Cititi la sfarsit!!!!!
După 3 ani
Ema Pov.
- Ai toți banii ? intreb eu cu o mâna in buzunarul de la spatele blugilor, scoțând pistolul.
-Ti-am spus ca ti-i voi da luna viitoare pe restul...te rog...mai acorda-mi putin timp , se milogește bărbatul îngenuncheat de lângă mine.
Dau din cap negativ, după care îmi îndrept arma către capul lui Mycah . Bam...
In câteva secunde sunt afara din apartamentul nenorocitului , pregătită sa plec înapoi la firma ,dar zgomotele sirenei de poliție încep sa se audă. Nu, nu ,nu , de ce dracu acum? Mai am nevoie de putin timp. Putin...
Polițiștii se dau jos din mașina ,însă eu am grija sa ma ascund cât mai bine in scaunul șoferului . Acum , singurul lucru necesar mai este sa între toți 3 in casa lui Mycah, iar eu voi putea ajunge la sediu ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Iar cum eu niciodată nu am noroc , unul dintre ei a rămas afara , asteptandu-i pe restul.
In timp ce eu ma gândesc la un plan, aud un zgomot puternic,iar ,uitându-ma in spate , văd ca polițistul are o gaura in cap ce sângerează , iar o mașina parchează lângă a mea. Nu mai stau sa ma gândesc și intru in ea.
Camila ,care sta pe locul din fata își retrage pistolul de pe geam ,iar Kay,de pe locul șoferului, se întoarce pentru a-mi da un sărut.
Kay turează motorul , iar in nici 5 secunde ne vedem departe de locul crimei.
-I-a dat pe toți ?intreaba Camila plictisita .
Deja știe ca acel ecscroc care făcea umbra pământului nu ne-a dat toți banii pentru cantitatea de iarba pe care a luat-o . De aproape un an îl așteptăm ca sa ne plătească pentru faptul ca l-am scos din încurcături atunci când poliția i-a venit in fata ușii , deoarece el a fost atât de idiot încât sa lase o punga de marijuana pe strada. Evident ca amprentele lui au fost citite , iar eu a trebuit sa omor câțiva polițiști ce știau prea multe ,ajungând astfel sa iau probele și sa le "fac sa dispară" .
-A mai dat doar câțiva . Nu îl mai puteam aștepta...știi doar ce se întâmplase data trecută când am avut încredere in el.
-L-ai rezolvat,nu?ma intreaba Kay aproape râzând.
-Da,dar ia ghici? Sunase poliția de când aflase ca venim la el . Nu este chiar asa de prost.
Aud cum Camila începe sa respire des ,semn ca nervii o cuprind.
-A fost păcatul lui, a mai distrus o viața ... spune aceasta după ce s-a mai calmat.
Ma relaxez și eu in cele din urma pe bancheta din spate. Când ma uit mai bine, lângă mine se afla câteva arme și niște pungi.
-Unde mergem ?intreb eu .
-Avem și noi nevoie de o pauza ,asa-i spune Cami .
Ne oprim in fata casei lui Maven , unde Camila se da jos din mașina ,făcându-l-mi semn sa ma pun in locul ei. Tocurile ei se aud in timp ce pășește spre usa , iar Maven ii deschide ,îmbrățișând-o și sărutând-o. Vom avea ceva de așteptat . Ei au o relație frumoasa încă din ziua in care le-am făcut cunoștința. A fost dragoste la prima vedere.
La fel este și relația mea cu Kay. Ținem unul la altul enorm, iar Adam tine de trecut. Probabil ca el încă este cu Arya ,pe care a mintit-o cel mai probabil in legătura cu mine. Nu am vrut sa ma bag peste ei deoarece pe ea poate o va face fericita. Atâta timp cât eu îl am pe Kay ,iar el ma are pe mine , totul este roz și frumos.
-Deci pana la urma unde mergem ?intreb eu.
-O sa mergem la clubul din capătul orașului.
-Pana la urma voi cum ati făcut?intreb din nou.
Camila și Kay au trebuit sa se ocupe de fratele lui Mycah . Un ecscroc la fel ca el ... câteodată ma gândesc ca au colaborat unul cu celălalt , deși erau certați tot din cauza afacerilor.
-Ne-a dat toți banii. Cred ca știe de moartea fratelui sau. Sper sa nu ne denunțe. Chiar nu mai am chef de închisoare nici măcar câteva zile , asa cum a fost data trecută.
O femeie săracă ne ceruse câteva grame , însă nu a avut bani sa le plătească ,asa ca ,evident, am omorât-o . Ghinionul a fost ca planul ei era de la bun început acesta . I-a fost asigurata fetei ei o viața perfecta , iar ea ,care era deja pe moarte, a acceptat sa se sacrifice . Astfel, am fost prinși ,însă nu am stat prea mult pe la mititica , deoarece Camila i-a contactat pe cei din partea firmei ,care ne-au eliberat imediat. Acei angajați au fost întotdeauna loiali. Chiar și când eu și Cami am plecat ,ei au avut grija ca sediul sa rămână in picioare , deși vânzările nu au mers atât de bine .
După aproape o jumătate de ora de așteptat , Maven și Camila ies din casa , tinandu-se de mâna. După ce urca pe bancheta din spate , plecam înspre club.
Pe sosea mai sunt doar alte câteva mașini rătăcite , data fiind ora târzie.
Muzica tare se aude ,iar fumul de tigara iese din printre crăpătura geamului coborât.In cele din urma, ajungem la clubul despre care se vorbeste. Intram in el si ca de obicei, ne imprastiem in cautarea clientilor.
-Papusa, te ajut cu ceva? aud o voce din spatele meu.
Cand ma intorc cu fata spre sursa din care au iesit aceste replici de pe santier, dau cu ochii de un baiat mai mult adormit, care abia se tine pe picioare.
-Cred ca te dai la persoana gresita, i-o intorc eu si dau sa plec, insa mana lui ma prinde de incheietura ,tarandu-ma impotriva vointei mele pana la etaj. Tipul ma lipeste de usa camerei pe care o inchide mai apoi si incepe sa ma sarute. Incerc sa il lovesc ,dar este mult prea puternic...
Singurul lucru care imi trece prin minte este cel pe care nu l-am mai facut de mult timp. Oare mai merge? Inchid ochii si ma concentrez asupra lui, asteptand...
Acesta este si capitolul 27...vreau sa va multumesc enorm pentru ca am ajuns aici. Nu as fi reusit fara voi.Nici nu stiti cat de mult ma bucur ca va place aceasta carte. Locul 1? Voi va dati seama? In inima mea consider ca nu am reusit niciodata sa va multumesc atat cat ati merita... Cu parere de rau, va spun ca "Indragostita de Alpha "este pe sfarsite ... Vor mai fi maxim 5 capitole si voi putea declara aceasta carte incheiata. La sfarsitul ei voi face un Q&A asa ca lasati-mi intrebarile voastre. Ati vrea si un volum 2?
CITEȘTI
Îndrăgostită de Alpha
Loup-garou-Dar Ema, ca sa nu spui ca suntem nedrepti cu tine, o sa te lasam sa lupti alaturi de dragostea vietii tale. O sa fi sfasiata in fata intregii tale haite , cunoscuta ca si tradatoarea ce si-a parasit oamenii pentru dragostea inamicului. Iar Adam, ma...