5.BÖLÜM

20 4 0
                                    

Birbirmize saçma salak bakarken ne diyeceğimi kestiremiyordum.Onu hala deliler gibi seviyordum.Onunda beni sevmesi içimdeki buzları eritiyordu.Kapı çaldığında, yaslandığım kapıdan uzaklaştım.İçeriye giren hemşire gerginliği anlamış olacak ki şaşkın şaşkın bir oğuza bir bana bakıyordu.Sonra konuşması gerektiğini hatırlayıp oğuza bakarak konuştu.

HEMŞİRE:Oğuz hocam acile bir vaka geldi.Size ihtiyacımız var. dediğinde bende hareketlendim.Hemşire ile beraber koşar adım acile girdik.asistan doktor hastanın hikayesini anlatırken eldiven takamaya başladım.

***

Eve gelir gelmez kendimi odama attım.Yaren de benim gibi yorgun düşmüştü.O akşam kızlar beni yemek yemek için uyandırmıştı ama sabah yerim düşüncesiyle uyumaya devam ettim.

Sabah yarenin dürtüklemesiyle uyandım.Alarmı duymamıştım.Ne kadar yorulduysam artık.

YAREN:Öykü, uyan geç kalıyoruz! dediğinde resmen yataktan sıçradım.

ÖYKÜ:Saat kaç? dedim ayağa kalkarken.

YAREN:7 ye on beş var.Eğer 5 dk da hazırlanırsak yetişiriz.

ÖYKÜ:Tamam.Hemen hazırlanıyorum! dedim banyoya koşarken.

5 dk içinde hazır olmuşken 3 kız evden alel acele çıktık.Hastaneye tam zamanında geldiğimizde.Oğuz da girişteydi.

OĞUZ:Günaydın. 

ÖYKÜ:Gün falan aymadı! dedim solgun yüzümle.

OĞUZ:Öykü, sen iyi misin? Rengin solmuş. 

ÖYKÜ:İyiyim.Sadece kahvaltı yapmadım.

YAREN:Balım, sen hemen git bir şeyler ye! Dün akşamda  bir şey yemeden yattın! dedi.oğuz  yüzüme bakıyordu.Endişeli yüzüyle.

ÖYKÜ:Sen beni merak etme.İlk aramda yemek yiyeceğim ama şimdi randevum var. deyip onlardan uzaklaştım.Yaren arkamdan seslendi.

YAREN:Öykü, söz dinle biraz! dedi

 ***

İlk hastamın işi bittiğinde tuvalete gitmek için ayaklandım.Aniden kalkınca başım döndü.Tuvaletten çıktığımda koridorda oğuzla karşılaştım.Önünden geçip gidecekken, kolumu tutup beni durdurdu.

OĞUZ:Öykü, hala bir şeyler yemedin mi? Yüzün bembeyaz olmuş.

ÖYKÜ:Şimdi gidiyordum. dedim ve oğuzun koluna tutundum.Başım dönüyordu.

OĞUZ:Güzelim, hiç iyi görünmüyorsun!

ÖYKÜ:Biraz oturursam geçer. dediğimde en sert bakışlarını bana gönderdi.Fazla göremedim zaten.Gözüm karardı ve oğuzun kollarına yığıldım.

***OĞUZDAN DEVAM***

Sevdiğim kadın bir anda kollarıma yığılınca haliyle endişelendim.

OĞUZ:Öykü, aşkım kendine gel. dediğimde 2 tane hemşire duymuş olmalı! Şaşkın şaşkın bana bakıyorlardı.

OĞUZ:Ne bakıyorsunuz! Sedye getirin. diye resmen kükredim.

   öyküyü acil servise aldığımızda serum taktırdım ve kan tahlili istedim.Tansiyonu çok düşmüştü.Yavaş yavaş kendine gelmeye başlayınca saçını okşadım.

OĞUZ:Güzelim, Nadıl hissediyorsun?

***ÖYKÜDEN DEVAM***

Oğuzun sorusuyla kendime geldiğim,i hissettim.

BÜYÜK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin