O noua zi,un nou liceu,colegi noi

2.5K 70 16
                                    

-Copii avem 3 colegi noi,se auzise vocea dirigintelui.

Am intrat in clasa alaturi ce ceilalti 2 elevi noi si mi-am indreptat privirea spre clasa.

-Clasa,acestea sunt noii vostrii colegi,am sa ii las pe ei sa se prezinte.

Fac un pas in fata si ma uit spre clasa.

-Buna eu sunt Choi Rin Rin puteti sa imi spuneti Rin,am 18 ani si vin din Japonia,ma dau un pas in spate si las urmatorul baiat sa vorbeasca.

-Hey eu sunt Ha Joon Young dar spuneti-mi E.co,am 18 ani si sunt din Coreea,si acest baiat facuse un pas in spate si venise randul ultimului.

-Hey numele meu este Xi Lu Han dar m-asi bucura sa imi ziceti Luhan,eu am 19 ani si vin din China.

-Doamne baiatul asta e cam vesel,eu am avut si inca am niste emotii iar el este asa vesel,imi zic in minte.

-Ati facut si prezentarile asa ca va poftesc in spate pe toti trei.Si acum sa incepem lectia.

Ora trecuse repede avand in vedere ca jumatate din ea a trecut cu prezentarile.Ma simteam foarte ciudat intre 2 baieti necunoscuti.Dupa ce dirigintele plecase din clasa la banca noastra se stranse aproape toti elevii,cu diferite intrebari.

-Hey eu sunt Yura si am tot 18 ani ca tine,zise uitandu-se la mine.

-Ce ciudat,voi doi sunteti din tari diferite dar stiti sa vorbiti coreeana,apropo eu sunt Eddy sunt cel mai bun prieten al lui E.co.

-Pai sunt jumatate coreeanca deci stiu sa vorbesc coreeana foarte usor.

-Eu am invatat pentru a ma muta aici.

-Sunteti detreaba la prima vedere,dar aveti grija singurele persoane bune din clasa sunt eu Eddy si Yura restul sunt rai perversi si invidiosi.

-Mersi de avertisment,si tu esti?intreaba Luhan.

-Ma numesc Sehun.

-Pai mai avem inca 20 de minute din pauza asa ca Rin si cu mine mergem sa ne plimbam.Pa baieti,zise Yura tragandu-ma de mana.

-Hey unde mergem?

-Vezi tu imediat.

Aceast ma duse in spatele scolii pe o banca la umbra unui copac inalt.

-Deci de acum incolo v-om fi cele mai bune prietene,asa ca spunemi despre tine.

-Pai ce sa iti zic?

-Ai avut vreun iubit?

-Nu.

-Pai de ce?

-Nu am vrut o relatie pana acum,am fost ocupata cu alte lucruri.

-Ca de exemplu?

-Calatoritul,nu am stat la o scoala mai mult de un semestru pentru ca trebuia sa ne tot mutam.

Dintr-o data vad un baiat cu par negru venind spre noi si o intreb pe Yura cine este.

-Hey Yura cine e baiatul ala?

-E Jimin,e un baiat frumos dar e prost.

-De ce e prost?

-Jumate din fetele de varsta noastra stiu cum arata camera lui,pacat ca asta se intampla doar o noapte.

-Aha inteleg.

Dintr-o data se apropiase de mine si Yura.

-Hey tu esti colega noua nu?

-Da.

-Buna si tie Jimin,zise Yura enervata.

-Da buna,zise acesta asezandu-se langa mine facand in asa fel sa nu o vad pe Yura.

Two hearts beat as oneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum