8.bölüm

16 3 0
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR İLK OLARAK SADECE 9 BÖLÜM YAZMAMA RAGMEN OKUYUCU SAYIM 50 ULAŞTI ALLAHIN İZNİYLE 10 BÖLÜMLE OKUYUCU  SAYIM İNNŞAALAH 70 ULAŞIR AMA NE BEGENEN NE YORUM YAPAN NEDE DESTEKLEYEN YOK OY VER VERMEYENLERDEN TEK RİCAM LÜTFEEEN ARTIK OY VERİRİN ARTIK OKUYUCU SAYIMA GÖRE OYLARINIZI EN AZ 25 OY BEKLİYORUM OKUYUCU SAYIM KADARDA YORUM BEKLİYORUM LÜÜTTFEEEN ARTIK BİR UMUTLA AFRAYI HAYATA DÖNDÜRMEM LAZIM TTABBİİ SİZİN OYLARINIZ BEGENİ VE YORUMLANIZLA AFRA AŞKINA KAVUŞMASADA AŞKININ  ONA ARMAGANI OLARAK YAZMAKTA OLDUGUM HAYAT YANKISINI ONA HEP BİRLİKTE KİTAP OLARAK VERELİM HIII BU ARADA EGER OKUYUCU SAYISI VE YAZDIKLARIM GİT GİDE ARTARSA AFRA20 BÖLÜMDEN SONRA AFRANIN BİZAT KENDİ YAZMAYA BAŞLIYACAK KARAKTER OLARAKTA OY VE YORUMLAR DÜZENLİ BİR ŞEKİLDE YÜKSELİŞ OLURSA KİTAP OLMA OLASI OLARAK KENDİ FOTARAFLARINI AFRA YANI AFRA KARAKTERİ OLARAK BİR HAS AFRANIN GERÇEK FOTORAFLARINI KOYMAYA KARARLI LÜTFEN EN AZINDAN 20 BÖLÜME KDAR OYLARIZI BEKLİYO OLUCAM HAYDİ HİKAYE BAŞLASIN......................

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      öncelikle güzelik birdaha bana karşı gelir beni tehdit etmeye kalkarsan birdaha ne araf nede bir başkası sakinleştiremez ayrıca  seni kimse ellimden alamaz bi daha o kadar kolay kurtulamaz o sever sadece kolunu morartım ama bir daki severe seninde dedigin gibi iki katı canı yakarım ve bu sever ne araf nede arfın kuklası olanlar ne ezik olan arafın kuklas olan senin ezik zbin ezra bile kurtaramaz sen hep herkeze afra tafra yaptın eminim hepsini araf altan aldı sırf eski arkadaşı oldugun için geçmişin hatrına birşey demiyor olabilir ben tek cevabınla susturduklarındanım nede seni altan alan araf ona göre ayagını dek alıcacaksın afra ayrıca şu konuyada açıklık getirelim bebim senin dibine kadar girmemin sebebi seslendim ama o kadar   dalmıştınki ne kadar seslendiysem duymadın tam biraz abartmış olabilirim ama her neyse asıl konuya gelelim ben seslendim sen duymayınca arkanda dönük çantandan birşeyler çıkardıgını görünce eger tekrar seslenirsem korkarsın diye bende mecburen arkana geçip omuzuna dokunarak sana seslenmeyi düşünmüştüm tam omuzuna dokunup seslenmekle seslen memek arasında kalmışken sen çantanı kaptacakken beni farettigini sandım nerden bilebilirdimki arkandakin ben oldugunu anlamısındır sanıp beklemeye başladım tam beklemekten vazgeçip omuzuna dokunacakken sen arkanı döndün korkacagını bilseydim ilk başta yapmam gerekeni yapardım ama yapamadım şimdi güzelim bu konuya açıklık getirdigimize göre bir diger konu ben yanına senden bir şey sormak için o kadar dibine girmek zorundaydım ama dibine girirken asla senin bundan rahatsızlık duyacıgını bilemezdim senide sen gibi olan oldugunu kızlarla karıştırdım  o yüzden bu durumdan rahatsız olacagını düşünemedim şimdi bu yüzden özellikle arafın anlattıklarına inanıp senin olmadıgın bir karakterle hitab etmedigim için kusura bakma seni tanımadıdan ön yargılı davrandım şimdide son konumuza gelecek olursa gelmeden önce ben anlatım sen dinledin ama sana söz hakkı vericem merak etme sustuktan hemen sonrakonuşmana izin vericem ha bu arda sıra son konumuz bana bagırman sakinleştigimden sonra söyledigin sözleri utmadım konuşmama bittikten sonra bitsede bunu başka biri olsa yanı bırakmazdım diyip afrannın biraz daha dibine girerek sen digerlerine göre daha masumsun  o yüzden sana bunun hesabını daha dogrusu yaptıklarını şimdilik duvarlar ardına kilitledim ileride yaptıklarınla daha dogrusu yapacaklarınla birleştirip öyle hesabını sorucam şimdi son kez konuşucam zil çalmak üzre herkes gelirse yine konuşmam yarm kalınsın istemem çünkü sözlerimin yarım kalınmasından nefret ederim afra bunları bilsen iyi edersin zamanla diger özelliklerimide ögrenirsin şimdilik hakımda bunu bil yeter son olarak kısaca özet geçiyorum.   ben arafa hak verdim demedim sadece dediklerini baş işaretiyle onaylamış ola bilirim ama bu arafın her dediğini yapan yanındaki kuklası degilim beni arafın kuk lası hata ve hata onun oyuncagı olan ezik abin ezrayla karıştırma ne arafın ardına sıgınmış kuklası olan abin ezrayla yada diger oyuncakla karıştırma anladınmı diye afraya bagırdı bagırmasıyla afra geri geri giderken ediste afranın üzerine gidiyordu edis üstüne gittikçe afrada geri geri gittitaki sırtı duvarla buluşuncaya kadar afra sırtı duvarla birleşince hemen edisn geldigi yöne gitmeye karar vermişken edis afrayı kolundan tutp duvarla kendi arasına sıkıştırdı afraya bu durumdan rahatsız olsada edisi ittirdikçe edis afranın dibine daha çok giriyordu afrada itirmeyi bırakıp pes eti ve edisin sözünü bitirmesini bekliyordu edis sözünü bitirir bitirmez o ukalaya cevabını verdikten sonra asla birdaha  sınıfta tek kalmayacaktı çünkü  bu ukalanın ruh hali aniden degişebiliyordu bu yüzden asla tek klamamaya karar verdi afra edisin  gözlerine baktıgında kehribar rengi gözlerinin öfkeden siyaha çaldıgını gören afra daha fazla bekleyemeden edis ne diyeceksen bakmayı bırakta söyle gidicem afra böyle diyince edis afraya daha çoook öfkelendi afra bunu fark edince daha fazla edisi öfkelenmeden sınıftan çıkmaya karar verdi edisi son gücüyle itip sınıftan cıkacaken afra yı edis kolundan tutup arkadan afrayanın belinden sarıldı ..........................................................................        

SİZCE AFRA EDİSİN SÖYLEDİKLERRİNE VE SON OLARAK SINIFTAN ÇIKARKEN ONU KOLUNDAN TUTUP BELİNE SARIR MASSINA NASIL TEPKİ VERECEK LÜTFEEN YORUMLARINIZDA TAHMİN VE ÖNERİLERDE BULUNURSANIZ ÇOOOOOOOOK YARDIMCI OLURSUNUZ.


HAYAT YANKISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin