Sziasztok! Nagyon sok díjat kaptam, amit köszönök!❤️ Sajnos már magam sem tudom,hogy kiktől kaptam,👀 szóval ezért nem is tudom megcsinálni ezeket. ☹️ De tényleg nagyon szépen köszönöm!!! 😘❤️
Reggel arra ébredtem,hogy Dominik már nem volt mellettem. Kicsit megijedtem,ezért úgy döntöttem,hogy lemegyek,és megnézem.
- Jó reggelt. – köszöntem halkan.
- Jó reggelt Szívem,hogy aludtál? – magához húzott és szorosan megölelt.
- Egész jól. Mit fogunk ma csinálni? – néztem szemeibe.
- Arra gondoltam,hogy elmehetnénk sétálni. És este van egy buli ahová elhívtak minket,szóval oda is mehetünk. – mosolygott.
- A séta nem hangzik rosszul,de buli?
- Nem szeretnél bulizni? – kérdezte.
- Jó,oké legyen.
- Akkor öltözz fel,én addig csinálok reggelit. – megpuszilta arcom, én pedig felmentem felöltözni.
Nem akartam nagyon túl öltözni.
Úgyhogy csak egy fekete farmernadrágot és egy fehér felsőt vettem fel.Mikor lementem Domi már elkészítette a reggelit.
- Gyönyörű vagy. – magához húzott és megcsókolt.
- Szeretlek. – mosolyogtam rá
Miután megreggeliztünk ő is felöltözött.
11:45 után indultunk sétálni.
Nem volt rossz idő, a szél kicsit fújt, de ennek ellenére a nap hét ágra sütött.Pár órával később
Még mindig sétálhatunk a városban.
Nagyon jó vele együtt lenni,fogni a kezét,érezni,hogy mellettem van.- Nem veszünk valamit inni? – kérdezte
- Vehetünk. – mosolyogtam – egyébként mikor kezdődik a buli?
- Este nyolctól, de szerintem semmi olyan nem lesz, egy kicsit iszogatunk és ennyi. – mondta
- Rendben.
Miután megvettük az innivalót, indultunk haza.
Útközben telefonom megcsörrent.- Szia. – köszönt anya
- Szia, mond.
- Csak azt akartam kérdezni,hogy jól vagy-e?
- Igen,jól vagyok miért?
- Mert aggódom érted.
- Nem kell anya. Nagy lány vagyok már. Viszont most nem tudok beszélni, majd valamikor beszélünk. Szia. – ezzel lettem, tudom nem így kéne vele beszélnem.
- Baj van Kicsim? – kérdezte Dominik,miközben megállított.
- Nincs semmi baj, menjünk haza jó? – szemébe néztem,majd megöleltem. Erre volt szükségem.
- Persze, menjünk. – puszit nyomott homlokomra, majd összekulcsolta kezünket és mentünk tovább.
Lassan haza értünk.
Kicsit elfáradtam a sétálasba, ezért mikor felértem a szobába lefeküdtem az ágyra és a plafont bámultam.- Csak nem elfáradt a kisasszony? – kérdezte nevetve az ajtóban álló focista.
- De, elfáradtam. Nem akarsz ide feküdni? – mosolyogtam
- Dehogynem. – erre ő felém tornyosult és kezével végig simitott arcomon.
- Tetszik hogy mindig ezt csinálod. – nevettem el magam
STAI LEGGENDO
Senior Year With Footballer (Nagy D. FF.) ×BEFEJEZETT×
Casuale- Gyere, még a végén azt hiszik, hogy valamit csinálok veled. - Hülye vagy, nem tudnál semmit sem csinálni. - Biztos vagy te abban?- súgta fülembe - Igen, miért?- mosolyogtam - Hát azért mert tudod, csak egy vessző választ el attól, hogy az ag...