~Kau terpaku melihat matanya yang sangat menawan.
Jihoon:Here,have some water.
~kau bangun dari baring
Y/N: Kamsahamnida....
Jihoon:ah my name is Park Jihoon.13th grade.
~Kau bersalaman dengan Jihoon.
Jihoon:Saya kesian Kat awak sebab kena Lari padang even bukan salah awak Kan?
Y/N: Macammana sunbae boleh tahu?Sunbae ke yang tolong bagi baju saya tadi?
Jihoon:No,not me but my friend .
He tell me about you.
Y/N: Who's your friend?
~Takde ribut takde guruh tiba-tiba hujan turun.Kau dan Jihoon berlari mencari tempat untuk berteduh.
Jihoon:Apa tadi?
Y/N:Ha?Nothing.
~Kau Dan Jihoon hanya duduk di bawah atap tanpa bersembang apa apa.
Y/N:(dalam hati) Akward nya.Someone help!
~Tiba-tiba kau dengar nama kau dipanggil dari jauh.
Daehwi:Y/N!!! *Berjalan ke arah kau*Ouh Jihoon Hyung buat apa kat sini?
Jihoon: Daehwi-ahh! *Main rambut Daehwi*Nothing, Hyung just bagi air dekat y/n.
Daehwi:Aaa arasso.
Mereka bertiga berbual-bual sehinggga hujan lebat berhenti.
~Jihoon,Daehwi menemani kau balik ke dalam kelas.
Y/N: Kamsahamnida Sunbae .
Jihoon:*main rambut kau*Dae.
Daehwi:Y/N!Kau boleh balik sendiri kan?Aku dengan Jihoon ada practice.
~Kau balik rumah seorang diri dengan berjalan kaki.
Kau berjalan menuju ke rumah kau dan kau melalui satu lorong gelap untuk pulang ke rumah kau.Pada waktu kau melalui lorong gelap itu tiba-tiba kau dengar Ada sesuatu benda yang jatuh dari tingkat atas.Kau pusing ke belakang dan Satu benda yang jatuh itu adalah seorang mayat perempuan lalu kau hampir menjerit tapi tiba-tiba kau dengar bunyi tapak kaki orang turun tangga .Kau ternampak seorang lelaki yang berlari ke arah mayat perempuan itu.Kau mendengar lelaki itu tertawa riang..Kau hanya mampu menutup mulut kau dengan tangan kau lalu kau cuba jalan secara mengundur tetapi kau terpijak tin minuman dan membuatkan lelaki tadi berpaling ke arah kau.Lelaki tadi itu bangun dan ingin mengejar kau tetapi tiba-tiba tangan kau ditarik oleh seseorang .
~Tangan kau ditarik oleh seseorang dan menyebabkan kau tertarik ke belakang lalu kau nampak susuk tubuh seorang lelaki yang memakai baju hoodie hitam .Kau berlari sambil memegang tangan lelaki tadi .Kau hanya ingin menyelamatkan diri kau. Walaubagaimanapun,lelaki si pembunuh itu mengejar kamu berdua sambil memegang pisau.Lelaki tadi memegang tangan kau dengan kuat dan lari ,kau terpaksa mengikut lelaki tersebut.
[I'm sorry I didn't update part 4 earlier because I have final exam]
YOU ARE READING
I WILL PROTECT YOU BECAUSE I LOVE YOU
RandomCerita ini berkisahkan tentang seorang pelajar perempuan pertukaran dari Malaysia yang baru pindah ke sekolah baru di Korea. Cerita ini akan menceritakan tentang bagaimana dia boleh berkawan rapat dengan seorang lelaki kacak yang sememangnya menjadi...