Zbrita shkallet dhe ne te djathte kisha celesin per te ndezur driten.
E hapa dhe pash se kishte dhjetera kuti te medha, derrasa skateboard-i te Reksit dhe ja ku ishte dhe tavolina e pongut.Po hiqja disa kuti siper saj qe ne fund ta ngreja.
-Do ndihme?- erdhi nje ze nga lart shkalleve. Ngrita koken dhe pash nje vajze. Ishte Lexi.
-Jo nuk ka problem. Ia dal dhe vete. -smund te lija nje femer te me ndihmonte. Aq me pak qe do dukesha i dobet.
-Doja te te falenderoja per ne shkolle. Mesaduket kishte ndodhur nje aksident ne klasen e vizatimit. -genjeu. Seriozisht?
-Mund te jem mashkull por nuk jam idiot. E di cfare jane periodat.
Ajo uli koken e vene ne siklet ndersa une perpiqesha te levizja tavolinen. Ajo gjithsesi erdha dhe doli nga ana tjeter perballe dhe une nuk i thashe gje. Vazhduam drejt shkalleve dhe u ngjitem.
-Rrofsh! Tani mund te ikesh- nuk mund te bisedoja me te. Ajo nuk ishte ne rrethin tim shoqeror. Dukej qe nuk do te ishte kurre. Aq me pak qe eshte me serioze sec duhet. Puna ime eshte tu tregoj zuskave cfare meritojne. Nje nate dhe kaq.
Lexi u zhduk mes turmes dhe une shkova tek miqte e mi.
-Archer!!! -thirri Nicholai. -ku humbe? pallove ndonje ne banjo? -ishte drru fare. Syte e kuqe flake dhe mezi qendronte ne kembe.
Ne dore mbante nje tavell dhe kishte nja pese vija kokaine a kushedi se cfare kishte sjelle Reksi.-Do pak?
-Jo vella mos pyet kot kur e di qe skam per ta provuar kurre.-dhe i shtyva doren.
Ishte vetem nje dhome ku rrinin vetem ne te katert sa per kete pjesen e droges. Me sakte une kujdesesha qe ata mos e tepronin se per ti ndaluar se beja dot.
Ne dritare shihja nxenes qe ishin dehur e thyenin tavolina. Ne pishine vajzat jepnin shfaqje lakuriq e djemte fishkellenin. Te dehur komplet.
Une nuk zgjodha asnjeren nga keto.
Si do te ndiheshit me te sigurte?
Ne nje dhome me pijanece, apo me te droguar?
Keni pare dy djeme qe tymosin dhe te bejne sherre? Jo. Kurse pijanecet po.
Si do ishte me mire? Te ishe me nje pijanec qe po nget makinen. apo me nje te droguar qe po e nget?
Pijaneci mendon se eshte me 30km/h po ne fakt eshte me 90km/h. Kurse i droguari kujton se eshte me 90km/h po ne fakt eshte me 30.Akoma veshtroja nga dritarja dhe sherret po e kalonin limitin.
Djemte po dilnin jashte kontrollit. Mund te vriteshin me karriget qe po gjuanin.-Djema urgjent jashte. Mundohuni te mos i coni ne kuzhine, mund te marrin ndonje thike.- lajmerova pjesen e atyre qe ishin esell.
Vrapova drejt atyre dhe bashke me dy te tjere i ndame dhe i hodhem ne pishinen e ftohte qe te vinin ne vete.
Gjithmone kete pune do bejme ne? Per vete nuk ktheva asnje gote.Lajmerim.
Kapitulli ne vijim ka permbajtje te forta dhe skena jo te pershtatshme per te pakten lexuesit -15 vjec.
Pra, nese nuk duroni dot skena perdhunimesh dhe shume te dhunshme ju lutem kalojeni kete kapitull.Faleminderit.
YOU ARE READING
Djemt E Varrezave
Teen FictionSkllaveria e njeriut ndaj ankthit, te qenurit midis te jetuarit me pendes apo vdekjes per te shpetuar dhe luftes per te kuptuar se dikush ka ikur dhe perballjes me pasojat qe ai le pas. Nuk lejohet kopjimi ose shperndarja neper rrjete te tjera.