Bölüm 2

7 0 0
                                    

           

Bir yandan okul koridorlarında ilerlerken bir yanda da Müdüre Princelott'un söylediği şeylere odaklanmaya çalışıyordum ama bunda pek başarılı olduğum söylenemezdi.Aklımda hala Sam'in dedikleri dönüp duruyordu.Gerçekten istediğim gibi arkadaşlar bulabilecek miydim?Belki de. Çok mu önyargılı davranıyordum? Fazlasıyla.Hoş bu benim değişmeyecek özelliklerimden biriydi ya neyse.

Müdüre Princelott durup yüzünü bana döndüğünde en sonunda kafamdaki düşüncelerden arındım ve onu dikkatle dinlemeye başladım.

''Okul 3 binadan oluşuyor Charlotte.Ana bina,spor merkezi ve sanat atölyesi.Şuan içinde bulunduğumuz ana bina; temel derslerinizi gördüğünüz yer.Spor merkezine arka kapıdan ulaşabilirsin.Bahçenin hemen karşısında.Sanat atölyesi bahçenin hemen sağında kalıyor.Genelde dersler saat 9'da başlar ve öğleden sonra 5'te biter.Öğle arası 1 saattir.Boş derslerinde spor merkezi ve sanat atölyesini kullanabilirsin.Ayrıca öğrenci işleri ve benim odamda ikinci katta merdivenin karşısındaki koridorda,bir şeye ihtiyacın olduğunda yanıma gelebilirsin.Lütfen çekinme.Ders seçimleri için biraz geç kaldın ama biz babanla bunu hallettik.Kendisi senin ilgi alanlarını bana söyledi ona göre bir ders programı hazırladık...''

Müdüre Princelott hiç durmadan konuşmaya devam ederken tek yapabildiğim ağzım yarı açık bir şekilde onu dinlemekti.Her şey bana sorulmadan ayarlanmıştı.Ders programım bile.Babam benim ilgi alanlarımı bilmezdi ki!

Beynim yavaş yavaş toparlanıp çalışmaya başladığında derin bir nefes aldım ve konuşmaya başladım.

''Afedersiniz?Müdüre Princelott?''

Kadın sonunda konuşmayı kesip bana baktığında nihayet sıra bana gelmişti.

''Ders programımı ayarladığınızı söylediniz.Babam genelde ilgi duyduğum ve sevdiğim şeyleri pek bilmez.O yüzden ders programını görmem gerekiyor.Bir sakıncası olmazsa tekrar düzenleyebilir miyiz?Ah şimdiden teşekkürler.''

Sözlerimi bitirip gözlerimi ona diktiğimde Müdüre biraz şaşırmış gibiydi.Son yarım saattir saçma bir suratla onu dinliyordum,konuşunca şok etkisi yaratmış olmalıydım.

Yüzüne minik bir gülümseme oturtup konuşmaya başladı.

''Charlotte maalesef ders programını değiştiremeyiz.Sınıflar çoktan ayarlanmış durumda.Hem eminim ders programın sana uyuyordur.''

Elindeki dosyadan bir kağıt çıkartıp bana uzattı.Kağıda baktığımda ders programım olduğunu anladım.Bakalım bana gerçekten uygun muymuş diye düşünürken bile kağıdı yırtıp atasım geliyordu.İleri düzey matematik?Uluslararası finans?Çince?Bilgisayar programları? İleri düzey edebiyat?Oh ve Sanat tarihi? Ders programımda ilgi duyduğum tek şey.

Alnımdaki damarın şimdi bile belirginleştiğini hissederken babamın bir kez daha beni nerdeyse hiç tanımadığını gayet iyi bir biçimde anlamış oldum.Derin bir nefes alarak yüzüme bir gülümseme kondurdum ve Müdüre Princelott'la konuşmaya başladım.

''Müdüre Princelott benim bu programa uymam nerdeyse imkansız.İleri düzey matematik?Normal matematik dersine çalışırken bile ağlayan biriyim ben.Uluslararası finans?Daha sadece 16 yaşındayım.Çince?Hayatımda görmediğim ve asla konuşmayacağım bir dili öğrenmek için saatlerimi harcamak saçma geliyor.İleri düzey edebiyat?Shakespeare'i severim ama edebiyat o kadar da ilgi duyduğum bir şey değil.Bu programda bana uyan tek şey Sanat tarihi ve o da sadece 2 saat gözüküyor.İki saat!''

Müdüre ani çıkışımdan dolayı çok şaşırmıştı.Bir süre bana sadece öyle bakmakla yetindi.Ama kısa sürede toparlanmayı başardı.Boğazını temizleyip konuşmaya başladı.

The London GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin