MERHABA ARKADAŞLAR AFRANIN EN ZOR ANLAR YAŞADIGI BÖLÜMLERE AZ KALDI O YÜZDEN BÜYÜK BİR İHTİMAL BU BÖLÜM HARİCİNDE YARIN YAZA BİLİRSEM BÖLÜMLER KISA OLUR AMA 9 ,10,11 BÖLÜMÜ YAZMAYA KARAR VERDİK AFRAYLA EGER TAKİPÇİ SAYIM VE 10 OY ALIRSAK OKUMA SAYISI 40 ULAŞIRSA BÖLÜMLER DAHA ÇOK GELİCEK KISACA HER FIRSAT 2 ,4 BÖLÜMÜ BİR GÜNDE GELİCEK...................................
edis afranın bagırmasının şokunu atlatır atlamaz gözlerinin kapatı ve sakinleşmeye çalıştı o an afra ne kadar kendine söz vermiş olsada edisi düşünmiyecegim desede elinde olmadan edis düşüncelerine bir şekilde ele geçiriyordu afra ne kadar düşünmesede edis bir yolunu bulup afraya derinlere ğömdü duygularını ona yediden yaşatıyordu afra ne kadar uzak dursada edis bir şekilde afranın kalbindeki kilidi sözmüş ve yavaş yavaş afranın kalbide girmenin bir yolunu bulmuş o mühürlü kilitli kalbin şifresini girip hem afranın kalbine hem duygularına düşüncelerine hem hislerine sahipti eger afra kendinin edise olan hislerini anlayamasaydı belkide şuan o ukalaylabaşa çıkamaz afranın hayatınıda mahfedebilirdi afra hayattında kordugu şey başına gelmiş kendini ukala kendi begenmiş birini kalbine almıştı afra bazen kendini şuçluyordu acaba edise haksızlıkmı ediyordu am bugün biraz olsada o ukala zübbenin nasıl birini çözmeden asla duygularını ona söylemeye karar verdi afra bunları düşünürken afrayı düşüncelerinden edisin onun kolunu koparırcasına sıkması üzerine kendine geldi kalbinin atışını dizginlerinde her zaman takıntıgı soğuk kanlıgını takındı ve afra edisinden kolunu sıkan ellini kurtarmaya çalıştıkça edis afranın kolunu daha da çok sıkmaya başladı bunlara şahit olan araf herkesi şaşıtarak tabii afraya laf sokmadı unutmdasnedisi afrayı kolunu sıkan kolunu bıraksın diye afradan bir iki adım uzaklaştırmayı denedi ama edisi deli kuvveti vardı zar zor olsada edisi afradan bir iki adım uzaklaştırak sadece edisi sakinleştirmek için söylemişti ama araf edisten sonra sıra afranın hedefleri arasında oldugunu bilmedigi için edisi sakinleşsin diye afrayı boş ver hata bütün afra gibi man kafayı fareleri boş ver böyleriyle uğraşılmazdiyince afra arafın bu sözleri başka zaman söylese asla umursamaz tam aksine gülüp geçerdi ama araf bunu edisin yanında önceden yapsa yine umursamazdı ama şuan bunu edis bilmesede afra edise sırıl sıklam aşıktı ve arafın söyledigi sözler afranın canını öyle yaktıkı bide üstüne edisin haklısın kardeşim demsi üzerine afra önce siniri edisin kolunu sıkıpta canı yakması araf pisligine hak vermesi üzerine afranın daha fazla öfkelenmesine daha çook canın yanmasına izin vermeyecekti ucunda ölümde olsa bu ikili ukalya özelliklearaf geri zekalısına geçmişşin rövanşışnın tamaı olmasa bile biraz rahatlayabilirdi edis tam sakinleşmiş arafla gidecekken afr edis ve arf ukalasına hitaben sizin gibi ukala dümbelek pislik bataklık lagam faresi seviyesi düşük olmayınca güçünüz yetmeyince zorbalıga başvuranlar olsa olsa hayvanat bahçesineit olur dedi bu lafım dediklerim özellikle edis ukalısı sana sana gelince araf ukalısı senin zaten korkak adı şisofren mal aynı zamandada urangutan oldugunu biliyoruz ismini söylemenize aynı zamanda aynı anda ismininizi söylemeye hiç gerek yoktu herkes bilmese bile senin gibi pisliğin bir çokarın olmadan kimseyi grubuna dahil edemedigini biliyorum aynı zamanda ne planladıgını bilmiyorum ama mutlaka birbir planın var şimdi olmasa bile halbet ortaya çıkacak tahminimce edislele anlaşamadıgın birinnin başına çorap öreceksin sonra edisi planını uygulamak için kullanıp sonra grubundan uzaklaştıracaksın çünkü edisi rakip olarak görüyorsun deyip cevabımınızı almışsınızdır özellikle sen edis bir daha bir kıza laf söyleyip hem suçlu olup hemde suçlu oldugunu bilerek susmak yerine damarına basma ve sen araf ukalası bugün ikinizede ders olsun en azından bir daha asla benimle ugraşma ve en önemlsi edis birdaha 5 metreden fazla bana yaklaşacak olursan bu gün yaptıklarımın yanında birdaha benden uzak durmadıgın her saniye sana bunun iki katını yaparım dedikten sonra edis ters ters bakıp hiç birşey demeden sınıftan çıktı bu ne kadar afranın canını acıtsada susamazdı çünkü haketiler bellki edis biraz uzak dursaydı ona hakaret edildiğinde onaylamasaydı belkide böyle olmazdı ama artık ççok geçti afra bu olaydan sonra ders dinleyemedi çünkü bugün bütün olan olanlar afrayı çook yormuştu afra ne kadar kızgın da olsa edisn nasıl oldugu merak edemeden kendi ala koyamadı ne kadar arkaya bakmak istesede bakamıyordu için bir hissi buna engel oluyordu afra ikilemde kaldı arkasına bakmasamı baksa edisin yanlış anlamasından korkuyor bir taraftanda nasıl oldugunudeli gibi merak ediyordu acaba iyimikötü kızgınmı öfkelimi kararsız kal afra bu ikilemin içerinde boguşurken omuzuna biri dokundu sankii ona destek olmak istercesine.
ACABA AFRAYA DESTEK OLMAK İSTEYEN KİMDİ BİR DAKİ BÖLÜMDE DAHA İLGİNÇ OLAYLARLA GÖRÜŞMEK ÜZERE OYLARINI BEGENİLERİNİ VOTESLERİZİ EKSİK OLMAmak DİLEGİYLE.................................................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT YANKISI
ChickLitaslında aynı ilçe yaşamış ama çok sonradan tanışma fırsatını bulmuşlardır.bulduklarında ise daha yolun başındalardır bakalım bu iki genç karmakarışık kapkara hayatlarına aydınlık olabilecekler mi yoksa o karanlıktaki karanlık karışık hayattamı kalac...