Intrebari fara raspuns

631 35 9
                                    

~La masa~

Jimin zambise,chiar daca a fost un sarut scurt a simtit ca imi aprinse o scanteie care ma facea sa imi schimb sentimentele fata de el.

-Ce e cu zambetul ala de Jocker pe fata ta?Ai baut prea mult?

-Am baut doar un shot,dar se pare ca tu Eco le-ai dat gata pe toate trei.

-Unde este Rin?Danseaza cu tipul ala sau a plecat acasa?

-A mers la baie,e acolo de ceva timp.Nu vreau sa stiu ce face,o sa ma gandesc ca sunt treburi de fete pe care nu trebuie sa le aflu.

Intre timp,baiatul care ma invitase la dans a intrat in baie si auzind zgomote din baia fetelor si profitand de faptul ca cei doi prieteni a lui Yo nu sunt atenti a intrat in baie si l-a vazut pe Yo cum incercase sa imi dea pantalonii jos si pe mine care incercam sa ma opun si de fiecare data primeam cate o palma de la acesta.Baiatul nu a putut vedea acea scena asa ca a tabarat peste Yo lovindul cu brutalitate.Tremuram si cu greu mi-am ridicat pantalonii si i-am incheiat,nu dupa mult timp cei doi prieteni a lui Yo au intrat in baie in ajutorul acestuia.Au inceput sa vina tot mai multe persoane si peste tot se auzea ca in baie se bate cineva,Jimin cand a aflat a venit ca un  fulger inauntru si a tipat la toti sa se dea din  calea lui.M-a vazut tremurand si lacrimand si pe baieti care se bateau.L-a luat pe Yo de gat si l-a trantit de perete lovindul cu pumnul in stomac.

-J-Jimin..t-te rog..nu,mi-am pus mana cu greu pe umarul lui si il priveam speriata.

-Voi la ce va uitati?Plecati de aici!acesta a tipat la ei si m-a luat in brate iesind din baie si indreptandune spre masina lui.

M-a urcat in masina pe bancheta din spate si s-a asezat langa mine dandu-mi o sticla cu apa si ajutandu-ma sa beau.M-a intins pe bancheta si mi-a pus capul in poala lui mangaindu-mi fruntea.

-Gata,totul o sa fie bine,sunt langa tine si nimeni nu o sa te mai raneasca.Vreau sa te linistesti si sa imi spui ce s-a intamplat.Poti sa imi spui asta si maine,acum o sa mergem acasa.

Jimin a dat sa plece iar eu i-am strans mana incepand sa tremur.Am simtit cum ma mangaie si ma linistea,m-a asigurat ca totul o sa fie bine.S-a urcat la volan si i-a dat mesaj lui Eco cum ca el a plecat si o sa ii plateasca maine drumul cu taxiul.A pornit masina si a condus spre casa lui.Tot drumul vorbea cu mine pentru a ma linisti,chiar daca eu nu ii raspundeam,faptul ca imi vorbea ma linistea.Cand am ajuns,acesta m-a luat in brate si nu m-a lasat jos pana nu am ajuns in camera lui unde m-a pus in pat.

-Ai nevoie de niste pijamale pentru a dormi,nu te pot lasa sa dormi imbracat asa,s-a apropiat sa imi deschida hanoracul insa l-am oprit incepand sa tremur.Inteleg,esti speriata dar ai incredere in mine.Pot sa te schimb in pijamale?

Am dat afirmativ din cap iar aesta a zambit.Mi-a desfacut hanoracul si a intrat in sifonier punandul pe un raft gol,apoi a luat un tricou si niste pantaloni si s-a intors in camera.Mi-a ridicat bluza si ma privea cum tremur si se vedea ca eram traumatizata,a dat jos bluza privindu-mi cateva secunde sanii apoi mi-a pus tricoul sau pe mine,atunci a observat si urmele de pe gat si s-a incruntat.Ma schimbase in hainele lui apoi hainele mele le-a dus in sifonier,acolo unde se schimbase si el,intorcandu-se fara tricou pe el.

-Poti acum sa vorbesti?S-a asezat usor pe pat si ma privea.

-Da..am incetat sa mai tremur si il priveam in ochi.

-Ce s-a intamplat mai exact in baia aceea?

Am inceput sa ii povestesc totul facand mici pauze si cu o rusine in glas.Il vedeam cum se incruntase la tot ce ii spuneam asa ca l-am mangaiat pe fata si am vazut cum zambeste.

-De ce m-ai oprit cand l-a lovit?El te-a ranit,asta merita,merita sa il ranesc.

-Nu,violenta nu e o solutie,nu pot sa vad pe cineva cum se bate,doar animalele se bat,tu nu esti animal.Te rog sa renunti la violenta.

Two hearts beat as oneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum