Takaró Kupac

130 16 0
                                    

Halihó !!! ^^ Sziasztok !
Picikét rövidke rész lett.Hopszika.
Majd valahogy lesz kárpótlás.
Deee... de egy sokkal fontosabb dolog !QwQ
Meg van a 100 olvasás a sztorin !!!
Eddig tökre azt hittem ide se bagózik senki ... Ezer hálám, lesz majd valami meglepi ezért. 😉
Ezt a részt már nem lektorálták.
De még azért nem utoljára, köszönet Mukimonak!
Bocsánat a helyesírási hibákért.
Jó olvasást!!!


Egy folyosón baktatok keresztűl. Oldalt egy fogas, rögtön az ajtó mellet, rajta a kabátok, esernyők, mellette egy tükör... Sokszor láttam itt tollászkodni azt a kis kalácsot. Nem is tudom miért jut mostanában mindig eszembe, hiszen csak egy jó barátom. Biztos csak a bűntudat miatt, hessegetem el magamban a gondolatot... Másik oldalt wc ajtaja van azon, az oldalon semmi egyéb egy családi képen kívül. Az ő szobája a folyosó végén van . Nem hosszú a folyosó már át is értem ,Szottyi ott lohol mellettem, körmei kopognak a csempén. Bekopogok a szobába nem jön válasz, benyitok . Egy takaró kupaccal találom szembe magam.
-Héj ugye nem aludtál be? - Kérdezem, miközben egy lendülettel le rántom róla a takarót.
-Héj!! - Kiált rám, fúl vörös fejjel, és egy kis rémület az arcán üldögél. A takaró alatt egy hófehér bőrű nagyon vékony kis kalácsot találok. Szerencsére boxer van rajta. Kulcs csontjain és csípőjén kicsi sokat időzöm el. Pont mit egy ilyedt őzike, olyan. Gyorsan nyomom a takarót, ami addig is kezemben tartottam, és kicsit idegesen meg el is pirulva ki indulok a szobából.
- Öltözz fel, gyere ki a konyhába!- Parancsolok rá. Nem hiszem el, ez tuti nem a bűntudat nagyon nem okés ez, eddig sose volt ilyen . Ez természet ellenes!
-Béna ! Nem mondtam, hogy le ránthatod rólam a takarót. - Csoszog ki még mindig elpirosodva de legalább már felöltözve. Fekete BvBs póló és fekete melegítő. Amíg ki jött elő pakoltam a sütit és mivel járatos voltam már erre egy tányért és egy villát is.
-Jee süti!- Veszi észre a kipakolt dolgokat. Le is ül az asztalhoz a székre.
Hatalmas buci mosoly mászik arcára.
-Japp az az . - Egy kis vigyor huppant le szám szélére. Örülök hogy örül de elég nyúzottnak látszik.
-Bocsánat kérés ként hoztam. Remélem megfelel.- Nézek rá reménykedve.
-Hmm... Hááttt.. Nem is tudom... - Húzza el szavait.
-És a kitűzőm ? - Nézet rám most morcosan.
-Jajj már most az is kell? - Vontam fel szemöldököm mintha meglepődtem volna.
-Igen a kikitűzőm! -
-Jó-Jó itt van mindjárt. - Kotorásztam a zsebemben. Miközben észrevesznek hogy sápadtabb lett ezalatt a rövid a idő alatt. Élő is húzom a kereset kis vackot Akkora felhajtást csapni ezen. Oda tartom elé a kitűzőt ő meg nyúl érte. Elkezdem elhúzni előle szórakozás képpen, ő meg dől utána. Bele dől a hasamba a szerencsétlen. Meg kell hogy fogjam mert tovább is esik ha nem teszem.
-Mi az ? Ennyire megszerettél? - Nézek le rá.
Nyöszörög picit majd felnéz.
-Valamitől nagyon megszédültem. - Rá teszem a homlokára a kezem.
-Teljes tűz forró vagy! Azonnal vissza az ágyadba!-
Felkapom a kis kalácsot, és a szobájába kezdem vinni. Valamit motyog még . De nem foglalkozom vele. Nem nagyon ellenkezik.
-Nem aggódj nem fogom megenni a sütid, meg fog várni.- Beviszem és lefektetem. Kérlelőn felnéz rám.
- Ugye azért nem lépsz le? -
-Nem aggódj nem fogok - Borzolok bele hajába. Lehunja szemét egy pici csüngő mosollyal arcán. Szép lassan egyenletes lesz lélegzete és elalszik.

Barátság vagy Más?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang