16.Díl

321 24 0
                                    

Běžela jsem do koupelny a vytáhla žiletku. Sedla jsem si na studenou zem a opřela se o stěnu. Už jsem nemohla dál. Byla jsem rozhodnutá. Pevně jsem chytla žiletku a zadřela jí silně a hluboko do zápěstí. Všude byla krev a já pomalu "usínala". "Miluju tě Liame." zašeptala jsem z posledních sil.

Pohled Liama

Takhle už to dál nejde ! Nemůžu se užírat do nekonečna !! Půjdu za Whisper a omluvím se, jo, to udělám! Oblíknul jsem se a šel k Whisper do bytu. Byl jsem nervózní. Bylo jasný že mě vyhodí nebo mi bude nadávat ale to já zvládnu protože ji miluju. Řeknu ji pravdu - že je moje všechno. Zazvonil jsem ale nikdo mi neotevřel. Díky nějakému chlapovi (Random týpek z Německa :'DD) jsem se dostal do domu a šel do patra kde bydlela. Zvonil jsem na ní a ťukal ale nic. Začínal jsem být zoufalý tak jsem se kouknul pod rohožku. Jo !! Zajásal jsem v duchu a odemknul si dveře. "Whisper ?!" zakřičel jsem do bytu ale nikdo se neozýval. "Whisper ?" zařval jsem po druhé ale stále se nikdo neozýval. Prohledal jsem ložnici, obývák, kuchyni. Poté mi došlo že jsem nebyl v koupelně. Došel jsem do koupelny a otevřel dveře. "Whisper ... " zašeptal jsem zděšeně a padl na kolena. Rychle jsem ji vztáhl do svého náručí a zkontroloval jestli dýchá. Sice slabě ale stále dýchala. Do očí se mi nahrnuly slzy a já se rozplakal. "Neumírej, miluju tě. Nechci a ani nemůžu o tebe přijít." řekl jsem mezi vzlyky. S třesoucíma rukama jsem zavolal záchranku. "U-už jedou oni tě zachrání." zašeptal jsem a přivinul si ji blíž k tělu. Její tělo bylo studené. "Bude to v pořádku, bude to v pořádku ... " šeptal jsem jako blázen.

"Můžu jet s vámi ?" zeptal jsem se sanitáře když už byla Whisper v sanitce. "Je na tom zle." řekl a zakroutil nesouhlasně hlavou. Sanitáři zavřeli dveře od sanitky a odjeli s houkačkou na střeše. Byl jsem unavený a stejně ji budou operovat a nepustí mě k ní tak hsem se šel domů prospat.

Like / Vote / Comment ???

Doufám že se líbí. ://

Miluje Vás

Muffin :*

Random (Liam Payne CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat