1. Bölüm

28 0 0
                                    

Koşar adımlarla evden daha da uzaklaşıyordum artık her şeye baştan başlamak için dönüşü olmayan bir yola girmiştim, çıkmaz bir yola...

Her şey evden kaçmamla başladı ergenlik işte yurdışına eğitim için gidicekmişim, hıh çok da tın gittiğimi sansınlar ama asla gitmeyeceğim!

Gece saat 11 ben hala sokakta geziyorum. Acaba eve mi dönsem diye iç geçirdim bi yanım da asla vazgeçme diyordu... Lüks bir yaşamım olduğu için beni asla yalnız dışarı salmadılar yok korumaymış yok bilmemneymiş de ayy çok ta tınnn. Çantamı aldım fotoğraf makinesi telefon (yeni bi hat) bolca para (otel için falan) birkaç giysi ve de bolca sakızı içine atıp evden çıktım.
İleride bir basketbol sahası gördüm basketbol oynamayalı yıllar olmuştu nasıl olsa özgürlüğümün ilk günü artık istediğimi yapabilirim diye düşünüp oraya yöneldim. Arkamda bir gölge görmemle arkama dönmem bir oldu. Bu saatte senin burda ne işin var küçük hanım dedi önümde dikilmiş ellerini beline koymuş bana bakan adam. Sadece biraz basketbol oynamak istemiştim diyebildim korkudan. Korkma sesin titriyor al biraz su iç dedi ve şişeyi fırlattı reflekslerim iyi olmasa şu an şişe kafama girmiş olurdu ama neyseki yakaladım ve birkaç yudum içtim. Madem basketbol oynamaya gelmişsin oynayalım o zaman dedi. Topu kaptım ve 1 saat böyle oynayarak geçti. Saat 12 külkedisi kaçar dedim ve otele dönmek için kapıya yöneldim, yönelmeyi umdum çünkü kolumu tutmuştu arkamı döndüm ve ne oldu dedim. Adını bile söylemeden öylece gidicekmisin dedi. Adım elya yani aslında açelya ama iştahım hep kapalıdır ve çok az yerim bu yüzden 8 yaşımdan sonra AÇelay daki aç kısmını atmışlar ve elya demeye başlamışlar dedim. Vaay ilginçmiş ben de Aksel dedi. Ve oradan uzaklaştım güzel bir otel biliyordum ve bir taksi çağırdım. Bu dağınık topuz bol hırka eskimiş pantolon ve büyük sırt çantamla tam bir kaçak olmuştum. Taksiye bindim otelin önüne geldiğimde parayı uzatmak için elimi cebime attım küçük bir kağıt değdi elime parayı uzatıp taksiden indim ve hemen kağıdı okudum. Bir numara vardı ve altındaki küçük notta "yarın aynı saatte aynı yerde AKSEL" yazıyordu. Bunu ne ara buraya koymuş diye düşündüm. Ama daha fazla şaşırmaya devam edersem dışarıda soğuktan donucaktım. Otele girdim ve uzun bir süre kalacağımı belirtip kartımı aldım oda çok geniş hatta oda dememeliyim içinde mutfak banya gibi odaların olduğu minik daire ... daire demişken neden ev tutmadım yarı ilk iş ev aramak ve şu numarayı aramak olucak. Fotoğraf makinemi çıkardım ve balkonda bir kaç dolunay fotoğrafı çektim bu en büyük hobimdi.Artık epey geç olmuştu pijamalarımi giydim ve kendimi pamuk kadar yumuşak yatağa bıraktım...

KaçakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin