26 fejezet: Mesélj...

173 21 0
                                    

- Mesélj nekem róla. - Lapozott fel Liz lassan egy könyvet. - Mesélj Anyáról...

Cas letette olvasmányát, ellépett a polc mellől, majd leült.

- Mennyire emlékszel? - Kérdezte.

- Nem sokra. - Válaszolta lánya. - Töredékekre, apró pillanatokra. - Sóhajtott. - Gyakorlatilag semmire. Rád főképp nem, mintha mielőtt Deanék elvittek, nem lettél volna része az életemnek.

- Ebben igazad van.

- Igen?

- Suzannel rövid ideig voltam együtt, majd elváltuk, mert ismertül egy ilyen kapcsolatnak a következményeit.

- Vagyis engem.

- Tudod, hogy nem úgy értettem.

- De akkor miért nem jöttél vissza? Miért nem nőhettem fel veled? A homály ami beárnyékolta az életemet kibírhatatlan volt, nem tudtam mivel magyarázni a másságomat. Ami miatt kiközösítettek és kitaszítottak a társadalomból... Megmagyarázhatatlon volt számomra, miért ragyog a testem, vagy miért van körülöttem az az embernek kibírhatatlan aura. - Fakadt ki Liz.

- Visszamentem volna. - Kezdett magyarázkodni Castiel. - De nem tudtam, véremből való vagy. És születésed nepján azzal a tudattal mentem el a kórház ablaka alól, hogy a világban vár rád majd valaki, akit apádnak nevezhetsz.

- Sajnos nem így türtént, és...

Hirtrelen kopogtak, mire Castiel felállt.

- Beengedem a fiúkat...

Road to Heaven (HUN)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora