- Lizzy. -lágyult el tekintete.
- Sosem bántanálak. -guggolt le hozzám és megsimogatta arcom.
- De-de most is bántottál.
- Nem tudom mi ütött belém. Bocsánat. Liza soha nem bántanálak direkt, tegnap sem tudom mit tettem, úgy megbántam.
- Shawn. Nem ismerek rád. Mi van veled?
- Fogalmam sincs. Menjünk be. -emelt fel, bevitt karjaiban.
Leült a kanapéra, engem az ölébe ültetett. Mélyen szemembe nézett, olyan erős, komoly megbánást láttam arcán.
- Elizabeth. Szeretlek, ez az egész, ami most velünk történik, őrület. Nem tudom miért vagyok ilyen durva veled, de őszintén sajnálom és megígérem, hogy többet ilyen nem lesz.
- Shawn. Úgy bántál velem, mint egy kurvával és utána nem beszétük volna meg, hanem itt hagytál. És ma berontottál a szobámba és erőszakosan kirángattál. Ezt mégig hogy bocsássam meg?
- Lizzy. -hajtotta fejét nyakamba. Kezével hátamat simogatta, éreztem, hogy a pólóm nedvesedik, Shawn könnyei áztatták el.
- Shawnie sírsz?
- Ne-m.
Szorosan magamhoz húztam, adtam egy puszit vállára. Hátradőltem, őt is magammal húztam, arcát továbbra is nyakamba temette.
- Shawn összenyomsz.
- Nem baj. -nevetett.
- Nézz rám.
- Nem. Nem akarok.
Fejét simogattam, állához érve próbáltam megemelni fejét, hogy rám nézzen. Rám nézett, egyből ajkaimra tapadt. Kicsit felemelkedett, forró csókokkal hintette be nyakam, egyik kezével belemarkolt mellembe, újra hevesen csókolt, levegőt is alig kaptam.
- Shawn én ezt most nem szeretném.
- Nyugi Liz, ha nem akarod, nem lesz semmi. -mormolta ajkaimra.
Bólogattam és próbáltam kimászni alóla.
- Hova mész? -nézett mélyen szemembe.
- Ne-nem érzem úgy, hogy most nekünk ezt kéne tennünk. Vagy nem tudom.
Csalódottan lehajtotta fejét, leült mellém.
- Szerinted lesz ez valaha olyan, mint régen?
- Nem. Ez már csak rosszabb lesz.Hali!💕💕
Gondoltam mostmár gyakrabban posztolok, mert sok rész van előre megírva. Hamarosan kibontakozik a történet, pár rész múlva izgibb, feszültebb részek jönnek.💗 Remélem tetszett, ha igen, szavazz, commentelj😗😗
YOU ARE READING
✔Faded feelings (+18)- Shawn Mendes FF. *ÁTÍRÁS ALATT*
FanfictionWe'll never feel the same way like before... +18 MÁR A LEÍRÁS IS! "Végig lassan csókolt, ezekkel a tettivel méginkább kínzott, már alig vártam, hogy újra az övé lehessek. Egyik ujjával végigszántott nőiességemen, érzékeny pontomat is megérintve. ...