Mlčky jsme jeli v autě
"Tak jsme tady." usmál se na mě Tom povzbudivě. Usměv jsem mu vrátila. Vystoupili jsme z auta a šli přímo do nemocnice a směrem na oddělení pro lidi s poruchou příjmu potravy. Posadili jsme se do čekárny a čekali až zavolají moje jméno. Nějaký zdravotní bratr vytíral zrovna chodbu, měl hnědé vlasy v účesu tzv. na Biebra a vlasy mu padali do očí takže pořád házel hlavou - bylo to děsně .. sexy. Ne, ne, ne! Nemůžu takhle přemýšlet. Radši jsem zatřásla hlavou a omluvila se Tomovi s tím že si odskočím. Šla jsem na zácjod a tam vykonala svoji potřebu (:DD). Zavřela jsem dveře, ale nedávala jsem pozor a sklouzla jsem se po kluzké podlaze a padala dolů. Už jsem byla skoro na zemi obmotaly se okolo mě něčí ruce a zabránily v mém pádu. Podívala jsem se na mého zachránce, byl to ten, co vytíral podlahu. Podívala jsem se mu do očí - měl je nádherné, byly oříškově hnědé.
Pohled Liama (zdrav. bratr)
Musel jsem vytírat podlahu v oddělení pro lidi s poruchou příjmu potravy, nemám to tam rád, chodí sem holky co si myslí že jsou hnusné a tlusté a při tom většina z nich jsou nádherné. Opravdu nechápu proč musím mít brigádu v nemocnici ? Tolik nemocných lidí. Pomyslel jsem si a povzdechl protože mi neustále padaly vlasy do obličeje hodil jsem hlavou na stranu v naději že budu vidět něco jiného než vlasy. Za chvíli byly vlasy na stejném místě. Z přemýšlení mě vytrhl příchod nějakěho asi páru ale nedrželi se za ruce - divný. Holka měla blonďaté vlasy po prsa, oblečení na ní viselo, její obličej byl oválný s dokonale tvarovanými rty, zelenýma očima a propadlými tvářemi. Byla celkem hezká ale hubená, hodně. Nechal jsem je ať si sednou a já dál vytíral. Ta holka někam odešla, asi na WC. Já se přesunul ve vytírání a vytíral před WC. Ta holka vyšla z WC a šla na svoje místo v čekárně, špatně došlápla a zklouzla se po mokré podlaze, padala k zemi. Rychle jsem k ní přiběhl a chytil ji do náruče. Podíval jsem se jí do očí, měla je kràsně zelené plné života. Nemohl jsem se na ni vynadívat, naprosto jsem se stratil v jejích očích. Byla tak křehká. "Mohl by jsi mě prosím pustit ?" pípla tišše. "Jasně promiň." postavil jsem ji na zem, chtěla už jít ale já ji chytil za zápěstí. "Jsem Liam." usmál se. "Já-já Whisper." řekla nervózně. "Whisper Black." zavolala sestra z ordinace. "Musím jít ... a děkuju." usmála se na mě a s tím klukem odešla do ordinace. Musím od ní zjistit číslo !
Pohled Whisper
Vešla jsem do ordinace, stále omámená Liamem a jeho krásnou vůní. "Ahoj Whisper." usmála se na mě doktorka. "Dobrý den" úsměv jsem ji vrátila. "Tak se svlékni do spodního prádla půjdeme se převážit." řekla s úsměvem, "a tvůj bratr odejde.. ?" dodala otázku a Tom přikývl. "Potom vás zavolám." řekla a Tom odešel. Začala jsem se svlékat do spodního prádla. "Stoupni si na váhu." pobídla mě doktorka a povzbudivě se na mè usmála. Stoupla jsem si na váhu a čekala.
ČTEŠ
Random (Liam Payne CZ)
FanfictionJmenuji se Whisper Black a tohle je můj příběh jak jsem potkala Liama Payna