Ema Pov.
Razele soarelui intră prin geamul uriaș al camerei.Îmi deschid ochii ușor și încerc să îmi aduc aminte ceea ce s-a întâmplat aseară. Lângă mine îl văd pe Adam care încă doarme. Își ține mâna pe talia mea, iar eu am capul pe pieptul său. În acest moment mă gândesc la tot ce mi s-a întâmplat într-o singură săptămâna. Dacă cineva îmi spunea lunea trecută că voi ajunge să fiu răpită,bătută,voi vedea un om care se transformă în lup și mă voi îndrăgosti de el ,după care îmi va spune că suntem suflete-pereche, jur că i-aș fi plătit un tratament la psiholog...
Mă ridic ușor ca să nu îl trezesc și mă îndrept spre baie, luându-mi un tricou de-al lui Adam din dulap.
Dau drumul apei pentru a face o baie caldă ,după care întru în cada plină de spumă. Încep să îmi răsfăț pielea cu gelul de duș cu aromă de vanilie și cocos.După, îmi șamponez bine părul și mă clătesc.Îmi iau lenjeria și tricoul pe mine , după care cobor în bucătărie.
Mă uit prin dulap și găsesc făină, ouă ,lapte și un borcan cu cremă de ciocolată. Mă apuc să fac niște clătite.Amestec ingredientele și apoi pun aluatul în tigaie. La sfârșit,le așez pe două farfurii și pun suc de portocale în două pahare. La un moment dat ,simt două mâini pe talia mea și îmi dau seama că este Adam.
-Bună dimineața,iubito ! spune cu o voce puțin răgușită, semn că abia s-a trezit. Ce ai făcut tu aici? zice în timp ce se uită la clătitele de pe masă.
-'Neata și ție, spun eu. Tocmai ce voiam să vin să te trezesc.
Ne așezăm la masă și începem să mâncăm. La sfârșit ,spăl farfuriile și mergem în sufragerie.
-Ce facem acum?întreb eu.
-Păi...vrei să vedem un film?
-Da. Dar eu îl aleg.
Adam Pov.
Te rog să nu fie de dragoste, te rog să nu fie de dragoste ,te rog... spun în gândul meu. Pur și simplu urăsc aceste filme. Sunt mai fictive decât "Harry Potter", după părerea mea.
O văd pe Ema că pornește filmul și o întreb:
-Este de dragoste ,nu?
Face o mică pauză. Vai doamne ,asta înseamnă un singur lucru: 2 ore de chin .
-Nu, răspunde ea în final. Respir ușurat și mă așez mai bine pe canapea, luându-mi iubita în brațe.
Sunt la jumătatea filmului și deja nu mai suport. M-a jucat pe degete și am ajuns să îmi pierd o oră din viață văzând cel mai nasol film din istorie.
-Gata,nu mai pot! Mă duc la baie să vomit..spun eu sarcastic.
-Este prea frumos ca să fie adevărat, spune Ema cu lacrimi în ochi în timp ce vede cum personajul principal masculin își cere prietena în căsătorie.Mă dor ochii ,așa că îmi iau telefonul de pe masă și îi trimit lui Matthias un mesaj.
A: "Bro, poți să vii la mine? Nu mai suport să mă uit la filme pline cu flori ,fete plângăcioase și băieți îmbrăcați în stilul anilor '70"
M: "Ajung în câteva minute și mergem la mall cu fetele ,ok?"
A:" Mersi, îți rămân dator toată viața"
CITEȘTI
Îndrăgostită de Alpha
Lobisomem-Dar Ema, ca sa nu spui ca suntem nedrepti cu tine, o sa te lasam sa lupti alaturi de dragostea vietii tale. O sa fi sfasiata in fata intregii tale haite , cunoscuta ca si tradatoarea ce si-a parasit oamenii pentru dragostea inamicului. Iar Adam, ma...