31. Reggel (+18)

1.1K 19 3
                                    

Reggel frissen és üdén keltem, már attól jobb lett a napom, hogy mikor kinyitottam a szemem egy angyalt láttam mellettem aludni. Olyan édesen szuszogott, rózsaszín ajkai kicsit szétnyíltak, haja össze-vissza állt. Csupasz mellkasa kilátszódott a takaró alól. Meleg kezét derekamon éreztem, kicsit szorosabban magához húzott, ahogy érezte, hogy mocorgok.
Feléhajoltam, egy lágy csókot hintettem szájára, kimásztam volna az ágyból, de elkapta karom.
- Mégis hová mész szépségem? -nyitotta ki szemét.
- A fürdőbe felöltözni.
- Nem nem. Nem mész te sehova. Feküdj vissza mellém.
Visszadőltem mellkasára, rálemeltem tekintetem.
- Na milyen volt az estéd?
- Csodálatos.
- Tényleg? -vigyorgott.
- Ki tett ilyen boldoggá?
- Nem is tudom. -forgattam szemeim, mintha gondolkoznék.

- Ötleted sincs? -egy mozdulattal felém kezekedett, csökokkal hintettebe nyakam, mellkasom, lejjebb haladt egészen hasam aljáig.
- Nincs. -kuncogtam.

- Liza minden oké? -hallottam anya hangját az ajtó mögül.
- Öö igen.
- Kivel beszélgetsz?
- S-senkihvel. -alig bírtam megszólalni, mert Shawn áttért belső combom, majd nőiességem csókolgatásához.
- Bemehetek?
- Mo-most nem.
- Liza! Mi történik odabent? Nyisd ki az ajtót!
Beletúrtam Shawn hajába, pröbáltam eltolni magamtól, de nem sikerült.
- Nem tudom kinyitni.
- Miért?
- Mehrt lusta vagyok felkelni, még aludnék.
- Nem mész ma be suliba?
- Nehm.
- Jó akkor aludj csak. Megyek dolgozni szia.
- Szih-szia.
Alig bírtam megszólalni, amit ez a srác művel velem, elképesztő. Keze feljebb siklott, erősen belemarkolt melleimbe, miközben nyelvével továbbra is kényeztetett. Pár percen belül el is értem a csúcsra, Shawn vigyorogva nézte végig vergődésem.

Visszafeküdt mellém, átkarolt és nyomott egy puszit arcomra.
- Mostmár mégjobb lett a reggeled.
- Az biztos. De olyan bolond vagy. Alig bírtam válaszolni anyának, mi van ha berúgja az ajtót vagy ilyesmi?
- Azt kétlem, hogy megtörtént volna.
- Na mindegy. Mi a terv mára?
- Szerintem maradjunk egész nap az ágyban. -bújt be a takaró alá.
- Nekem van jobb ötletem is.

Felugrottam az ágyból, kinyitottam a szekrényajtót.
- Mit meztelenkedsz? -nevetett.
- Nem meztelenkedek, épp most öltözök fel. Neked is ezt kéne. -mondtam miközben már fehérneműben ácsorogtam a szekrény előtt.
Hallottam ahogy kikelt az ágyból, felvette az alsóját és besétált a fürdőbe.

✔Faded feelings (+18)- Shawn Mendes FF. *ÁTÍRÁS ALATT*Where stories live. Discover now