7.bölüm

16 3 0
                                    

merhaba arkadaşlar biliyorum bölümler bazen sıkıcı gelebilir ama unutmayın hikayede daha yolun başındayım zaman ilerledikçe daha ilginç olaylarla raslanacak lütfen o zaman kadar bekleyin ve lüütfen arttık begenin en azından biraz umut edebilmek için bana destek olun ve en azından  begeni sayım 20olsa benim biraz umut etmeme destek olabilirsiniz .........................ben çook kanuştum bu sever daha ilginç bir bölüm bekliyor............................HAYDİ BAŞLASIN ..... 

afra düşünceleriyle boguşurken omuzuna konulan ellerle afra bi anda kayboldu düşüncelerle bogulmaktan kurtulmuştu omuzuna kanan eller afranın kendine  gelmesine aynı zamanda şaşırmasına irkilmesine sebeb olmuştu afra omuzuna konulan ellin sahibini ögrenebilmek için arkasını döndüğünde afranın hem şaşırmasına hem afalmasına sebep oldu afraya destek olarak dokunan eller ne kadar ne seda nlar biliyorladıki afra eski afra degil aniden tepki göstermezdi ama şuanki afra onların eski afrası degildi afrayı yok etmişlerdi afrada yeniden o günleri yaşamak için duvarlar örmüştü bu duvarlar ardındaki dışındaki afra bir degildi duvar içindeki afrayı sadece kader ve seda görebiliyordu çünkü afra sadece onlara güveniyorlardı onlara sırtını sadece onlara güvenle dayıbilirdi geçmişte yaşadıkları bide bugünlerde  daha dogrusu edis ukalası hayatına girdiginden belli yaşadıklarıyla birleşince afranın yaşadıkları arayı yeterince yorulmuştu ne kadar geçmiştikelerle unutmaya çalışsada afrada hep mutlaka bir yerlerde kalp kırgınlıklarıyla dolu bir anı olarak bir en kaz olarak hep kalacaktı afraya sadece iki kişi duvarın içine almasının en büyük etkiside zor anında destek olmalarıydı afra onların yanın da gerçek afra olurken duvarın dışındaki afra sert kolay kolay gülmeyen birihaline gelmişti afra duvar dışındayken sert dobra asi hırçın bi o kadarda ürkütücü geceleri şimşek çakınca olan karanlıgı andırdıgı için bugün kü olaya şahit olan kader ve seda ne kadar arkadaşlarının ne kadar destek olmak istesede afranın şuan o duvar ardındaki afra olmadıgını bildigi için duvar dışındaki aranın gazabına ugramaktan kortukarı için afraya destek olamamışlardı afra omzuna konulan elin ya kader ya seda oldugunu sandıgı için duvarın dışındaki afra olursa onları o karanlık haliyle korkutmamak istemedigi için duvarının ardındaki sadece kader ve sedaya içine aldıgı afra olark  omzuna de stek olan ya kader ya seda oldugunu düşümdeki için eski afra olarak arkasında omuzuna dokunan ellin kim olduguna bakmak için arkasını döndü ama gördüğü kişi karşında faranın hem şaşırmasına afalmasına sebeb oldu arkasını döndüğünde ne seda nede kaderdi arkasındaki begersem ne akdar geçmişde yaptıklarını unutamasada ona güvenmesede berinin bu davranışı afranın afalamasına sebeb olmuştu afra şaşkını atar atmaz beriyi her ne kdar bu davranışında yakınlaşmasının bir sebebi oldugunu bilsede onu kırmamak adına oda berinin eli üzerine destegi için ne kdar istemede meburen teşekür etti biliyodu afra bi daha inanırsa yaralanacaktı ama olsun yinede herkes bir şansı hakkeder dedi ve beriyide duvarın içine almasada ardındaki afraya yakın bir yerlerde tutmaya karar verdi eger onun samiyetine inanırsa gerçek oldugunu anlarsa  işte o zaman  o duvar içerisine almaya karar verdi  tamm beriyle bu konuyu kanuşacakken zil çaldı ve kaderle sedaya bu kanuda konuşup fikilerini aldıktan sonra beriyle öyle kanuşmaya kara verdi tam kader gilin yanına gittmek için sınıftan çıkarken edis afranın önü keserek sınıftan çıkmasına engel olunca afra son ders oldugu için herkesin asagıda oldugunu biliyordu eger şuan sınıftan gitmese ediseolan  öfkesi hale tam geçmemişken onu tekrar kırmak istemediği için çıkmayı deneyince edis bu sever diyer kolunuda afranın gidecegi tarafa koyarak afranın iki kolu arsında sıkıltırdı afranın bu durum karşında yine öfkesi iki katına çıkmıştı tüm ders edis ukalasını düşündüğü için ona yaptıklarnı haketsede ona söyledigi sözler yüzünden pişman olmuştu ve bu yüzden üzüldüğ için kendi kendine agızına ne kadar gelen küfür kötü söz bedua varsa söyledi afra bu durumdan iyice sıkılınca edisi itti edis itsebile edis ukalası yerinden bir milim bile kıbadarmamıştı afra buna dahada çok öfkelenerek edisin yüzne tıslarcasına ne istiyorsan çabuk söyle allahın belası dedi afra bunu demek ne kdar istemesede edisten uzak durmak zorundaydı uzak durmasa edisinde onun da hayat mahvolurdu bu yüzden edisten uzak durmak zorundaydı tabbi edise onu söylemek istemesede edis afranın damarına onu sinir etmenin bir yolunu bulup afranın sinirlerini altüst ediyordu bu yüzden afra hemen düşüncelerinden sıyrılıp kendini toparladıktan hemen sonra edisin ne cevap verecegini beliyordu edis biraz daha susmaya devam ederse afra şuan bu sinirle edisi bir kaşık suda bogabilirdi afra böyle düşünürken ed,isin konuşmak için afranın kendine gelmesi ve onu dinlemesi için afra edisin öksüürmesiyle edisin konuşmaya başlayacagını anladı ve  düşüncelerini bir kenara bırakıp edisin konuşması için onu dinlemek için hazırdı artık ve  edisteafrayı daha fazla sinirlendirmeden konuşmaya başladı.......................................

SİZCE EDİS AFRAYA NE DİYECEK BU KADAR ÖNEMLİ SİZCE ÖNEMLİMİ YOKSA AFRAYI SİNİRLENDİRMEK İÇİN BYLE YAPTI GELECEK BÖLÜMDE YAŞAYIP GÖRÜCEZ BAkALIM EDİS AFRAYA NE SÖYLEYİPTE NE SÖYLEMEYECEK GELECEK BÖLÜMDE  GÖRÜŞMEK ÜZEREEEEEEEEEEEEEEEEEEE BAYYYYYYYYBAYYYYYYYYYYYYYYYYY


HAYAT YANKISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin