Техьонг дръпна Джънгкук към него за блузата като го целуна и му направи знак, за да застане на колената си. Джънгкук само го погледна като малко сладко кутренце, кимна с глава и изпълни желанието на Техьонг.
Застана на колене като леко премахна черните боксерки от тялото на Техьонг, докато го гледаше най-безсрамно в очите и прехапваше устните си.
След като ги премахна внимателно взе в ръката си члена на Техьонг и започна да движи ръката си бавно по него. През това време кафявокосият държеше Куки за косата, стисна по-силно, като така накара Джънгкук да поеме дължината му бавно в устата си, а пък това накара Ви да стене малко, по-малко.
Техьонг не издържа, за това хвана главата на Куки, притискайки го повече към члена си, въпреки че малкото момче започна да се дави, то бързо пое цялата дължина на Те.
-Джънгку-к..-стенеше Ви, докато по-малкия вършеше работата си.
Изведнъж, грубо хвана косата на Куки и го бутна на леглото, като най-нагло премахна тениската му.
Започна да го целува по вратът, слизайки бавно надолу и оставяйки лилави, болезнени и мокри петна по чистичкото тяло на по-малкия.
-Обърни се.-заповяда безчувствено Техьонг.
-К-какво?-Куки все още не можеше да се осъзнае от чутото.
-Чу ме.
Джънгкук го послуша. Обърна се, заставайки на колена и забивайки глава в чаршафа.
-Т-така ли..т-татенц-це..?
-Татенце? хмм..
Техьонг грубо, без предупреждение навлезе в чернокосото момче, а той изсетна ужасно силно, заради болката, която чувстваше. Не можеше да повярва, че това е онзи Техьонг, "ревльото" , "мрънкалото" , "чувствителния"..
-Б-боли ме..-стисна силно чаршафите Куки, но след изреченото чувстваше само удоволствие.
Те продължи да се забива в него, грубо и бързо, което пък караше Куки да огласява стаята със стенения, които бяха като музика за ушите на кафявокосия.
-Те..и-скам го п-по...- не успавяше да довърши чернокосото.
След още няколко силни, груби тласъка вече и двамата бяха свършили.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
mrazq se mrazq mrazq se mrazq se . NO TRQBVASHE
beshe mi priqtno *zakopva se v zemqta s cherveni buzki*
أنت تقرأ
You Confuse Me
القصة القصيرةLittle_pico създаде групов чат. Sleepy5ugar това пък защо? Little_pico За да се чувстваме заедно, дори от разстояние ❤ Highest ranking #1 in short story