~Sampai di Satu lorong gelap.Lelaki tadi membelok ke kiri lalu masuk ke sebuah lorong gelap.Lelaki tadi menutup mulut kau sambil memeluk kau dengan erat.
Kau mendengar tapak kaki seseorang menghampiri lorong tersebut.Kau mula menangis.Lelaki yang menolong kau tadi memeluk kau sambil memegang kepala kau untuk menenangkan kau.Lelaki si pembunuh itu tidak masuk ke dalam lorong tersebut.Kau berasa lega.
Y/N:*cuba melepaskan pelukan lelaki tadi**berjaya*Can I ask you,who are you?*mata kau masih berair*
Part 5
~Lelaki tadi menurunkan hoodienya lalu kau sedar sebenarnya lelaki yang telah menolong kau itu ialah Lai Kuanlin.
Y/N:*terkejut*Lai Kuanlin!!
Kuanlin:Are you okay?*suara risau*Don't worry I'm here *memegang kepala y/n*Jom,aku hantar kau balik.
~Kuanlin memegang tangan kau dengan erat. Kuanlin menghantar kau pulang ke rumah sewa kau.
~Sampai di depan rumah sewa kau.
Y/N:Komawo,Kuanlin-ah!I think if you're not there to help me maybe I didn't survive.*smile to Kuanlin*
Kuanlin:*smile*Please be more careful after this okay?
~Sekali lagi Lai Kuanlin membuatkan jantung kau berdegup laju.
Kuanlin: Okay,bye Y/N!!
Y/N: Wait, Kuanlin-ah Let's be friend ?*menghulurkan tangan*
Kuanlin:*mencapai tangan kau**smile*
Y/N:No , Let's be best friend!!
~Tiba-tiba, ahjumma keluar dari rumah sewa kau.
Kuanlin:Bye,y/n it's already late night I'm going back home.
~Kuanlin pulang ke rumahnya.
Ahjumma:Siapa tu?
Y/N: classmate, Ahjumma !Tadi Ada something berlaku.
Ahjumma:Mari masuk dulu dekat luar ini sejuk .Mari
~Kau masuk ke dalam rumah sewa kau lalu menceritakan semua perkara yang berlaku pada diri kau tadi kepada ahjumma.
~Keesokkan harinya,kau pergi ke sekolah seperti biasa.
Y/N:Mana eh Kuanlin?*bercakap seorang diri*
~Tiba-tiba,Ada seseorang menegur kau dari belakang.
Kuanlin:So how can you sleep last night?Or you have a nightmare?
Y/N:*pukul Kuanlin*Aigoo.No lah I didn't get any nightmare last night.
~Kau dan Kuanlin rancak berborak.
Daehwi:Guys!OMG!Sejak bila korang rapat?I didn't believe it?Ya Lai Kuanlin ,kau rapat dengan peremp.....
~Belum sempat Daehwi menghabiskan kata-katanya mulutnya ditutup.
Kuanlin:Shhh,senyap.Jom masuk kelas!!
Y/N:*muka pelik*.
~Korang bertiga berjalan menuju ke kelas .
Daehwi:Ya Y/N!Since when kau rapat dengan Kuanlin Ni?hah?*smirk*
Y/N:Aigoo Lee Daehwi,do you need to know why? Even you are my best friend I think you not need to know why . Now Kuanlin is my best friend too.*merehatkan tangan kau di bahu daehwi*
Daehwi: ARRASSO!
Kuanlin:*gelak dalam diam*
~Pembelajaran dijalankan seperti biasa.
Daehwi: Kuanlin!Since y/n is our best friend so we need to introduce her to our Hyung right?
Y/N: Hyung?Your biological hyung?
I thought you are the only one in your family.
Kuanlin:No lah,our hyung not biological hyung . Because kami semua trainee sama-sama Hyung kami.
Y/N:ooo,I understand!Okay,I'm excited to meet them.
Daehwi:Okay , let's meet them after school end.
~Waktu rehat.
Y/N:Daehwi,kau pergi kantin dulu dengan Kuanlin aku pergi ambil buku dalam loker aku sekejap.
Daehwi:Dae!*ajak Kuanlin*
~Kau pergi ke kaki lima sekolah kau dimana terletak banyak loker pelajar.
Kau pergi ke arah loker kau untuk mengambil buku.Tiba-Tiba ,kau dengar suara orang bising dibelakang kau seperti orang sedang bergaduh.Kau paling kebelakang lalu kau ternampak seorang lelaki dibuli oleh beberapa orang lelaki lain.Kau sangat tidak suka apabila melihat seseorang dibuli kerana pada ketika dulu kau juga sering dibuli (sekolah di Malaysia).Tanpa fikir panjang,kau terus berjalan ke arah sekumpulan pelajar tersebut.
YOU ARE READING
I WILL PROTECT YOU BECAUSE I LOVE YOU
RandomCerita ini berkisahkan tentang seorang pelajar perempuan pertukaran dari Malaysia yang baru pindah ke sekolah baru di Korea. Cerita ini akan menceritakan tentang bagaimana dia boleh berkawan rapat dengan seorang lelaki kacak yang sememangnya menjadi...