Cand ma trezesc o servitoare ma chema la parter, cobor incet scarile Angel era la usa, odata ce am aparut el se uita la mine cu o anumita stramtorare...
An: Miriam !!!!
....fara sa mai astept fug repede inapoi in camera mea.
An: Miriam stai !!!
Din perspectiva lui Angel:
Doamne ce e cu fata asta, de ce fuge de mine ce i sa intamplat si de ce nu vrea sa fim prieteni...hmmm poate vrea sa fim mai mult de atat, doamne nu vorbii prostii, precis are ceva si terebuie sa aflu ce, asaca fug pana la camera ei, insa toate usile sunt incuiate...inspir linistit ma duc la o usa unde incep sa vorbesc cu ea.
Eu: Miriam asta e camera ta ? Esti acolo ?
Mr: Pleaca Angel... Nu am ce discuta cu unul ca si tine...
An: dar tu nici nu ma cunosti bine, cam cum iti inchipui ca as fi.
Mr: Ca toti ceilalti copii, ca toti ceilalti baieti ca noii tai prieteni.
An: De ce nu vrei sa fim prieteni ?
Mr: Pentru ca nu putem fi...prieteni...
An: Ba da putem, si eu vreau sa fiu prietenul tau...as face ori ce ca sa fim prieteni.
Mr: Pleaca, lasa-ma-n pace, lasa-ma-n pace, lasa-ma-n pace, °PLEACA°.
Spuse ea cu o voce plansa, ea plangea in hohote, trebuie sa fac ceva cu ea sa actionez, fata asta ma obliga s-o ajut, si, asta am sa fac.
Din perspectiva lui Miriam:
Dupa ce am strigat pleaca am observat ca se facu liniste, Angel plecase deja.
Trecu si ziua de ieri ma hotarasc sa numai merg la scoala, o durere aspra de cap si o temperatura puternica navali asupra mea.
D. P. An:
Se pare ca Miriam nu a venit azi la scoala...Eram in pauza si stateam cu baietii intr-un grup.
Ka: Doamne Angel ieri, ha ha ha hah hah ha.
Eu: ce ?
Ka: Ai fost tare, ce gluma buna ai tras !
Je: Da, asa e !
Eu: ce, ce, despre ce gluma vorbiti ?
Je: cum despre ce gluma ? Despre aia cu Miriam.
Eu: dar eu nu am spus nici o gluma despre ea niciodata !
Ka: stai, adica chiar esti prieten cu ea !
Eu: Da...doar ca nu stiu ce i sa intamplat ieri, sa comportat foarte ciudat.
Je: Ha, prietene, ea chiar e ciudata de fel (spuse in timp ce ma loveste usor pe umar ca un amic) n-ai vazut cum umbla...n-ai vazut, ea e tot timpul singura, are o privire de parca ar alunga pe toata lumea cu ea...baiete tu inca no cunosti, dar iti sugerez sa stai cat mai departe de ea, mie odata era sa-mi scoata ochii cu un pix.
Ka: iar pe mine m-a batut de vreo cateva ori cu pumnii, e o batausa.
Eu: ......okeeeeey.........chiar e adevarat, nu ma mintiti !
Je, Ka: nuuuu, e adevarat.
Eu eram din ce in ce mai curios de acea pustoaica Miriam, ma duc acasa la ia si dau buzna in camera ei, cu asteptarea ca usa sa fie dinou incuiata.
Eu: ops scuze nu credeam ca e deschisa !
Ea era in pat, parea bolnava, isi intoarse capul cu fruntea acoperita cu o compresa de febra, se uita la mine cu acei ochi negrii si frumosi, care defapt pareau sa adunde-n iei multa tristete.
CITEȘTI
O puștoaica
RomanceAceasta este povestea unei fete, care e rebela, pana cand un baiat apare in viata ei si o schimba complet. Intre cei doi infloreste o dragoste mare. Daca vreti sa aflati mai multe despre poveste, cititi cartea si nu o sa regretati ⬅⬅⬅