,realizez că oasele mele sunt amorțite ,astfel căzând . Aștept să fac contact cu podeaua rece ,dar Adam mă prinde în brațele lui. Îmi zâmbește și mă duce într-o altă cameră,care este mult mai frumoasă decât cealaltă.După ce mă pune pe pat, se îndreaptă spre dulap, de unde scoate un tricou alb și mi-l dă.
-Baia este acolo! spune ,arătându-mi o ușă albă . Du-te și fă-ți un duș ,iar când te întorci, vom vorbi ,îți voi spune tot ce vrei să știi.
Mă ridic de pe pat și cu greu îmi mențin echilibrul până la baie . Deși îmi simțeam picioarele ca de gelatină, nu am vrut să îi dau prilejul să mai facă un comentariu pervers ,fiindcă probabil ,iar aș fi ajuns de unde am plecat.
Dau drumul la apă și încep să îmi dau părul cu șampon . Mă simt umilită și batjocorită fiindcă nu pot spune nimic din ceea ce simt . Dacă el m-a răpit doar pentru nevoile sale personale, atunci de ce mă ține închisă și el se distrează cu altele? De ce mă tratează ca pe o jucărie ? Și cel mai rău , de ce mă atrage Adam? Lacrimile curg odată cu stropii fierbinți de apă .
După ce termin , îmi șterg corpul și părul ,iar apoi îmi iau tricoul alb pe mine . Ies în liniște și mă așez pe pat ,lângă băiatul care mi-a dat toată viața peste cap în 3 zile.
-Ai plâns? mă întreabă ,uitându-se la ochii mei roșii.De ce?
-De parcă nu ar fi evident...spun eu ,uitându-mă la el uimită de întrebarea idioată pe care mi-a adresat-o.
-Uite, știu că am fost un nesimțit și un mare dobitoc fiindcă...
-Lista poate continua! îl întrerup eu
-Fiindcă te-am lovit ,dar...
-Și fiindcă m-ai răpit , m-ai lăsat aproape să mor de foame și de sete și mi-ai dat de înțeles că mă crezi curvă! spun eu accentuând ultimul cuvânt.
-Poți măcar să nu mă mai întrerupi? Vreau să îmi cer scuze și ,ca să mă revanșez , în această seară vom ieși în oraș ,împreună cu prietenii mei.
-Tu vorbești serios? îl întreb surprinsă.
-Dacă nu vrei,este mai bine, spune el cu un zâmbet pe față.
-Nu am cu ce să mă îmbrac.
-Asta se rezolvă , spune el în timp ce scoate o cutie din dulap . Te las să te pregătești!
După ce iese din cameră, mă uit în cutie ,unde se află o rochie gri superbă și o pereche de încălțări de aceeași culoare :
CITEȘTI
Îndrăgostită de Alpha
Hombres Lobo-Dar Ema, ca sa nu spui ca suntem nedrepti cu tine, o sa te lasam sa lupti alaturi de dragostea vietii tale. O sa fi sfasiata in fata intregii tale haite , cunoscuta ca si tradatoarea ce si-a parasit oamenii pentru dragostea inamicului. Iar Adam, ma...