Part 7

36 3 0
                                    

~Seminggu berlalu,selama seminggu itu Daniel sering menghantar kau pulang .Di sekolah,
Saeyeon:Somi say she'll back today right?
Naera:Ya,but Mana dia?*melihat jam di dinding*
Saeyeon:*telefon berdering*Hello?!Ya Jeon Somi!Kau kat Mana?
Somi:I'm sorry babe! About 5 minutes more,I'll arrive soon.
~5 minit kemudian,Naera dan Saeyeon pergi menjemput kawan baik mereka itu.
Naera : We miss you !! *Hug somi*
Somi : Me too,nah !
Saeyeon:Aww,thank you babe
Naera: Komawo!!Somi!! We have a hot news !
Saeyeon:Ouh yes! Let's enter the class .
Somi:omg I'm excited
~Mereka masuk ke dalam kelas . Di dalam kelas.
Y/N:Kuanlin-ah! Daehwi-ah! After this can you guys follow me to buy some things??
Daehwi:Okay tbh I don't have anything to do at home!
Kuanlin: Okay !
~Somi dan kawan kawannya sampai di dalam kelas.
Somi:You guys masuk dulu I nak jumpa dengan my boyfriend.
Naera :Omg I envy you .Okay let's enter Saeyeon!!
~Sedang Kuanlin,kau dan Daehwi bersembang tiba-tiba Somi mencelah.
Somi: *hug Kuanlin dari belakang*Omg babe ! I miss you so much ! Why you didn't answer my call? Huh!
Kuanlin : *melepaskan pelukan Somi* *bangun*Ya ! Jeon Somi ! This school is not belong to your father so please act like you are in school not club ! *Nada marah *
Somi : Sorry ! I miss you that's why I did that !
Kuanlin: Go sit in your place ! *Menuding jari ke arah tempat duduk Somi*
Somi: No, I  want to sit beside you.
Kuanlin: Go!
Somi : Fine *nada merajuk gedik*
~Kau dan Daehwi hanya melihat perbalahan mereka berdua.
Y/N : eeeuu , kenapalah perangai gedik macam tu sekali ,geli kut !
Daehwi : True af ! Ya Kuanlin ah please didik dia betul-betul.
Kuanlin:Apahal aku pulak? Suruh la parents dia yang didik!
Daehwi : Excuse me,Mr Lai Kuanlin kau bukan ke future hus.......
~Belum sempat Daehwi habiskan kata-katanya terus mulutnya ditutup oleh Kuanlin.
Y/N:future what? *Pandang Kuanlin*
Kuanlin: Future...... Future class mate next year ! *Senyum paksa * *pukul badan Daehwi*
Daehwi: Sakitlah pabo!
~Entah kenapa tiba-tiba kau tidak sedap hati seperti Ada sesuatu yang mereka sembunyikan. Tanpa kau sedar Kuanlin hanya memerhatikan kau.
~Di tempat duduk Somi dan kawan-kawannya.
Somi: Huh! Kuanlin halau aku!*nada nak menangis*
Saeyeon:bukan ke kau memang selalu kena halau ke? Hehehehe
Somi : Ya! Lee Saeyeon!!!!!
Naera: Dah-dah! Sini aku nak story !
Somi:Ouh ya! I forgot about that thing .
Naera: Okay hot story Ni pasal that girl *tuding jari ke arah kau tanpa kau sedar*
Somi: what? That girl? Taknak lah aku dengar.
Saeyeon: You'll regret if you don't listen to us.
Somi: Okay .What l is it?
Naera : That girl dengan kau punya boyfriend sekarang dah Berkawan Rapat! Like best friend?
Somi:So? What? Dia pun rapat dengan DAEHWI ! *pandang Saeyeon*
Saeyeon:Ish tahu! Tapi dengarla.
Naera: Ya memang dia rapat dengan Daehwi juga tapi sepanjang kau pergi overseas ni .Dia dengan Kuanlin rapat lain macam you know what? Kuanlin always try to protect her.
[FLASH BACK]
~Di Kantin. Kuanlin,kau dan Daehwi seperti biasa sedang beratur untuk mengambil makanan. Dihadapan kau sekumpulan pelajar  lelaki dan dibelakang kau sekumpulan pelajar lelaki lain. Sekumpulan pelajar lelaki yg berada di hadapan kau itu ,mereka bermain sambil menunggu untuk megambil makanan. Tiba -tiba salah kawan mereka tertolak kau lalu dulang makanan kau terkena salah seorang pelajar lelaki di belakang kau.
Y/N : Ya !! *kepada pelajar lelaki di hadapan kau*
Pelajar 1: *tolak kau*
~Pelajar lelaki yang bajunya terkena makanan kau mula memarahu kau.
Pelajar 2 : Ya! *menolak kepala kau* kau budak baru Kan? Jangan lah nak Cari pasal dengan kitaorang. Mintak maaf sekarang!
Y/N: *try untuk bagun*
Pelajar 3 : *menolak kau sekali lagi*Duduk bawah!
Pelajar 2: *mencangkung* eh ! Dengar sini kau tu budak baru pls behave yourself and Ya kau tu budak luar negara tolong jaga nama baik negara kau .Satu lagi! Jaga nama baik religion kau tu.
~Kau sudah tidak tahan mendengar kata-kata pelajar lelaki tadi.Lalu kau bangun cuba untuk mempertahankan diri kau.
Y/N: Sunbaenim! I don't want be rude but this is too much! *Memarahi pelajar 2 *.
Pelajar 3: Ya! *Menarik tudung kau * kau nak aku cabut benda Ni?
Y/N: *cuba memegang tudung kau * Sunbaenim!! Please don't!
~Tiba-tiba,Kualin datang dari belakang dan menarik tangan pelajar lelaki yang Cuba mencabut tudung kau.
Kuanlin: *memegang lengan pelajar 3*SUNBAENIM!!! *menjerit dengan kuat*
Pelajar 3: Yaa!! LEPASKAN TANGAN AKU! *menjerit*
Kuanlin: *melepaskan lengan pelajar 3* Don't you dare sakitkan dia or else ! *merenung tajam mata pelajar 3 * Kenalah!
~Kuanlin menarik tangan kau dan mengajak kau pergi dari situ.
[NOW]
Naera: Macam itu ceritanya.
Saeyeon: You know what ? Cara dia ugut Kang In Sunbaenim tu ! Gila lah aku Tak pernah tengok dia macam tu.
Somi:*menahan marah* Okay let's see who's win ,aku or dia?
[Guys I'm so sorry I didn't update earlier because I'm so busy lately,I hope you guys like the new part]

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 16, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I WILL PROTECT YOU BECAUSE I LOVE YOUWhere stories live. Discover now