Epilog

1K 81 36
                                    

Ciężko podróżować w czasie świąt. Wszystko zamknięte, bo w końcu wolne. Przez to Berwald nie miał tymczasowo możliwości podróży do swojego wymarzonego miasta. Zaraz po nowym roku spróbuje coś znaleźć. Na razie musi sobie poradzić tutaj.

Zatrzymał się w jakimś tanim hotelu. Potrzebował odpoczynku, więc postanowił przejść się po mieście. Powoli przemieszczał się po zaśnieżonych uliczkach. Jednak nie spodziewał się tego, że spotka Tino. I to w jakim stanie.

Chłopak płakał w jakieś ślepej uliczce. Był w bardzo złym stanie. Wprawdzie miał sobie odpuścić, ale nie potrafił go tu zostawić. Kochał go zbyt mocno.

Podszedł do niego i kochał. Väinämöinen był skulony, więc go nie zauważył. Położył rękę na niego ramieniu. Chłopak podniósł głowę i nie mógł uwierzyć własnym oczom. To musiały być zwidy. Ale naprawdę czuł jego obecność. Jego ciepło. Jego uczucie.

Rzucił się na niego i mocno objął go wokół szyi. Był taki szczęśliwy. Zaraz po tym, jak mężczyzna wyszedł, pobiegł go szukać. Chciał mu to wszystko wyjaśnić. Chciał być z nim. Naprawdę był przy nim szczęśliwy. Zaczynał coś do niego czuć.

Po całej nocy szukania myślał, że jego ukochany już dawno był zagranicą, a tu nagle spotyka go w takim miejscu. Nie pozwoli już mu odejść.

Niebieskooki delikatnie odsunął go od siebie i spojrzał w jego zapłakane oczy, które teraz się śmiały. Myślał, że on nie chciał tego związku. Jednak było kompletnie inaczej. Jak mógł go zostawić?

Rozumieli się bez słów. Obydwoje potrzebowali siebie nawzajem. Zbliżyli się do siebie i razem zaczęli kosztować swoich ust.

Ma dworze było zimno, więc Oxenstiema nie chciał, by jego kochanek siedział choć chwilę dłużej na tym mrozie. W końcu już siedział tu całą noc. Podniósł go i zaniósł do domu. Trzymał go jak najbliżej siebie. Zrobił wielki błąd zostawiając go.

Odłożył go na kanapę i przeczesał ręką jego włosy. Obydwoje byli razem szczęśliwi i to się liczyło.

- Ber... razem przeprowadźmy się do Szwecji – uśmiechną się do niego.

- Nie mam nic przeciwko – pocałował go namiętnie. Już nic więcej nie chciał. Wszystko czego pragnął było już jego.

***

- Kocham cię – fioletowooki wtulił się w ciało swojego partnera.

- Ja ciebie też – blondyn pocałował go w czoło.

- A ja?! – między nich wepchnął się dziesięcioletni chłopiec o blond włosach oraz niebieskich oczach.

- Ciebie też kochany, Peter – Väinämöinen-Oxenstiema wziął dzieciaka na kolana i przytulił go mocno. Obok niego usiadła Hanatamago wesoło machając ogonem.

Przeszli razem trudne chwile, ale były one warte tego, co mają teraz. Nic im już nie trzeba. Tylko siebie. Razem przetrwają wszystko.

A Kori172 oraz TinoVainamainen2 zabiły Julię, bo była nie dobra. Dziewczyna umierała w cierpieniach.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

A jednak epilog pojawił się dzisiaj.

Nie dziękujcie. A teraz powiedzcie, co chcecie dalej.

Mam trzy pomysły na Dania x Nyo!Norwegia oraz Nyo!DenSu.

1. "Służka" (Dania x Nyo!Norwegia)
Akcja dzieje się w odległych czasach. Lovise jest zmuszona do pracy na dworze Matthiasa. Den zaczyna coś do niej czuć, przez co zaczyna ja traktować inaczej niż inne służące.

2. "Odejdź, idioto" (Dania x Nyo!Norwegia)
Do szkoły Lovise przychodzi nowy chłopak. Na jej nieszczęście nowy strasznie się do niej przywiązał. Uważa go jedynie za zwykłego podrywacza, jednaj mimo to i tak zaczyna coś do niego czuć.

3. "Otoczony" (Dania x Nyo!Norwegia)
Matthias i Lovise mieszkają razem już od jakiegoś czasu, jednak mimo starań chłopaka tylko przyjaciółmi. Do domu wprowadza się młodszą siostra dziewczyny, a następnie jej dwie koleżanki. Nim Matt zdarzył się zorientować, został otoczony przez cztery piękne kobiety. Nie stara się już o jego pierwsza miłość, przez co dziewczyny jest zazdrosna i zaczyna zdawać sobie sprawę, że go kocha.

4. "Z innej strony" (Nyo!DenSu)
Dwie przyjaciółki z dzieciństwa, lecz aktualnie jedynie współlokatorki, które jedynie się wkurzają nawzajem. Jednak przez łańcuch różnych wydarzeń zaczynają patrzeć na siebie inaczej.

3 książki były dokładniej opisane w projektach, jakby ktoś chciał.

Więc ja was zostawiam.

¡Hasta luego!

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 11, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

,,Nikt nie pokocha cię tak jak ja" ~SuFin ||✔ Zakończone||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz