(Ha valakit nem érdekel ez a rész, az utolsó bekezdéstől lehet olvasni)
Forró csókokkal hintette be nyakam, ami halk nyögéseket váltott ki belőlem.
Hirtelen hozzámnyomta ágyékát, éreztem, hogy férfiassága már nagyon kemény.
Lehúztam pólóját, elém tárult tökéletes felső teste. Minden porcikáját akartam. Fordítottam helyzetünkön így én kerültem felülre. Csípőjén ültem, lehajoltam és teljes felsőtestét behintettem csókokkal.
Lejjeb húztam nadrágját, hogy jobban hozzáférjek V-vonalához.
Végig puszilgattam, néhol megszívtam bőrét, ekkor férfias hangon felnyögött. Csak azon járt az eszem, hogy az a rohadt nadrág végre lekerüljön róla. Övcsatjához nyúltam, elkezdtem kikapcsolni, ekkor megfogott kezével és felhúzott.
- Hé, most te jössz! -suttogta rekedtes hangon.
Felémkerekedett és lehúzta pólómat. Kezét végighúzta mellkasomtól nadrágomig. Beakasztotta ujjait nadrágom szélébe és lerántotta rólam.
Újra övéhez nyúltam, ezúttal sikeresen kicsatoltam, nadrágját kigomboltam.
Lejjebb toltam volna, ha nem fogja le kezem. Morcosan ránéztem és rámarkoltam férfiasságára. Morgott egyet, egyre jobban feszítette a nadrág.
Pár percen belül mindkettőnkről lekerült a maradék ruha is.
Rám nézett, éreztem, hogy ez az alkalom más lesz, mint a többi.
Lassan belémhatolt, míg végig szemembe nézett. Nagyokat sóhajtottam, közben hátát karmolásztam. Shawn hangosan zihált, miközben mindketten eljutottunk a csúcsra.Tényleg sokkal másabb volt. Ennek volt valami szépsége, valami varázsa. Teljes szeretetből történt minden, ilyen régen volt. Mostanában csak testi vonzalom miatt történt, ami történt, viszont most sok-sok érzelem benne volt.
- Liza. Nagyon szeretlek.
- Én is téged.
Mellkasán pihegtem, próbáltam szabályozni légzésem.
Éreztem, hogy az ő szíve is hevesebben ver, tudom, ő is azt érzi irántam, amit én.
Csak talán ő erősebben. Még is azt érzem, ha egyszer eljön az ideje, ő fogja kimondani, hogy vége.
De remélem erre nem kerül sor.
- Min gondolkodsz? -simogatta karom, hallotam hangján, hogy mosolyog.
- Szerinted szakítani fogunk?
- Nem! Dehogyis! Lizzy nem tudnék nélküled élni! Te vagy az én életem.
- Tudom Shawn, de akkor is azt érzem, hogy ez fog történni.
- Akkor mindent megteszünk érte, hogy ne így legyen! Megoldjuk baba. -puszilta meg fejem búbját.
YOU ARE READING
✔Faded feelings (+18)- Shawn Mendes FF. *ÁTÍRÁS ALATT*
FanfictionWe'll never feel the same way like before... +18 MÁR A LEÍRÁS IS! "Végig lassan csókolt, ezekkel a tettivel méginkább kínzott, már alig vártam, hogy újra az övé lehessek. Egyik ujjával végigszántott nőiességemen, érzékeny pontomat is megérintve. ...