Part 3

51 5 0
                                    


~Di rumah sewa kau,kau masih memikiran pertandingan apa yang boleh kau sertai.Tiba-tiba,pintu bilik kau diketuk.
Y/N:*bergerak menuju ke pintu*
Ahjumma:Y/N! Dah makan?.
Y/N:Dekat sekolah tadi dah.
Ahjumma:Hish, mari lunch sama-sama.Jangan risau Ahjumma masak dengan bahan-bahan yang Y/N boleh makan.
Y/N:Cinca? Wahh! Kamsahamnida.
~Kau makan tengahari bersama-sama dengan ahjumaa.
Y/N:Ahjumaa!My school will have a festival, and there will be so many competition but I don't know what to enter.
Ahjumma:Hmm, Ahjumma suggest kamu pilih competition yang betul-betul kamu minat.
Y/N:Dae, ahjumma.
~Malam itu.
Y/N: Okay ,I've done decided what competition should I enter.
~Kau ingin tidur ,Kau sudah baring di atas katil.Sebelum kau menutup mata , tiba-tiba wajah Lai Kuanlin muncul dalam fikiran kau.Jantung kau berdegup kencang*
Y/N: It's him my first love?Sebab kalau dia muncul mesti aku akan tidak tentu arah!I THINK I'VE FALLING IN LOVE WITH HIM.
~Kau tidur ,sampai keesokkan harinya.
Kau bangun dan bersiap untuk ke sekolah.
~Sampai di sekolah,Kau masuk ke dalam kelas.
Daehwi:Y/N! Do you have decided what would you enter?
Y/N:Ya! I'll enter singing competition .
Daehwi:Cinca? Wahh!!*excited*
~Kuanlin hanya dengar perbualan mereka dari jauh.
Daehwi:Okay,semua orang dah decide nak masuk apa,and I will give this to teacher.
Y/N:Daehwi-aa! Kuanlin masuk apa?
Daehwi:Don't ask about him.Because he'll will not entered someting like this!
Y/N:Aaa! Dae!
~Selepas 15 min,Pn Song guru Bahasa Inggeris masuk ke dalam kelas.
Pn Song:Hello, everyone!As we all know last week I've gave you guys a English test and I've done check all the papers.So he highest Mark in this class is 100. The owner of this paper is *memegang kertas* Lai Kuanlin.
Daehwi:Agak dah!
Kuanlin:*bangun dan bergerak ke arah Pn Song untuk mengambil kertasnya*
Kamsahamnida!
Pn Song: The second highest Mark is Lee Daehwi with 95 marks
Daehwi:Cinca?Wah daebak!*mengambil kertasnya **menegur Kuanlin* agak dah mesti Swaggy rapper ni dapat highest mark.
Kuanlin:*senyum*Aigoo.
~Pn Song mengajar seperti biasa.Habis kelas Bahasa Inggeris.Daehwi menyuruh semua pelajar menukar pakaian untuk bersukan.Kau ikut pelajar perempuan ke Bilik Persalinan wanita.Kau masuk ke dalam bilik persalinan dan menukar pakaian .
Y/N:*menyangkut baju sekolah di pintu bilik persalinan **menyakut juga baju sukan di pintu bilik persalinan**
~Tiba-tiba baju sekolah dan baju sukan kau hilang tiada disangkut di pintu.
Kau panik .
Y/N : Ada sesiapa tak dekat luar?
~Senyap sahaja di luar.
Y/N:Mampus kau,Y/N! Ish takkan nak keluar pakai inner baju dengan seluar track ni?Help! Is there anyone out there?
~Tiada sesiapa manyaut.Tiba-tiba,ada tangan yang menghulurkan baju sukan dari luar.
Y/N: Kamsahamnida,who are you?
~Tiada jawapan.Kau membuka pintu sedikit untuk melihat siapa yang memberikan baju sukan itu.Kau hanya terlihat susuk tubuh seorang lelaki yang tinggi memakai baju t-shirt putih Dan seluar sweatpants berjalan ke arah padang.
Y/N:Who's that guy?Hmm.
~Selepas beberap minit,kau pergi ke padang.Semua classmate kau dah mula warm up tiba-tiba En Ahn berjalan ke arah kau dan
En Ahn:Kenapa kamu lambat?!*nada suara marah*
Y/N:I'm sorry En Ahn.Lepas ni saya Tak lambat lagi.
En Ahn: Disebabkan kamu lambat you will get punishment by me!
Y/N:Dae?Please En Ahn saya pelajar baru.
En Ahn: Doesn't mean you're new student you can make your own rule in this school!Lari padang 7 round sekarang!*suara lantang*
~Disebabkan kau terkejut dengan suara En Ahn kau terus melakukan denda yang disuruh oleh En Ahn.
Daehwi:Aigoo!Kenapa dia boleh lambat?ish ish
~Kuanlin hanya melihat kau dari jauh.
Tamat waktu Pendidikan Jasmani.Kau masih belum habis 7 round Lari padang sebab kau cepat penat.Pelajar lain sudah menukar baju Dan masuk ke kelas untuk pelajaran seterusnya.
~Di padang.
Y/N:Baru 5 round !Arghhhhh *menjerit*
.This is so unfair.Bukan salah aku tapi aku yang kena denda.En Ahn ni kejam.
~Selepas hampir 6 round setengah kau hampir pengsan.
Y/N:You can do this!Hwaiting *suara mengah*
~Habis 7 round kau terbaring di tengah tengah padang sek.
Tiba-tiba,Ada seseorang datang dan menegur kau sambil memberi air mineral.

I WILL PROTECT YOU BECAUSE I LOVE YOUWhere stories live. Discover now