-7-The Cafe

106 8 11
                                    

Cinayet, ölüm, silah ve iki kız...  Bunlar kafamı kurcalayan  en önemli kelimeler oluvermişti.Blodway'de tek benim bildiğim bir cinayet olmuştu.Sadece benim...

Yine alarm'ın o beyin kurcalayan sesi,Yine aynı ev,yine aynı gıcık abimin sesi.Offf ve yine aynı hayat.Hayatımın en büyük aksiyonu şu ana kadar evde akşam yemeği hazırlamam olmuştur.Çok eğlenceli bir hayata sahibim(!).Formamı giyinip,saçlarımıda tepeden  toplayı mutfağa iniyordum.

''Aha ayı aşağı iniyor.''

''Abiiii! ,Ayı mı off bi kerede güzel güzel kahvaltıya iniyim be.'' 

''Siz çocuktan bile betersiniz '' diyen anneme göz devirdim.

''Ama benim suçum mu ?'' ''Neyse zaten kahvaltıyı okulda yapıcam hadi bayy.''

''Yeseydin kızım.''

''H-A-Y-I-R.!!''

''İyi derslerr.''

İkişer ikişer indiğim merdivenlerden hızlıca kapıya yöneldim.

''Günaydınn Olivia.!''

''Günayın Tay. napıyosun burda yani bizim bahçede?''

''Seni çağıracaktım.Beraber gidelim diye.''

''Hıı tamam ''Diyip sahte gülümsememi kondurdum. Çünkü gerçekten mutsuzdum.Hem artık o okuldan da nefret  eder olmuştum zaten.

&&&&

''Ash. Neden bana öyle bakıyorsun ?''

''Nasıl canım?''

''Ash.düşmanımsın gibi bakmayı kes.'' ''Tamam kötü  gözüküyor olabilirim ama böyle dik dik bakma.'' 

''Sadece kıyafetini inceliyorum oliviva.''

''Yaaa ne demezsin tabi canım hıhıı öyledir kesin.'' Diyip okul koridorlarında gezinmeye başladım.Salakça dolaşırken Lee Min 'i gördüm geçen sefer ona kavga hakkında soru soramamıştım merak ediyordum.

''Selamm Lee Min!''

''selam.''

''Noldu yüzünden düşen bin parça bişey mi oldu?''

''Hayır.''

''Sence ben buna inanırmıyım?''

''Evet.''

''Offff  çok sıkıcısın...''

''Napayım be.''

''Bilmemm. '' ''Haa bu arada John ile kavga etmişsiniz.''

''Evet aynen öyle.''

''Neden??''

''Sanane.''

''Peki.konuşma o zaman ben gidiyorum.'' Trip atmaya çalışmıştım.Ama o katkısız odun olduğu için takmadı bile.Yine sınıfa girdim.Ve Johnn gelmişti..Ahh bi bu eksikti.Sapık John...

&&&

4 saat sonra...

''Yaa hadi lütfeen nolur nolur.''

''Ya alışveriş te nerden çıktı ?''

''Yemek yemeye  sonra gideriz nolurrrr ? Telefon bakamam gerek.'' Ashleye en masum bakışlarımdan birini attım.

''Olivia hiç masum görünmeye çalışma ilk defa toplanıp arkadaşça yemek yiyelim dedik sen alışveriş faslı çıkardın.''

''Ama lazım yaaa.'' ''öff iyi tamam be.''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tuzak ™Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin