Capitolul 23

1.6K 75 61
                                    

      Ajungem in fata casei de bilete unde , spre surprinderea mea , sunt foarte multi oameni . Kay nu asteapta in spatele lor , ci din contra trecem pe langa ei , mergand direct la un barbat care ii spune cateva lucruri si ii da biletele. 

      In sala mai sunt doar cativa oameni . Ne asezam pe un rand de mijloc si incepem sa ne umplem cu floricele. 

       - Deci? Ce film vedem ? intreb eu.

      - Pai m-am gandit la The Godfather. Ce pt sa zic? Imi plac filmele vechi...

     L-am mai vazut o data cand eram impreuna cu Adam si mi-a placut destul de mult. Trebuie sa trec peste el , asa ca ignor gandurile care imi vin acum in minte despre fosta mea relatie. 

       -Si mie imi plac, spun in cele din urma si apoi ma uit la ecranul urias din fata mea. 

     Scenele deruleaza in continuare , dar eu nu pot fi atenta deoarece singurul lucru pe care il vad este Kay care se  holbeaza la mine. Incerc totusi sa il ignor si reusesc ,spre surprinderea mea. 

    Filmul se termina in sfarsit si imi scot telefonul din geanta , vazand ca este ora 8.00 .

     -Ce ai vrea sa facem in continuare ? ma intreaba el.

     Ma gandesc cateva minute si realizez ca imi este foame, deoarece azi nu am mancat aproape nimic. 

     -Pai ce zici sa mergem sa luam masa undeva? intreb.

     -Da, cred ca este ok.  spune el cu un mic zambet pe buze.

     Iesim din sala de film si Kay ma ia de mana. Sunt surprinsa deoarece nu suntem intr-o relatie si mi se pare un gest putin cam indraznet. Aleg insa sa nu fac niciun comentariu . Il strang si eu de mana , la randul meu si ii zambesc. 

      Ne indreptam spre zona cu mancare , unde ne asezam la o masa putin mai retrasa. O chelnerita destul de tanara si imbracata cam indecent vine si isi pune mana pe masa ,sprijinindu-se , ca si cum eu nici macar nu as fi acolo.

        -Ce sa iti aduc ,iubire ? intreaba ea fluturand din gene.

        Kay se stramba la vederea acestei imagini , dar alege sa nu spuna nimic.

     -Eu vreau o salata , spun cu speranta ca femeia m-a auzit. 

         Isi intoarce putin capul , ridicand o spranceana. 

    -Eu vreau o cafea cu lapte si o portie de pui cu cartofi pai , comanda Kay.

         Aceasta pleaca cu un mers leganat care ii face fusta sa se ridice mai mult decat ar fi necesar.

       In scurt timp , cafeaua lui Kay este adusa , dar de un barbat trecut de prima varsta . 

         -Deci? Ai putea sa imi spui si mie mai multe despre tine ? il intreb. 

         -Pai, numele meu este Kay Thompson, am 23 de ani si lucrez la o firma impreuna cu tatal meu , care este patronul. Dar tu? 

        -Ma numesc Ema , am 21 de ani si momentan nu lucrez decat la o editura , ca si ilustratoare . spun .

        -Am inteles...crezi ca ai putea sa imi spui mai multe despre relatiile tale? Despre genul de baieti pe care ii placi?

       Imi aduc instant aminte de Adam. Nu era neaparat genul meu de barbat ,dar cu toate acestea m-am indragostit de el. 

        -Nu stiu ce sa spun...eu sunt o fire destul de deschisa si ma gandesc ca m-as putea potrivi cu un baiatla fel de deschis ca si mine. Vreau sa ne intelegem si sa ne iubim...cred ca asta este cel mai important lucru. 

         Pana ne-a fost adusa mancarea , am ascultat povesti din copilaria lui Kay , la care am ras cu lacrimi.

         In cele din urma ,dupa o lunga cearta despre cine va plati , am iesit afara . Frigul se lasase ,iar eu tremuram in camasa, asa ca Kay mi-a oferit geaca lui , care era destul de mare pentru mine. I-am multumit printr-un zambet ,iar apoi am plecat spre casa.

          Drumul a fost unul linistit , singurele lucruri care seu auzeau fiind melodiile de la radio si picaturile de ploaie . 

          -Ai vrea sa mai ramai putin ? intreb eu in timp ce imi lasam bocancii la locul lor.

          -Nu stiu... Am putina treaba. Dar cred ca o pot rezolva si mai tarziu, spune el si isi scoate geaca ,asezand-o in cuier. 

         Zambesc si il invit in sufragerie ,unde ii zic sa se faca comod. El se aseaza pe canapea si eu ma pun la o distanta considerabila fata de el .

        -Nu musc , zice el si imi face semn cu mana sa ma asez langa el. 

        Zambesc si ma mut in locul indicat .

      -Ce ai vrea sa facem? intreb eu.

      -Pai as vrea sa facem multe , dar nu stiu daca tu vrei. 

     Ii dau un pumn jucaus in umar , iar el se preface ca a fost ranit. Suntem intrerupti de sunetul telefonului lui Kay si vad ca a primit un mesaj. 

       -Cine este ?intreb eu. 

       -Nimeni important!  spune el .  Uite...eu ar cam trebui sa plec... crezi ca ne putem vedea si maine? 

     Ma gandesc putin si realizez ca maine nu am nimic de facut ,asa ca raspund afirmativ.

     Dupa ce pleaca si Kay , merg spre dormitor ,unde ma schimb in pijamale si ma pun la culcare fiindca maine voi avea toata ziua ocupata. Kay a spus ca ar vrea sa mergem la o petrecere organizata de prietenii lui si trebuie sa merg in cautarea unei rochii. 

       Mintea imi zboara imediat la baiatul din seara aceasta , pentru care incep sa capat putine sentimente  Zambetul ,ochii , totul imi place la el. Incep usor -usor sa-l uit pe Adam ,lucru care ma bucura enorm ... Oare el m-a uitat pe mine?

      Deci...acesta a fost capitolul si vreau sa va multumesc ca l-ati citit si daca v-a placut , lasati un comentariu. O sa va pun si o poza cu Kay :

 ATENTIE ! Nu promovez fumatul si nici sinuciderea pe linia de tren =))) 

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

 ATENTIE ! Nu promovez fumatul si nici sinuciderea pe linia de tren =))) 

    Apropo, ce preferati? Adam-Ema sau Kay-Ema? 

Îndrăgostită de AlphaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum