11.Díl

359 22 0
                                    

Děsně nerada to říkám dopředu ale tenhle díl bude trošku 13+

Stále mě líbal. Láskyplně ale vášnivě mě líbal. Rukou mi vklouznul pod tričko. Začínal me líbat na krku. Naštěstí mi neudělal cucflek. Vrátil se a opět přitisknul svoje rty na ty mé. Vzal mě do náruče a někam mě nesl. Jemně mě položil na něco měkkého - postel. Lehl si nade mě. Stále mě líbal. Rukou mi opět vklouznul pod tričko a následně mi ho sundal. Potom jsem mu tričko sundala i já. Neustále mě líbal a rozkrokem se třel o ten můj. Rozepl mi podprsenku. Styděla jsem se, tak jsem se zakryla rukama ale on mi vzal ruce a spojil mi je nad hlavou. "Jsi krásná." zašeptal mi do ucha a následně mě políbil na rty. "Liame ?" řekla jsem. "Hmm ?" zamručel a mi do krku který líbal. "Já víš .. ehm .. j-já j-js-jsem j-" "Budu opatrný." usmál se na mě a láskyplně mě políbil ....

*******

Ráno jsem se probudila a hned si vzpomněla na včerejší noc. Bylo to dokonalé. Ucítila jsem na sobě něčí pohled. Podívala jsem se směrem odkud pohled přicházel. Byl to Liam. Hlavu měl opřenou o ruku a díval se na mně. "Dobré ráno." rychle se posadil a díval se dolů. "Dobré ráno." usmála jsem se a zvedla mu hlavu. Opět ji sklopil. "Ehmm." odkašlala jsem si a koukala na zem. "A-asi ... " promluvil ale stále se koukal dolů. Já se na něj tázavě podívala a čekala co z něj vypadne. "Asi bys měla jít." řekl a zaklepala se mu brada. Chtěla jsem ho pohladit po zádech a utěšit ho ,ale uhnul. "Ale-" "Běž." řekl silně a poprvé mi pohlédl do tváře. Koukal na mě chladným pohledem. Po tvářích mi začali stékat slzy. Naplno jsem se rozvzlykala. "A-ale-" "Běž!" přerušil mě svým řevem. "Pr-o t-tebe to n-nic ne-neznamenalo ?" pípla jsem tiše. "Ne." řekl chladně a píchlo mě u srdce jakoby se mi jedním slovem rozbilo na tisíc kousků. Podívala jsem se mu do očí. Byly bez emocí, chladné. Rozvzlykala jsem se ještě víc. Hlasitě skoro až hystericky jsem před ním vzlykala a on na mě bezcitně koukal, jakoby si říkal jak jsem naivní - vyspím se s klukem kterého znám (když to sečtu) čtyři dny s dvouletým odstupem, zamiluju se do něj a čekám že on cítí to samé a budeme spolu navěky. Jsem fakt kráva ! Nepřestávala jsem brečet. "Odejdi pryč." ozval se opět Liam. "E-e-ehr." nadechla jsem se ale díky vzlykům z toho vzniknul neidentifikovatelný (:DDD) zvuk. Liam zřejmě poznal že chci něco říct."BĚŽ !" zlostně na mě zařval. Rychle jsem si posbírala věci a s pláčem utekla na chodbu. Tam jsem se pořádně upravila a jela výtahem dolů. Vystoupila jsem a ucítila jsem na sobě posměšný pohled. Podívala jsem se směrem toho kdo na mě koukal a uviděla tu samou recepční  jako včera. Na tváři měla posměšný úšklebek. Přímo se mi smála do obličeje. Ukázala jsem na ní prostředníček a usmála se, šlo to těžko kvůli tomu co se stalo před tím ale vylezl z toho aspoň ošklivý úšklebek. Vyšla jsem z baráku a mířila si to domů.

Odemkla jsem dveře a vstoupila do bytu. Dveře jsem zas zavřela a svezla se po dveřích. Všechno bylo jako před dvěma lety. Liam mě vyhodil z jeho bytu tentokrát z nevysvětlitelného důvodu. Nejhorší na tom je že já ho miluju a on mě nenávidí.

Mooooc děkuju za 149 reads!

Miluje Vás

Muffin <3

Random (Liam Payne CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat