Gözüme vuran güneş ışıklarıyla uyandım. Nasıl yani sabah mı olmuştu bu kadar cok uyuduğuma inanamıyorum. Hemen kalktım ve mutfağa gittim nerde bu? Niye beni uyandırmadı?
A: günaydın
E: niye uyandırmadın beni
A: çok derin uyuyodun, bir kaç kez seslendim ama duymadın bende kıyamadım.
Kıyamamışmış...
E: Artık eve gidiyorum bu sefer de ben itiraz istemiyorum.
A: tamam git...
Karşı çıkmadı kafasına saksı düşmüş galiba. Çantamı aldım ve evden çıkıp kendi evimin önüne geldim.çantamdan anahtarımı çıkarttım ve kapıyı açtım. Nasıl yani burası benim evim değil miydi? Acaba yolu mu karıştırdım. Ama anahtar da uydu, kim yaptı nasıl oldu???
A: Beğendin mi?
E: Beğenmedim, şimdi bunların hepsini alıyosun ben boş evimi istiyorum hangi sıfatla yapıyosun sen bunları!?
A: komşu sıfatımla, ayrıca sana kalsa burayi dekore etmek uzun sürecekti ben de akşam sen uyurken hallettim. Beğenmediğin yerleri değiştirirsen daha kolay olur hatta L koltuk aldım ve bol bol ışık koydum.
E: Güzel olmuş ama bunu kabul edemem böyle bi şey yapmana gerek yoktu komşular birbirlerine eşya almazlar pasta falan getirirler.
A: Bunu da bi kenara not alıyım. Ee hafi ne duruyosun geçsene iceriye...
Ev tam olarak hayallerimdeki yapmak istediğim evdi. Ben yapmaya çalışsam bu kadar güzel yapamazdım herhalde bir gecede nasıl yapmış neden??
E: Güzel ama bir daha asla benim işlerime karışma kendim yapabilirdim.
Çantamdan 300.000 lira kadar çek yazdım mobilyaların hiç de ucuz olmadıkları belliydi ve her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüştü. Çeki Aksel e uzattım.
A: Bu ne şimdi asla almam bunu hemen çantana koy.
E: Almazsan ben de hepsini atarım evden, yapmışsın evet güzel de olmuş ama en azından bunu kabul et yoksa kendimi kötü hissederim.
A: İstersen hepsini at ben yine yaparım😉
E:Biliyorum, çünkü çocuk kadar inatçısın.
Bu durumu kabullenmekten başka bir çare bırakmıyordu bana. Bana yeni evime alışmak kalmıştı daha zoru yeni komşuma...
E: Tamam kabul ediyorum ama bi daha böyle şeyler yapma!
A: Anlaştık. Ben gidiyim o zaman sen de biraz dinlen.
E: Tamam.
Kapıyı kapattım yeni uyanmış olmamın verdiği yorgunluk hissiyle kahvaltı hazırlamaya başladım dolabın içine kadar düşünüp yiyecek almış inanmıyorum ya... Bir insan birisine hatta ve hatta tanımadığı birisine neden böyle şeyler yapar? Aklıma gelen tek bir yanıt vardı ama ben onu düşünmek istemiyordum...
Dolaptan 2 domates biraz peynir ve yumurta çıkardım. Tabaklar nerde acaba? Tüm dolaplara tek tek baktım ve sonunda bir tabak buldum. Domatesleri doğramaya başladım ve tabağa koydum. Yumurtaları da haşlanması için biraz bekletmeye karar verdim. Bu sırada domateslerimi yemeye başladım. Imm elime sağlık ne güzel domates kesmişim. 😂 benim yemek yapmayı öğrenmem gerek yoksa her gün domates yemekten domates gibi kızarabilirim. Telefonumu alıp youtube dan yemek videoları izledim. Çok zor olmasa gerek. Ben de birazdan bir kek yapıp komşularıma götürürüm. Evet evet bu harika bir fikir.
Telefona dalıp yumurtayı unutmuşum kahretsin! Hemen ocağa koştum. Çok sıcakk yandımmm. Üff üff...
Yumurtayı da zar zor tabağıma koydum ve yavaş yavaş hepsini yedim. Şimdi bir de bunları toplaması var. Hepsini tutup lavobonun içine attım. Sonra yıkarım.
Artık kek yapmaya başlayabilirimm. Malzemelerimi izlediğim videoya göre hazırladım. Daha sonra yumurtalari kırdım biraz kabuk kaçtı ama bişey olmaz, sonra tüm malzemeleri güzelce karıştırdım tabi bu sırada her taraf un oldu ben de dahil. Sonra toplarım ben deyip hepsini bir kenara çektim ve kekimi fırına sürdüm.
Bir kaç saat sonra burnuma gelen yanık kokularıyla uyandım. Evet yanlış okumadın! YANIK KOKUSU
Allahım yaa lütfen azıcık yanmış oldun cok ugraştım ama benn hemen mutfağa koştum ve fırını kapattım kapağını açtığımda her tarafı dumanlar sardı kekimi çıkarttım hemen.
Hmm fena sayılmaz hem yanınca daha çikolatalı görünmüş siyah siyah bitter çikolatalı derim tadı da çok güzel duruyo hemen kesiyim. Kekimi dilimlere ayırdım ve bir tanesini yedim. Öhhhöhöhhööhh
"BERBAT" evet kendi canıma kastettim resmen. Olmamış ama buu 😭...
Bekle beni yan komşum süper kekim ve ben geliyoruz...😈
Bölüm nasıl olmuş ve sizce sonraki bölümde neler olacak yorumlara yazın hemen ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak
Teen FictionKaçak olarak başlayan maceramın sonundasın aynı zamanda başındasın nasıl böyle hissedebilirim Aksel?