O cina cu familia Park

449 36 2
                                    

M-am trezit devreme,am dormit foarte rau aseara,m-am tot gandit la ce a zis Jimin,de ce ma vrea inapoi cand o are pe Hyo?Nu imi pasa daca o iubeste sau nu insa intre noi nu o sa mai fie nimic niciodata!iar saracuta Yura are probleme,o sa incerc sa vorbesc cu ea,sa aflu mai multe despre ea,doar asa fac prietenele nu?

Gandirea mi-a fost tulburata de vocea surorii mele care se auze venind de pe scari.

-Rin!A sunat mama si a zis ca or sa vina luni seara acasa,aceasta striga pentru a o auzi.

-Stii ar trebui sa intrii frumos in camera si sa te uiti daca dorm sau nu apoi vorbesti,nu strigi de pe scari!la randul meu am strigat sa fiu auzita.

-Oh,dormeai?aceasta intrase in camera privindu-ma.

-Nuu,faceam echitatie.Normal ca dormeam!

-Scuze,doamne nu trebe sa te ambalezi asa,aceasta se apropie de patul meu si se aseaza pe el.Sigur nu il mai iubesti pe Jimin?

-M-a ranit Hyelin cum as putea sa il mai iubesc?

-Inteleg asta dar vrea sa il ierti si ii pare rau.

-Nu imi pasa,lui nu i-a pasat cand mi-a distrus sentimentele,nici mie nu imi pasa acum ca lui ii este dor de mine.

-O sa sufere mult dupa tine,stii asta nu?

-Daca sufera nu imi pasa,o sa ii treaca dupa o perioada de timp.

-E decizia si viata ta,insa vreau sa stii ca eu iti sunt alaturi orice decizie ai lua,Hyelin m-a imbratisat protector si mi-a zambit dulce.

-In momente ca acestea ma bucur ca imi esti aproape.

-Esti sora mea cea mica,e normal sa am grija de tine,mereu am avut.

-As vrea sa am si eu grija de tine.

-Poti avea grija de mine insa eu acum nu am o problema dar stiu pe cineva care are.

-Cine?

-Yura,are nevoie de tine,de prieteni adevarati.

-Ai dreptate,stai,de unde stii despre Yura?

-Cum am zis si ieri,Jimin a zis tot ce s-a intamplat la scoala.

-Acel tip..Crezi ca e mai bine sa o sun sau sa merg la ea?

-Convorbirea fata in fata e mai buna,asa poti vedea daca acea persoana e trista sau daca te minte.

-Ok o sa merg la ea,dar nu stiu unde sta..

-Esti sora mea,sigur vei gasi pe cineva care stie.

-Ai dreptate trebe doar sa dau niste telefoane.

-Eu merg sa ma intalnesc cu Kook iar tu vezi ce faci cu Yura.

Aceasta a plecat din camera iar eu am luat telefonul si l-am sunat pe Eco.

-Alo?..

-Alo,Eco ce faci?

-Sunt la Eddy,tu ce faci?

-Uite in pat acum m-am trezit.

-Lenesa ca de obicei.

-Mai taci!Te-am sunat sa imi spui unde sta Yura,vreau sa merg la ea insa nu ii stiu adresa si sper ca tu o stii.

Two hearts beat as oneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum