~Kau seorang pelajar pemindahan Dari Malaysia Hari ini ialah hari pertama kau menjejakkan diri di sekolah baru di Korea. Kau sangat teruja untuk menjalani kehidupan baru di Korea.
Kau melangkah masuk ke Sekolah baru iaitu Seoul School of Korea .(SSK)
Y/N:This is my first day . Fighting dearself.
~Kau berjalan menuju ke bilik guru .
Y/N:Hmm cikgu yang Mana aku nak Tanya Ni?
~Tiba-tiba seseorang menyapa kau Dari belakang.
Pn Lee:Are you the new transfer student from Malaysia?
Y/N:Yup,Itu saya!
Pn Lee:Good sekarang ikut saya . Kamu harus mengisi borang-borang yang dikehendaki oleh pihak sekolah . Selepas ini saya akan bawa kamu ke kelas baru kamu.
Y/N:Kamsahamnida,Teacher.
~Selepas kau habis mengisi borang yang dikehendaki oleh pihak sekolah.Pn Leee membawa kau ke kelas baru kau.
~Di dalam kelas
Pn Lee:Today we will have a new transfer student from Malaysia . Please come in.
~Kau masuk ke dalam kelas .Pejar-pelajar yang berada dalam kelas berasa hairan melihat kau yang memakai baju sekolah SSK dengan memakai seluar dan tudung yang menutupi rambut .
Y/N: Anneyeohaseyo.I'm *Y/N* and I'm from Malaysia.Nice to meet you .
Pelajar:*membuat bising**bercakap tentang pelajar baru*
Pn Lee:Shuu Shuu senyap semua.Y/N please have a sit beside that girl at behind.
Y/N: Kamsahamnida.
~Pn Lee memberitahu ketua kelas itu untuk menunjukkan sekeliling sekolah kepada kau.
Daehwi: Anneyeohaseyo,I'm Daehwi.
Let's go we will walk around the school.
Y/N:Wahh jum saya tak sabar .
~Daehwi membawa kau mengelilingi sekolah. Sampai di Gelanggang Bola Keranjang.
Y/N:Wah diorang tengah Ada latihan erk?
Daehwi:Yup , this is our school's Basketball team.
~Tiba-tiba bola keranjang datang Dari arah atas lalu menghampiri kearah kau .Kau menghalang bola itu Dari mencederakan diri sendiri.Bola jatuh ke lantai.Kau mencapai bola itu .Tiba-tiba kau terlihat seorang lelaki yang kacak sedang berlari menghampiri kau.Kau terpaku dengan wajahnya yang sangat menawan.
Kuanlin:Are you okay?*nada risau*
~Kau masih terpaku melihat wajahnya
Kuanlin:*mengejutkan kau dari termenung*Are you okay?Bola ni kena kat kau ke?
Y/N:I'm sorry.
~Kuanlin hairan Kenapa kau tiba-tiba meminta maaf .
Kuanlin: Actually,I should be the one who apologize to you .So you're okay?Then,I'm sorry. *Senyum*
~Jantung kau berdegup laju seperti sedang berlari.Kuanlin kembali berlatih bersama rakan-rakannya.
Daehwi:Hmm .Jum saya tunjuk tempat lain pulak?
Y/N:*Terjaga dari lamunan*Yes let's go.
~Daehwi membawa kau mengelilingi sekolah.
~Waktu rehat
Y/N:Hmm so aku lonely .
~Tiba-tiba Daehwi memanggil nama kau .
Daehwi:Sini,Y/N !
~Kau ingin berjalan ke arah tiba-tiba kau nampak lelaki tadi yang membuat jantung kau berdegup.
Y/N:You can do this.Jangan nampak akward infront of him.Fighting Y/N.
~Kau duduk dengan sekumpulan lelaki lebih kurang 6 lelaki yang berwajah tampan.
Daehwi:Hyung!This is Y/N .She is transfer student from Malaysia.
Y/N: Anneyeohaseyo.
Daniel:Y/N ..Your name is beautiful ..like you
Y/N: What?
Daniel:Hah, nothing.
Kuanlin:I'm sorry about this morning.
Y/N:It's okay.
~Kau makan bersama mereka dan berbual-bual.
YOU ARE READING
I WILL PROTECT YOU BECAUSE I LOVE YOU
RandomCerita ini berkisahkan tentang seorang pelajar perempuan pertukaran dari Malaysia yang baru pindah ke sekolah baru di Korea. Cerita ini akan menceritakan tentang bagaimana dia boleh berkawan rapat dengan seorang lelaki kacak yang sememangnya menjadi...