Eu si Angel stateam pe canapea aproape lipiti unul de altul si mancam popcorn si urmaream un serial dragut.
Eu: Pot sa mai aduc popcorn daca vrei ?
An: Nu multumesc, esti draguta sa sti !
Eu: Sa sti ca te inseli !! Spun eu cu o voce aspra cum o fac de obicei atunci cand cineva ma c-am apasa cu acul.
An: Deci...iti place la scoala ?
Eu: Nu, deloc, de ce ma intrebi asta ?
An: Pai vroiam doar sa stiu...(spune el, mai trecu putintel de timp in care numai telivizorul se auzea iar vocea masculina a lui Angel se auzea dinou)
An: ....pe ce clasa esti ?
Eu: A 8-a....tu ?
An: A 10-a....sunt la liceu..tu nu pari fata de clasa a 8-a pari fata mai mare ceva gen fata de clasa a 9 10-a.
Eu: Asta pentru ca mama ma dat la scoala mai tarziu si pe clasa a 2-a am ramas repetenta.
Efectiv dupa vorbele mele Angel a cam ramas mut pana cad se plictisi de telivizor il inchide si ma intreba.
An: Vrei sa iesim afara si sa facem cunostinta mai bine...?
Eu: Pai la ce te referi sa iesim afara !?
An: Sa iesim afara sa ne plimbam sa admiram si sa-mi prezinti locul doar sunt nou. Si de ce nu adica mi-ar face placere sa fim prieteni.
Eu: Ok, ok, ok ! Spun eu nu stiu dar in sinea mea ma simt atat de fericita ca as fi in stare sa urc pana la cer si inapoi pe pamant. Angel va fi primul prieten pe care l-am avut vreodata in viata mea inafara de cainele meu.
Ma duc repede in camera ii spun lui Angel sa ma astepte, si ma schimb in haine de iesit.
Ma intorc jos la Angel unde ma astepta.
Eu: Haide !!!
An: dar stai trebuie sa-i spunem mamei, doar nu placam asa fara sa anuntam, astfel fom face ingrijorari.
Eu: Poftim, eu nu am facut asaceva in viata mea nu are rost, ma duc de una singura unde vreau fara so mai intreb pe mama sau pe dadaca sau pe altcineva.
Ei bine acum e momentul ca eu sa il cunosc mai bine pe acest baiat.
Impreuna incepem sa dezbatem discutii si povesti, eu ii atat cele mai frumoase locuri pe care le stiu si sunt in apropiere de casa noastra, printre acele locuri frumoase ii mai arat si plaja cea mai linistita si frumoasa si pustie de prin zona...
Eu: Acici e locul in care vin cel mai des si meditez !
An: Dragut !!! Chiar imi place locul. Spuse el in timp ce se uita la mine cu acei ochi albastri si stralucitori in ochii mei de un negru infinit.
Din departare puteai vedea pesti care sar sus si intra inapoi in apa, vantul batea bland iar parul lui brunet plutea si filele de par se lasau usor purtate de vant. Pur si simplu Angel ma fermecat cum nu o putu face nimeni aslt cineva in viata mea. O intrebare naspa iesi din gura lui.
An: Ai prieteni ?
Automat mi se facu o rusine, cand i-am auzit cuvintele, ce sa-i spun nu pot sa-l mint...
Eu: Eu, eu, pai, nu !
An: Nici eu....adica am avut foarte multi prieteni in Anglia, tara de unde provin eu, insa o data cu mutarea mea in America am ramas singur. Dar mi-am spus in sine ca asta nu ma poate opri sa raman fara prieteni, am so incep de la inceput, iar tu esti prima prietena a mea de aici.
Eu: Iar tu esti singurul meu prieten...auzi dar tatal tau, de ce nu a venit si e l in America.
An: Mama mea sa despartit de el exact cand era gravida cu mine, eu m-am nascut fara tata.
Eu: O trist, tatal meu a murit cand eram foarte mica, am ramas intr-o casa asa de mare singura doar cu mama mea si celelalte servitoare pe care le plateste.
An: Printre ele se afla si mama mea...
Eu: ...aici vei ramane pentru totdeauna ?
An: Da !
Din perspectiva lui Angel
Prima data cand am vazut-o pe Miriam ! Simtisem ceva ce nu mai simtisem niciodata la o fata. Pur si simplu o plac...dar ma tem sa-i spun asta, deabea am intalnit-o iar eu nu sunt genul de baiat indrasnet. Bine doar in Anglia am flirtrat. Dar aici pur si simplu acel curaj mi-a disparut.
Eu: ce zici daca ne-am intoarce...precis mama si-a facut grij pentru noi...
Mr: ok.
Ne intoarcem acasa si observ ca am stat mult cu Miriam cand ajung acasa e seara pe la ora 19:50.
Eu: Mama esti aici ?
Ma: Angel, pe unde ati fost atata...mi-ati facut grij.
Mr: Peste tot, am povestit, i-am aratat lui Angel locurile.
Va urma...
CITEȘTI
O puștoaica
RomanceAceasta este povestea unei fete, care e rebela, pana cand un baiat apare in viata ei si o schimba complet. Intre cei doi infloreste o dragoste mare. Daca vreti sa aflati mai multe despre poveste, cititi cartea si nu o sa regretati ⬅⬅⬅