Arkadaşlar daha çok az okuma ve oy var bu yüzde pek yazasım gelmiyo lütfen biraz destek verin :)
Akşamları film izlemeyi herzaman sevmişimdir ama bu sefer aklımda Lee Min vardı.Tüm film boyunca onu düşünüyordum.Peki neden ? Aşık mıydım ama bu imkansız değil mi ?? Daha ilk defa gördüğüm birine tutulmam bencede çok garip ama Onun yanında olaylar tamamen farklılaşıyor işte.Ben hayal dünyamda eğlenirken annem ler oturma odasında oyun oynuyorlar ve kahkahaları buraya kadar geliyordu. Çok eğleniyordum ta ki annemin konuşması ile hayal dünyamdan çıkıp normal sıkıcı dünyama gelmiştim.''Kızımm haydi gel bak sana bi sürprizimiz varr!'' Sürpriz mi herzaman sevmişimdir,koşarak merdivenleri indim üzerimde Hello Kittiyli pijamam ve saçım salaş topuzdu.Babam heyecanla ''Gel tatlım bak kim geldi?'' Olamaz şimdi bittim.Bu Lee Min di napıcaktım bu halimle ??.Beni görmüş sırıtıyordu. ''Ne işin var burda ??'' ''Okul evraklarını vericektim yarın mutlaka getirmelisin diye şimdi gelmiştim.'' ''Ah!! iyi ver ve git o zaman.'' Babam lafımı bölerek ''aaa.a.aa kızım çok ayıp.Çocuk onca yol gelmiş bu soğukta bari bi teşekkür et.Hem Lee min biraz burada kal üşümüşsündür.'' Annem lafa karıştı ''Evet oğlum gel sana sıcak çikolata yapıyım.''O pek memnudu galiba ama bu haldeyken gelmesi şartmıydı sankii?? Annemle babama yalvarırcasına bakıyordum oysaki işe yaramadı.Annem tekrar ''Siz Olivia nın odasına çıkın ben size sıcak çikolata yapıyım.'' Nee annem naptı yaa bilgisayarda onun resimlerine bakıyordum ama şimdi o görürse yanlış anlardı.Offf kafayı yemek üzereyim. Sırıtarak ''Haydi'' ''Sen 1 dk burda bekle birazdan çık '' Ama hayırr Lee Min hiç söz dinler mi. Benden önce odaya çıkıp bilgisayardaki resmi görünce bir kahkaha patlattı ben o sırada kızaran yüzümü elimle kapatmıştım. ''' Olivia,yoksa sen beni mi araştırıyordun?'' Bunu söylerken o yan gülümsemesini de eksik etmiyordu.OFF Ne diyecektim?? ''A şey ben mi ?? H-A-Y-I-R tabiki sadece okulu araştırıyordum sen çıktın linkte bende bastım.'' ''Bak güzelim, Bizim okul sitemiz koruma altında ve link kesinlikle yok .'' Napıcaktımm?? ''Öyle mi şey ama bende çıktı.'' REZİL olmuştum . Hemde lee Min 'e ahh napıcaktım yaa şansız bir kız olarak dünyaya gelmişim.Odamı baştan aşağı süzdü ve tabiki O nun da resmi vardı.YERİN DİBİNE girmiştim.''Galiba benim hayranımsın ha?'' ''Hayır bu da nerden çıktı ?'' ''Nerden mi ? yapma be Güzelim heryerde ben varım.'' devam etti ''Utanmana gerek yok ,çoğu kız benim hayranım'' ''Bak sen fazla havalısın .'' ''Eee bu yakışıklılık bende varken hayranım çok'' Fazla havalı ama gerçektende çook tatlı yaa =) ''Peh ! sen mi ??'' ''Tabiki güzelim.Hem sende pek fena sayılmazsın ama'' ''hııı seni çok bilmiş bay ukala.'' ''Ukala ?'' ''tabi öylesin gıcıksın da.'' ''Bana teşekkür etmen gerek ama sen ukala ve gıcık diyosun.'' ''Sen zorladın binmeye napabilirim ?'' ''Bağırabilirdin.'' Tam laf söylücekken annem odaya girdi.''Sıcak çikolatalarınız hazırr!'' ''Harika !'' dedi ve yineledi '' Sende sever misin ?'' ''Evet., tabiki yoksa benim çikolatama da mı göz diktin ?'' ''Ha ? gerçekten komiksin'' ''Komik mi , gerçekleri söyledim. Okulda 2 simit yiyen ben değilim.'' ''Yoksa sen beni mi gözetliyorsun?'' ''Hayır'' dedim dudaklarımı büzerek.O sırada annem oturmuş bir yandan gülüyor bir yandanda bizi izliyordu.Kızgın görünmeye çalışarak ''Anne komik olan ne?'' ''Siz kızım,baksanıza çocuklar gibi sataşıyorsunuz.'' Haklıydı çikolataları masaya koyup dışarı çıktı.Ben rahatsız olmuştum ''Ne zaman gitçeksin?'' ''Beni kovuyor musun?'' ''Evet.'' Ukalaca gülümsedi ''Sen istersen giderim Güzelim.'' ''Off güzelim demesene.'' ''Tamam güzelim.'' Sırıttım ''Çabuk bitir.'' ''Niyeymiş o ?'' ''Çünkü ne kadar hızlı olursan o kadar çabuk gidersin.'' İnadına daha yavaş içmeye başladı.Kendi resimlerine bakıp gülüyordu şapşal.''Sizin soyadınız ne ?'' ''Vega. Neden sordun?'' ''Meraktan.'' Böylece ikinci tanışmamız böyle sıkıcı olmuştu.Ama heyecandan titriyordum Ahh haksızlık ama buu!! neden yakışıklı olmak zorundaa ?
Lee Min hala odamdaydı ve be naşağı iniyordum kızgındım , sinirli ve kafam karmakarışıktı.Evet Onun gelmesi iyiydi ama ben çok fazla heyecan yapıyordum.Merdivenleri ikişer ikişer indim. ''Anne ve baba bana bakın bu çocuk hemen gitmeli.''
''Noldu kızım neyin var ?''
''Neyim mi var baba,bunu bana mı soruyorsun.Odamı inceliyor ki ben anneme bile temizlik dışında girmesine izin vermem.''
''Çocuk okulun varisi kızım ne diyorsun sen ?''
''A.aa babacım yoksa atılırım diye mi korkuyorsun.Ben korkumuyorum.!'' Aşağı inmişti evet tam arkamdaydı.Napıcaktım ben??? Konuşmaya başladı
''Sıcak çikolata için teşekkürler . Ben gidiyim artık birileri rahatsız oluyor.'' Git tabi demek geldi içimden. Annem hala Onu kalması için ikna ediyordu ZENGİN liğin gözü kör olsun !! Biliyordum sırf saygıdeğer bir çocuk olduğu için ona ısrar ediyorlardı.Ben sinirle odama çıkıyordum ki bugün daha fazla rezil olmayım.
Kapıyı sertçe kapattım.Resmen rezilliğin dibine vurdum yaa off nasıl saçma sapan bir sohbetti bu ?? Tanrım keşke bunlar bir kabus olsa diye iç geçirdim.Ama malesef rezil olmuştum hemde Lee min 'e .
Gözlerimi kapadım ve annemin tüm seslenişlerine kulak vermeden sabaha kadar uyudum harika bir şekilde uyandım en iyisi de göz altı morluklarımın geçmiş olmasıydı.Neşe içinde sanki dsünkü sayfayı silmişçesine neşeliydim.
''Günyadın baba ve anne ve sanda şapşal alex.''
''günaydın tatlım,Kahvaltında ne olsun ?''
''Ben okulda yaparım şimdi gidiyorum öptüm sizi hadi bayy.''
''İyi dersler. canım .''
Dünkü yağmurun ve soğuğun ardından bugün tam ilkbahar günüydü.Mutluydum ve özgüvenim yerindeydi.O kokoş kızlara günün göstermeliydim yani en azından ağızlarının payını vermeliydim.Otobüs durağında karşıma John çıktı hemde onu bacaklarıma bakarken yakaldım.
''Günaydın güzellik.''
''Sapık şey bacağıma bakmayı kes.''
''Nasıl istersen .'' Hala bakıyordu o pislik.
''Başka biriyle uğraş seni şapşal.''
''Sana sormadım tatlım.''
''Seni lanet olasıca benden uzak dur.'' Gittikçe yaklaşıyordu bana bu sersem bana.Hemde pis gülüşüyle.
''Yapma güzellik,Biraz dokunucam.''
'' Yaklaşma banaaaa ! ''
Köşeye sıkışmıştım ve o pislik bana yaklaşıp kolumdan tuttu.
''İmdaaaattttttttt yaaaaaaa yardım edinnnnnnnnnnnn!'' Ağzımı tuttu ve kollarımı sıktı ve o lanet ağzını açıp bana hakaretler savuruyordu.
''Kes sesinni kötü olur.''
''Bırak O nu .'' Bu ses lee Min indi.Mutluydum o gelmişti dün ona kaba davranmıştım ama o beni bununla birlikte 2 sefer kurtarmıştı.
''Duymadın mı bırak onu.'' deyip bir yumruk attı ohhh iyi oldu beter olsun pis sapık.Beni kolumdan tutup arabaya bindirdi.
''Sağol.''
''İlk defa doğru dürüst teşekkür edebildin.''
''Haha haklısın.''
''Bu arada sana artık kurtarıcım diyebilirmiyim?''
''Bencede öyle de seni hep kurtarıyorum.''
Arkadaşlar bu bölümler daha yeni ve tanıtım olduğu için bölye oldu yoksa uzun yazmayı planlıyorum :) Multimediada ki LEE MİN HWA <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuzak ™
ChickLit©Tüm Hakları Saklıdır. Olivia yı yeni bir yaşam beklemektedir.Los Angeles'ta Blodway lisesine giden Olivia, Buranın varisi aynı zamanda Lise son öğrencisi Lee Min Hwa ile tanışır.Bu lisede garip olaylar dönmektedir.Fakat bu sırların gün ışığına çıkm...