Artık Allaha inanmıyordum. Çünkü o kadar zor zamanlar geçirdim ki, o kadar çok dua ettim ki ona, ama hiç duymadı.. Şimdi değil de ne zaman duyacak ki? Hocaya olanlar beni hayli etkiledi. O ellerinin dönüşü.. O ağzından çıkan kan ve köpükler... Daha önemlisi ise benim babam? Baban diyerek öldü. Merak içerisindeyim.
Daha sonraaa.. Annemin hiç içeri girdirmediği odaya, babamın odasına girmeye karar verdim. Evet. Evet girmeliyim. Belki birşeyler bulurum. Annem zaten kendinde değil. Bilinci kapalı. Ona sormama da gerek yoktu zaten. Artık herşey bu derece büyümüşken birşey demezdi sanırım. Cesaret edemiyorum aslında. Ne vardı o odada? En sonunda girmeye başladım. Kilidi açıp yavaşça kapıyı aralaya aralaya ayak bastım içeriye.
Çok.. Çokk.. Çok güzel kokuyordu içerisi.. Mis gibi kokuyor burası.. Duvarlar bizim salonun duvarının aksine kırmızı renkteydi. Acaba önceden evimiz kırmızı renkli miydi? Neden tavanda asılı bir ip ve yatağın yanında lavabo vardı? Deli sorular.. O sırada arkamdan bir ses geldi. Dişlerim titriyordu resmen korkudan. Korkulu adımlarla arkama döndüm. Ohh şükürr. Annemmiş. Ama annem.. Nasıl kalktı yataktan? Ve konuşuyordu.. Uzun zaman sonra ağzından çıkan ilk kelime "Ne yapıyorsun burada aptal" oldu. Canım annem beni çok sever. Sonra işte "Kalmışsın anne!" dedim. Yok hala yatıyorum dedi dalga geçercesine..
Odayı dolaşmaya başladım. Eşyalarını gördüm canım babamın. Mis kokan kıyafetlerini... Altına baktım yatağının. Acaba birşey var mı diye. Bir de ne göreyim.. Simsiyah alacalı beleceli bir kağıt parçası.. Hemen girdim yatağın. Alıp çıkardım kağıdı. Kağıtta neler yazıyordu aman allahım! Hem kağıt ne biçim kokuyordu öyle ya. Kan kokuyor bu. Evet evet. Kan kokuyor. Ama babamın kanla ne işi var? Sessiz ve derin düşünceler eşliğinde mutfağı buldum.
Okuyacağım kağıdı size;
Bize bunu neden yapıyorsun baba? (Bebek resmi çizilmiş)
Baba canım yanıyor, neden böyle yapıyorsun? (ağaç resmi çizilmiş)
Baba ben senin kızınım! Bana nasıl dokunursun??! ( kırmızı bulutlar çizilmiş)
Ne? Nasıl yani? Olamaz ya! Kim yapıyor bu lanet şakayı ya??Sonra bir fotoğraf gördüm notun arkasında. Bir kadın ve babam vardı. Dans ediyorlar. Fakat bu kadın annem değil. Fotoğrafta kadının suratında kırmızı bir çizik var. Bu ne demek oluyor şimdi? Aha buldumm. Fotoğrafın arkasında bir adres var.. Sanırım kadının adresi. Nasıl gideceğim oraya. Nasıl başka bir ülkeye giderim? Ama gitmem lazım. Hemen zaman kaybetmeden otogara gittim. Fakat otobüsle çok uzun süreceğini bildiğim için annrm ile beraber havaalanına gittik. Bu olanları bir sonuca vardırmak için gözden çıkarıp 780TL bilet parasını.. Ben o kadar yorgundum ki uyuya kalmışım uçakta. Annem de bana yaslanıp uyuya kalmış. Yere inince uyandık ancak. Gelmiştik. Annem de çok sinirliydi. Çünkü babam aldatmış sanırım onu. Ve bunu yeni öğreniyoruz.. Gelmiştik Rusyaya artık. Annem hemen adresi aldı elimden. Ve en yakın taksiciye gidip adresi gösterdi. Acele ediyordu. O kadını bir an önce bulup tartaklamak için. Nihayet geldik eve.
>>>>>>YENİ BÖLÜM GELECEK EN YAKIN ZAMANDA KUSURA BAKMAYIN RAHATSIZIM BİRAZ DEVAM EDEMEDİM<<<<<<
ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYIN AMA YÜKSELEMİYORUZ HİÇÇ HADİ HEP BERABER