5. Sakura
Nu pot crede ca Sasuke nu va mai putea vedea. Toata lumea e impanzita de culori si forme minunate pe care el nu le va mai vedea. Fara vedere esti practic pierdut, fara sa sti ce e in jurul tau.
Am fost asa o egoista! M-am gtandit doar la ce voi face eu fara parinti, dar nici nu mi-a trecut prin gand ca poate Sasuke sufera mai mult decat mine. Nici macar o clipa nu mi-a trecut prin minte sa il intreb daca e bine sau daca pot face ceva sa il inveselesc.
-Iti promit Sasuke ca te voi ajuta de acum cu tot ce voi putea. Orice ar fi sa imi zici bine? il intreb eu cu o urma de tristete in glas, dar nu pentru ca trebuia sa fac asta caci asta vreau. Sunt trista din cauza ca acum viata lui nu va mai avea niciun farmec.
-Bine. spune acesta cu aceeaqsi tristete ca a mea, doar ca a lui mai pronuntata.
Daca ai sti Sasuke ce rau imi pare de tot ce s-a intamplat. As vrea sa pot face ceva ca sa ii redau vederea, insa nu pot. Tot ce pot face acum este sa ii stau aporoape si sa il ajut sa isi duca viata fara griji.
Dintr-o data telefonul meu a inceput sa bipaie. Ma ridic cu greu de pe pieptul lui Sasuke, iar acesta isi retrage mana de pe spatele meu. Imi iau ganta si imi caut telefonul prin toate lucrurile ce e tin la mine. Cand il gasesc observ ca am primit un mesaj de la munca, dar nici nu imi pasa asa ca fara sa il citesc pun telefonul inapoi de unde l-am luat si ii prind mainile lui Sasuke intre ale mele.
-Ce este? ma intreaba acesta, ridicand-se in capul oaselor.
-Doar ceva de la munca. Nu e nimic important.
-Trebuie sa fie important, altfel nu te-ar fi contactat. Eu spun sa te duci. Eu nu pot sa ii ajut pe deloc in situatia mea, dar tu poti asa ca mai bine te-ai duce. Tu esti singura care poate acum sa continue afacerea parintilor nostrii. spune brunetul hotarat
-Dar nu te pot lasa aici singur! spun eu la fel ca el.
-Sakura nu am ce patii aici si daca am nevoie de ajutor pot chema o asistenta. Tu trebuie sa te duci ca sa continui ceea ce au inceput parintii nostri. Nu lasa munca lor sa se duca pe apa sambetei.
-Bine, dar orice ar fi vreau sa ma chemi da? spun pregatindu-ma de plecare.
-Asa voi face rozalio. spune intinzandu-se la loc.
Am plecat inapoi la munca unde am ramas pana tarziu in noapte doarece am avut multe probleme de rezolvat. Totul s-a intamplat prea repede si nenorocirile au venit pe banda rulanta. Nu pot crede cate s-au intamplat insa trebuie sa rezolv toate aceste probleme si sa ii fiu de ajutor lui Sasuke. Ma voi descurca eu... cumva.
Stiu ca trebuia sa il pun in weekend, dar am fost plecata si scuze ca e scurt, dar acum trebuie sa plec. Ma voi revansa.