Cfare eshte gjimnazi?
Drame dhe lufte. Te qeshura, dhe te qara. Ndarje dhe makeup. Vjen e rritesh dhe ti kerkon pavaresine tende. Lendon mbi dike tjeter. Ka te beje me te qenurit i dehur, miqte e tu qe
u ferkon kurrizin teksa vjellin dhe i zgjon nga gjumi te nesermen ne mengjes. Ka xhelozi dhe zili, thashetheme dhe pergojime, kurva dhe vajza kishe. Genjeshtra dhe zhgenjime. Vjen perseri dhe perseri e njejta gje dhe ti reziston qe te mos reagosh. Ka te beje me ato nete ku ti do te rrish VETEM por nuk do te ndihesh vetem. Aty 'nyje' ne stomak qe te bejne te qash. Nje e qeshur e shtirur per nje kohe aq te gjate ne fytyren tende, saqe njerezit vertet e besojne se ti ndihesh i lumtur. Ndihesh i erret dhe i lene pas dore. Ka te beje me te degjuarit plot genjeshtra njera pas tjetres saqe ti mesohesh duke mos i besuar askujt vec vetes. Ka lot neper faqet e tua ku do deshiroje qe te kishe dike te ti fshinte, personi qe te beri te qaje ne fillim. Ka te beje me te rriturin, me te takuarit persona te rinj, duke levizur gjate tere kohes. Mallkuar njerez sepse je i nxehur ne ato momente. Duke shpresuar per nje te ardhme te lumtur dhe shpreh deshire ne 11:11. Te mesosh dhe ekplorosh gjera te reja. Lendohesh por e provon serish. Te qeshesh mbi dike tek i cili dhe ke qare. Behesh me i forte, me i pavarur. Sheh se je i lumtur nga vete ti keshtu qe, per cfare eshte gjimnazi? Kupton se je i ri , ste plas per asgje, ke te ardhmen ne kembet e tua por te lendon pak por kjo eshte jeta.Mos ia ver veshin cdo gjeje qe degjon dhe kap shansin. Edhe nese eshte rrezik, provoje. Qesh dhe gezohu sepse pas 30 vitesh do te kujtohen ato vite qe i cove dem dhe do te duash te kthehesh.Pra ky eshte gjimnazi.
Une jam Archer Zorander.
Ja se si fillon:Si djale i vitit te trete ne gjimnazin "Ovedohigh" jam me i famshmi ne shkolle bashke me tre miqte e mi me te ngushte.
Miqte:
Damon Natas, Nicholai Carpathia dhe Reks Blankley.Damoni eshte ne skuadren e futbollit dhe eshte tipi me i qejfit nga te tere. Nese organizohet ne feste nuk ka mundesi qe emri i tij mos permendet, eshte cdo dite i dehur dhe une me te tjeret vihemi ne kerkim duke trokitur neper tere dyert e lagjeve.
Nicholai, eksperti i droges dhe njeshi ne lenden e kimise. Skeni pse vrisni mendjen pse eshte i zoti ne ate lende. Ka nje fitim te jashtezakonshem parash me shitjen qe ai ka.
Reksi. Djali me i urte dhe qe lexon tere kohes. Do te vazhdoje universitetin per nanoteknologji dhe eshte nxenesi me i preferuar nga mesuesit. Prinderit jane kirurget me te njohur ne vend, arsyeja dhe pse ai vazhdon mjekesine.
Dhe ja ku vij une.
Une mund te marr cfare kerkoj. Madje nuk kam nevoje ta kerkoj dy here.
Jam ne ekipin e notit dhe jam me i miri. Nuk jam ngeles si disa moshatare te tjere sepse kam synime per te ardhmen. Kam nje mesatare mjaftueshem per nje kolegj te mire. Perfundoj ne klasen e denimit vetem ne oren e matematikes. E ku qendron kuptimi i saj? Dua te them, mamaja ime eshte arketare ne bank dhe kurre nuk perdor shprehje algjebrike.
YOU ARE READING
Djemt E Varrezave
Teen FictionSkllaveria e njeriut ndaj ankthit, te qenurit midis te jetuarit me pendes apo vdekjes per te shpetuar dhe luftes per te kuptuar se dikush ka ikur dhe perballjes me pasojat qe ai le pas. Nuk lejohet kopjimi ose shperndarja neper rrjete te tjera.