Halihó húsgolyók! 😸
Nem ment az írogatás, érzelmi okokból nem tudtam folytatni eddig ezt a sztorit. Most se lett valami vaskos ez a rész, de nem nagyon bírom folytatni, tuti borzasztó lett... Ne haragudjatok, igyekszem, amennyire megy.
Köszönöm, hogy ettől függetlenül még van, aki olvas és követ. Hálás vagyok!
Lektorálta gothicscriptor ezer hála neki!
Jó olvasást!
°°°
Már otthon tespedek, és azon jár az eszem, hogy megint meg akarom ölelni... A külső szemlélő ebből semmit nem érzékel, csak annyit láthat, hogy a plafont bámulom. Pontosan ezt láthatja anyukám is, ahogy benyit éppen.
- Kicsim, gyere, vacsoraidő van. - Sokat látott arcán ott ül az a szelíd mosolya, ami mindig megnyugtatja az embert, ha ezt látja.
- Köszönöm, hogy szóltál. Mindjárt jövök. - Nézek rá én is mosolyogva. Behajtja az ajtó és hallom, hogy lemegy a többiekhez.
A mai nap olyan jó, oké, a pénztárcás esettől eltekintve. A kis dög ölelése nagyon feldobta a napom, bár még mindig nem tudom pontosan, miért. Ez egy cseppet aggaszt, de most átengedem magam a jó közérzetnek. És elhatározom, hogy majd vacsi után ráírok.
Leslattyogok én is a többiekhez. A vacsi kenyér meg az, amit épp az ember választ hozzá magának. Így én májas és mézes kenyeret eszek. A kaja közben egy-két dologgal kapcsolatban és is beszélgetek a család többi tagjával. Általában csak rossz vicceket mondok, de most normális kommunikációra is sor kerül. Viszont gyakran elábrándozok Bendzsin, meg az ölelésen. Az egyik tesóm az orrom alá is dörgöli ezt.
- Mi az öcsi? Szerelmes vagy? Vagy hová bambulsz ennyire? -
- Uhm... Semmi. Csak a szokásos. -
Ezután a válasz után nem nagyon túráznak tovább ezen a témán. Így, mikor véget ér a vacsora, felmegyek a szobámba, és ledőlök fekhelyemre.
Lehet, igaza van? De hisz én és ő a legjobb barátok vagyunk. Ez így tökre nem okés ...de olyan jó... Egyáltalán ő érez-e valamit? Tuti nem. Az lehetetlen.
A gondolatmenetemet a telefonom pityegése zavarja meg.
Elő kotrom a telefont a zsebemből és meglepetten nézem, hogy Rebi írt rám.
Egyelőre nem foglalkozom vele, próbálok a saját kérdésemre választ találni. Végül is mostanában nem volt senkim, jó igaz, szinte sose volt. De lehet, hogy csak szeretet hiányom van. Ezt mondjuk róla is el tudnám képzelni, de teljesen más volt ez az ölelés részéről is.
Nem akarok többet agyalni ezen, ezért megnézem inkább, mit írt Rebi.
Rebi:
Hali írj már rá!
Tök szarul van
Robert:
Hali! Kiről beszélsz?
Rebi:
Ne húzd már az agyát. Csak arra vár, hogy írj neki ...
Robert:
Bendzsire gondolsz?
Rebi:
Szerinted kire gondolok?! --
Robert:
És szerinted ezt honnan szültem volna meg?
Rebi:
Lehet, igazad van, de azonnal írj neki, nagyon kivan.
Robert:
Mondhatni én is... de ő mitől?
Rebi:
Szerinted?!?!!?
Robert:
Jó, írok neki.
Rebi:
Na azért. Csókollak, ügyes légy!
Robert:Öhm.. oks.
Hali
Átlépek a Bendzsivel folytatott beszélgetésemhez. Látom, fent van.
Robert:
Hali!
Bendzsi:
H
Haki
Hali*!! ':D sry
Robert:
Hallom, rossz a kedved...
Lehet, az ölelés miatt?
Bendzsi:
Nem!!
Dehogy is ... Az ... Az jó volt.
Csak ez a nap..
Robert:
Köszi, hogy kiszabadítottál! Ezer hálám és ölelésem! XD
Bendzsi:
Öhm… most komolyan?
Robert:
Ha akarod.
Bendzsi:
Számolni fogom.
Robert:
Ám legyen
Robert a következő becenevet állította be neked: Kalács
Kalács:
Ezt miért? o.O
Robert:
Majd elmondom élőben :P
Kalács:
...
Robert:
Ne haragudj, majd elmondom. De most mennem kell. Szia!
Kalács:
Oksa...
Hali
Lelépek, a telefonom az asztalomra teszem, jó helyen van ott, messze tőlem. Vad gondolat volt ez a becenév beállítás, de jó tűrte. Most elvigyorodok picit magamban. Amúgy bátyám szólt be szobámba, hogy fürödjek meg és utána filmezik a család.
Jó kis program, akkor, ha az ember nem épp egy fontos dolgon gondolkodik. Azt hiszem, inkább passzolnám.
Végül is lezuhanyoztam, megnéztem a filmet, de nem figyeltem. De lassan asszem kezdem megérteni, ez nem barátság, ez...
°°°
Köszi hogy végigolvastad, ha tetszett és ezt tudtomra szeretnéd adni, nyomj egy csillagot, ha pedig bármi hozzáfűzni valód lenne, ott a comment lehetősége.
A továbbiakig: Halihó! 😸
ESTÁS LEYENDO
Barátság vagy Más?
RomanceERROR YAOI, ha nem érdekel ne olvasd! "Robert épp a suli könyvtár felé lépkedett. Természetesen nem ok nélkül, Bendzsihez ment, hogy segítsen neki a matekban, grimasz kúszott az arcára mert épp azon gondolkodott, hogy pont ő segít valakinek mate...