34. Flora

564 22 2
                                    

- Reggel még szerettél, mostmár nem?
- Ez nem így van! Ez bonyolultabb.
- Akkor mesélj.
- Nem! Kurvára te mesélj Shawn Peter Raul Mendes! Miért nem akarsz velem lenni?
- Mert mást szeretek! -tört ki belőlem az igazság.
Az egész család, lizzyvel együtt megvetően, értetlenül néztek rám.
- Gyere beszéljük meg. -fogtam meg karját, de elhúzódott.
Leültünk a hintára, belekezdtem a vallomsásomba.

- Szóval. Nem is tudom hol kezdjem.
- Mondjuk ott, hogy kit.
- Nem ismered.
- Akkor milyen az a lány? -szemei megteltek könnyel.
- Nagyon aranyos, szép és humoros. Visszahúzódó és kicsit félénk. -mondtam, miközben akaratlanul is elmosolyodtam, ahogy magam elé képzeltem.
- É-és hogy ismerkedtetek meg?
- Mikor szakítottunk, sokáig más lányra se néztem, aztán megláttam őt. Az egyik koncertem után láttam meg egy bárban. Egyböl odamentem beszélgetni hozzá. Aztán belészerettem és azthiszem ő is. -itt félbehagytam, mert Liza olyan hevesen zokogott, hogy meg kellett ölelnem, nyugtatnom.
- Fo-folytasd. -szipogott.
- Mikor szóltak a találkozóról, eleinte nem akartam elmenni. Nem akartalak látni. Féltem, hogy még mindig szeretlek. Mikor megláttalak határozottan sétálni felénk, hirtelen megállt a szivem. Gyönyörű voltál. Pont úgy néztél ki, ahogyan a legjobban szeretem, gondolom dirket, hogy mégjobban fájjon.
- Igen direkt volt.

- Tudtam, hogy hagynom kéne téged, de muszály volt megölelnem. A karjaim között újra elkapott az érzés, hogy mennyire szeretlek.
És egész végig amiatt a lány miatt próbáltam veled barátkozni. De rájöttem, hogy nem tudlak kiverni a fejemből. Ezért tegnap beadtam a derekam. Szeretlek, de ugyanakkor őt is szeretem.
- Hogy hívják?
- Flora.
- Mutatsz róla képet?
- Persze.
Ahogyan mutogattam neki a fotókat róla, úgy ült ott, mint egy kíváncsi kisgyerek, akinek most mutatják meg, hogy hogyan néz ki a bátyja barátnője.

Tudom, hogy szemét vagyok, de nem tudok mit tenni. Szeretem Florat is. Sajnos még nem tudom melyikőjüket jobban. Ezt el kellett volna neki még az elején mondanom. Őszintén szólva most megijeszt ez a reakciója.
Olyan nyugodt, kíváncsi, mintha Törökök lennénk és a háremembe most kerülne új lány, azt nézegetné.

- Shawn?
- Hmm?
- Kérdezhetek valamit?
- Persze.
- Megrohadnál?
- Hogy mi?
- Elmennél a jó büdös picsába azzal a kurváddal és csinálnátok gyereket az észekisarkon, hogy aztán mindannyian halálra fagyjatok és megrohadjatok a picsába?

Halcsi!😍😍
Tudom a vége picit fura lett, dehát így legalább betekintést myerhettetek a beteg gondolataimba. (Remélem nem ijesztettem el senkit xd)💜
Remélem tetszett, szavazzatok, írjátok meg commentben, hogy szerintetek mit tegyen Lizzy azzal a hülye Shawnie-val?😂😘

✔Faded feelings (+18)- Shawn Mendes FF. *ÁTÍRÁS ALATT*Where stories live. Discover now