ÖYKÜ:Oğuz? deyip kaşlarımı çattım. oğuzun yüzü önce bayık bakan gözlerime sonra arkamdaki masaya kaydı.
OĞUZ:Güzelim, bu ne hal? deyip içeri girdi.
ÖYKÜ:Ne varmış halimde? deyip kapıyı kapayarak yanına yürüdüm.Oturmadan yanıma yaklaştı iki elini yanağıma koydu o an onu çok özlediğimi fark ettim.
OĞUZ:Bu kadar dağıttığına göre takmışsın kafaya bir şeyi noldu söyle! dedi kaşlarımı çattım.
ÖYKÜ:Ne mi oldu? olan şu; seninle bu kadar yakınken bir o kadar uzak olmamız! Seni hala çok seviyor olmam!
OĞUZ:Neden yapıyorsun o zaman bunu bize!
ÖYKÜ:Çünkü seni affedemiyorum! ALLAH KAHRETSİN ESKİSİ GİBİ OLMAK İSTİYORUM AMA YAPAMIYORUM. dedim bağırarak.
OĞUZ:Bize bir şans ver , ben seni hala deliler gibi seviyorum. dediğinde dudaklarımızı birleştirdim. Beni hafifçe itti omzumdan.Afallamıştım.
OĞUZ:Ben senin sarhoş halinden yararlanıcak biri miyim güzelim!
ÖYKÜ: Ben de sarhoşken ne yaptığını bilmeyen biri değilim oğuz!Sadece ayıkken buna cesaretim yok. deyip hıçkırdım. oğuzun dudaklarına tekrar yaklaşırken oğuz kafasını geriye doğru çekti.
OĞUZ:Öykü yapma! kendimi zor tutuyorum.
ÖYKÜ:Bugün tutma! deyip dudaklarına uzandım.Eskisi gibi tutkulu öpüşüyorduk.Gömleiğinin düğmelerini açmaya başladığımda hala tedirgindi.
OĞUZ:Güzelim! dedi inler gibi.
ÖYKÜ:Efendim. dedim masum çıkan sesimle.
OĞUZ:Pişman olacaksan yapma.
ÖYKÜ:Olmicam. seni çok özledim.dediğimde tişörtümün eteklerinden tutp çıkardı. Gülümsediğimde daha da hırlandı.
***OĞUZDAN DEVAM***
Onu böyle görmeyi o kadar özlemiştim ki.Gecenin nasıl biteceğini anladığımda boraya mesaj atmıştım.Kızlar bizim evde kalacaktı.Öykü bütün masumluğuyla yanımda yatarken onu izlerken uyuya kalmıştım.
sabah alarmın sesiyle uyandım yanımdaki öykü de aynı şekilde tabi.Önce bana baakıp gülümsedi.
ÖYKÜ:Günaydın. dediğinde çok mutluydu.sonra ne olduğunda yüzü soldu.Benim de moralim bozulmadı değil.
***ÖYKÜDEN DEVAM***
Sabah oğuzu yanımda gördüğümde dünyanın en huzurlu uykusundan uyanmıştım. günaydın dedikten sonra olayın farkına vardığımda ince baddaniye yi kaldırıp kendime baktım ve dün geceyi hatırladım. Pişman değildim.İkimizde birbirimizi özlemiştik ama ona bunu söylemeye gerek yok.