-6-Cinayet mi?

91 7 4
                                    

''Oliviaa uyan geç kalıcaksın.''

''Abi nolur 5 dk daha.''

''Zaten 5 dk var hadii uyan artıkk.''

Gözlerimi pörletip 

''NEE 5 dk mı ?''

''Tabi, hadi bak kalk belki yetişirsin ilk derse.''

Çalar saatime baktım ama saat daha çok erkendi

''Pisliikk sabahın köründe uyandırmandaki amaç neydi şapşal şeyy?''

''Bana bağırmanın cezası ve baklavalarımı küçümsediğin için di bu ceza.''

''Seni şapşaaaaaall '' ''Off uykum da kaçtı napcam şimdi.''

''Test çözmek siz inekler için iyi fikir.''

''İnek mi?'' ''Zekiyim ben bikere.'' 

''Tabi tabi.''

''Off git başımdaann !''

Kalktım yine sıkıcı bir sabahtı.Aşağı inip  tv açtım .Normal amerikan dizilerinin hep sevmişimdir hani şu savaş ve korku türlerini . Sabah sabah lanetli kabus 'u da izledim tam oldu.Zaten biyoloji testine çalışmamız gerekiyordu.Odama çıktım.Okul kıyafetlerimi almıştı babam , giyindim.. Saçımı salaş örgü yaptım ve evden erkenden çıktım.Bağcıklarımı bağlarken 

''Günaydın Olivia !''

''A günaydın Taylor,Nasılsın?''

''İyidir senden.'' somurtuyordu.

''Emin misin kızgın duruyorsun ?''

''Sabah sabah kavga ettim de abimle.''

''Bende ettim şu abiler ne mal varlıkar.''

''Haahaa aynen.'' ''5.durakta mı bekliyorsun?''

''Evet sende mi ?''

''Aynen ama seni görmüyordum hiç neden?''

''Bugün çalışçaz arkadaşımla o yüzden erken çıktım.''

''Ha tamam.''

Hava kapalıydı.Belli ki yağmur yağacaktı.

****

''Günaydın sürtük!''

''Bana mı dedin?''

''Senden başka var mı?''

''aynaya baksan olabilir.''

''Bak seni alçak sürtük ! benimle uğraşma ve Jason dan uzak dur yoksaa...''

''yoksa ne ? Beni de mi öldüreceksin?''

''Gerekirse yaparım,anladın mı seni aptal.''

''Bak senin öldürdüğün anlaşılırsa ikimizde yanarız tamam mı? bu yüzden ağzını sıkı tut ve şu sürtük arkadaşlarına söyleme biliyorsun yoksa hapis bizi bekler.''

''Senden izin almayacağım.''

Tak tak takk ! silah sesiydi bu aman tanrım bu okulda neler oluyor böyle??

Kızlar tuvaltetinin sağ tarafı yani oturma ve dinlenme bahçesinde neler oluyordu?? Silah , öldürmek , cinayet ? Neydi bunlar?Okulda tek 3 ümüz vardık.Ashley sanırırm geç kalmıştı okulda temizlikçi hariç bir ben ve iki kavga eden kız vardı.Yüzüm solmuştu korkuyordum da.Beni görürse eğer öldürebilirdi.Koşmaya başladım hemen arkamdan  O da koşuyordu,beni anlamıştı işte şimdi SIÇTIK!!

''Dur seni aptal.'' 

cevap vermeden koşuyordum. Ta ki ayağımı burkana kadar.''ah!'' 

''Seni öldüreceğim pis sürtük gel buraya bizi dinlemek te neymiş?''' ''Kaçma zaten ikimiz varız.''

''Durrr!'' Bu ses O na ait değildi.yoksa biri daha mı vardı????

''Lee Min ?'' dedim salakça.O kız da yoktu.Belli ki gitmişti.Umarım benim yüzümü görmemiştir.

''Neden koşuyordun?''

''Şey benn ,Acelem vardı.Ashley geldi mi diye bakıcaktım.'' Nasıl yalan ama..

''Ayağını mı burktun neden bileğini tutuyorsun?''

''Evet ama ben iyiyim sorun yok yani ''dedim gülümsemeye çalışarak.Oysa çok acıyordu.Kesin morarmıştı.

Sanırım bişey söyleyecekti ama ben fırlayarak sınıfa gittim.Ama o da neee zaten Ashley burdaymışş.

''Ashleyy sen burda mıydın?''

''Evet iki dakika önce geldim.''

''hımm tamam sana bişey anlatçam.Ama şuan olmaz çıkışta anlatırım''

''Tamam.''

 &&&

Nihayet okul çıkış zili çaldığında Ashley'in kolundan tutup sürükledimBüyükbahçeye gitmek istiyordum.

''Ashley,Büyükbahçe'ye gidelim.Hem rahatça anlatabilirim.Ha?''

''Tamam olur.''

Sessiz sakin  bir masay oturduk.Ben heyecanla anlatmaya başladım.

''Bugün sabah biri bu okulda cinayet falan diyordu.İki kız vardı kavga ediyorlardı.Galiba biri öldü silah sesleri geldi.Hatta beni kovaladı ama yüzünü görmedim. Kızıımm ben çok korkuyom yaa .''

''Ohaa cidden miii ?''

''Valla hatta  kızı tehdit etti ya Ashley o kız beni gördüyse.Öldürür beni. Çok korkuyorum ben.''

''Endişelenme  grup içinde takıl.''

''Offf yaa umarım görmemiştir.''

''Bişeyler içelim mi ? Ne dersin ?''

''Olur..''

''Garsonn !''

''Buyrun efendim siparişlerinizi alıyım.''

Ben atladım.

''Çikolatalı Mocha alıyım.''

''Bende Neskafe brown alıyım.''

''Başka bişey?''

''Yok sağolun.''

&&&

''Kızımm! sen misin?''

''Evet anne ben geldim.''

''Geç kaldın.''

''Ashley ile Büyükbahçedeydik zaten sana mesaja attım ki.''

''Tamam görmemişim.''

''Babam nerde peki ?''

''Daha gelmedi işten.''

''hmm...'' deyip odama geçtim.Üstümü değiştirip yatağıma yattım ve müzik dinledim.Tüm neşem kaçmıştı.Cinayet olmuştu hem de Blodway'da!!.

ARKADAŞLAR BU BÖLÜM'Ü KISA YAPICAM EĞER 50 VOTE 'Yİ GEÇERSE UPUZUN BÖLÜM YAPICAM :))

Tuzak ™Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin