19. rész

140 8 5
                                    

2,5 hónappal később.

Pár hónap már eltelt, és ami azt illeti, Domival egyre jobb a kapcsolatunk.
Nagyon szeretem őt.

-Szia.-köszönt anya

-Szia anya.-moslyogtam rá

-Ma nem tudunk együtt vacsorázni.

-Már megint? Miért? Megint Miklóssal mész vacsorázni? Nem hiszem el, hogy ő sokkal fontosabb.

Eléggé kiakadtam,ugyanis ez már nem az első eset. Mindig vele van, és hogy mi van a lányával az nem érdekli. Persze nem várom el,hogy életem végéig is kövessen,de azért zavar,hogy nem érdekli mivan velem.

-Tudod mit,én most elmegyek. Azt csinálsz amit akarsz. Majd hívj fel ha érdekel mivan a lányoddal!

-Noa! Nem beszélhetsz így velem! Éveken keresztül egyedül neveltelel,nem ezt érdemlem!

-Ja,igen. És én ezt érdemlem?

-Miért nem fogadod el,hogy az anyád végre boldog?

-Nem veszed észre,hogy nem erről van szó? Nem érzed azt,hogy amióta ez a Miklós felbukkant én a háttérbe vagyok szorulva? Ahh... -ezzel könnyes szemmel ott hagytam, majd telefonomért nyúltam,hogy Domit felhívjam.

-Szerelmem, szia.

-Ne haragudj, átmehetek?-szipogtam

-Mi a baj kicsim? Sírtál? Kibántot?

-Nem bántott senki,majd elmesélem csak...

-Megyek életem.

Annyira szeretem,mindig számíthatok rá. Talán ő az egyetlen aki megért.

-Szállj be. Kivolt az?-nézett rám

-Anya. De majd nálad elmesélem.

-Rendben.-nyomott egy puszit számra,majd elindultunk.

Lassacskán megérkeztünk,majd mikor bementünk a konyhába vettük az irányt.

-Kérsz valamit?-kérdzte halkan

-Egy pohár víz jól esne.-mosolyogtam

-Mi történt?-megtöltötte a poharat vízzel, majd legugolt elém.

-Elegem lett... Tudom,hogy neki is igaza van,és örülök, hogy boldog, de az nem tetszik,hogy mindennap egyedül vagyok otthon mert anya vagy dolgozik, vagy Miklóssal van.

-Ezt el is mondtad neki?

-Igen,de persze,hogy én vagyok a hibás... Megértem... Tényleg, de basszus a lánya vagyok.

-Igazad van neked is. De figyelj, te már nagy lány vagy. Miért nem költözöl el, khm például hozzám?-mosolygott rám

-Nem tudom, jó ötlet lenne ez?

-Mindketten jól járnánk, anyukád viszont,hát nem tudom. Valószínű most ezt ellenezné,de idővel biztos elfogadná.

-Oké, holnapra meggondolom.Nagyon szeretlek, ugye tudod?-neztém szemeibe, amibe ellehet veszni,nekem sikerült.

-Tudom kicsim. Én is nagyon szeretlek téged.-kezét arcomra helyezte,majd finoman megcsókolt.

Reggel 8 óra.

Dominik még aludt mikor felkeltem, legalább van időm gondolkodni.
Nem tudom,hogy készen állok-e arra,hogy hozzá költözzek. De talán ez lenne a legjobb,hisz már tudok magamra vigyázni. Anya pedig, ő tudja mit csinál.

Senior Year With Footballer (Nagy D. FF.) ×BEFEJEZETT×Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ