~Dupa o luna~
Am fost pedepsita,timp de o saptamana am facut curaenie in casa,am curatat fiecare coltisor din aceasta casa,norocul meu a fost ca avem o menajera tare buna care ma lasa sa fac mici pauze,altfel nu stiu ce m-as fi facut fara o mica pauza.Mergeam si veneam de la scoala pe jos,prietenii mei au avut grija de mine astfel in fiecare zi unul din ei ma conducea acasa,Sehun,Eddy,Luhan,Eco si Yura,fiecare din ei au luat o zi a saptamanii pentru a ma conduce acasa,le-am zis ca nu e nevoie de aceste lucruri insa asta e ghinionul cand ai asa prieteni buni. Multe s-au schimbat la scoala,aceasta a crescut fiind cea mai buna din tara,astfel unii elevi au plecat iar altii veneau,acum platesti mult mai mult sa ramai la acest liceu,daca nu platesti taxa iar notele tale nu sunt unele favorabile,atunci poti sa iti iei adio de la statul in acest liceu.Liceul Hyles este mult mai frumos,insa i-mi fac griji sa nu imi pierd prietenii din cauza criterilor pe care le cere liceul.Eddy este DJ la radioul scolii astfel castiga o bursa si poate platii liceul;parintii lui Sehun au facut un imprumut la banca,iar acesta este nevoit sa invete pentru as rasplati parintii;tatal Yurei este om de afaceri iar mama ei este casnica,aceasta o duce partial bine;tatal lui Eco si-a mai luat o slujba iar acesta il vede foarte rar,iar atunci cand il vede este mereu obosit;cat despre Luhan,ei bine mama lui este secretara la o firma iar tatal lui este proprietarul unui micut magazin de piese auto,o duce putin mai bine decat ceilalti.Din cauza acestor lucruri nu mai prea ies cu prietenii,ei au fost mereu langa mine si m-au ajutat,asa ca le-am zis sa vina la mine daca au nevoie de ajutor.
Poate va intrebati ce face Jimin,ei bine nu stiu prea multe lucruri despre el,este bogat deci schimbarea scolii nu l-a afectat financiar,mereu cand i-a note proaste si este in pericol sa fie dat afara,parintii lui platesc in plus pentru ca acesta sa ramana in scoala. Relatia lui cu Hyo nu stiu in ce stadiu este,acesta a fost iara corupt de prietenii lui si s-a intors la vechile obiceiuri,se vede si cu alte fete inafara de Hyo,acesta stiu insa se pare ca nu o deranjeaza. Eram la baie intr-o zi si am auzit-o pe aceasta vorbind cu o prietena cum ca vrea sa se casatoreasca cu Jimin ca sa fie mai bogata si sa poata ramana in scoala.Zau ca as vrea sa merg la nunta celor doi si sa il vad pe Jimin cum Hyo ii conduce viata.Partial visele devin realitate...nu?
Am barfit destul pe altii,acum e randul sa zic despre mine.Ei bine actiunile familiei noastre au crescut consierabil,tata stie cum sa conduca o afacere,firma lui a crescut mult,suntem pe locul 2 in topul celor mai bogati oameni din Seul,familia lui Jimin clasandu-se pe locul 5.Cand tata e plecat in probleme de afaceri mama conduce firma,uneori Hyelin o mai ajuta la treaba,mama vrea sa ma invete si pe mine despre firma insa nu sunt pasionata de astfel de lucruri,prea multa presiune si prea multe acte si hartii,nu ma descurcu cu asa ceva.
Este vineri seara iar eu i-mi fac bagajul,plec in Anglia intr-o excursie cu scoala la Oxford.Fiecare parinte a platit o suma mai mica sau mai mare de bani pentru cazare,bilete de avion si uniforma,chiar si asa,Luhan si Sehun nu or sa vada Oxfordul,cei doi nu pot veni in excursie.Nici Hyo nu o sa il vada,oricum nu este de ea, iQ-ul ei nu poate face fata Oxfordului.
-Fata mea o sa studieze timp de o saptamana la Oxford,sunt mandru de tine.
-Tata,am tresarat ca arsa,m-ai speriat.
-Scuze,nu asta a fost intentia mea,sunt asa fericit sa stiu ca mergi la Oxford.
-Tu ai insistat sa merg,eu nu prea vreau,prefer sa merg la Hogwarts decat la Oxford.Cand aud Oxford,ma gandesc la copii care studiaza si cand dorm,iar cand aud de Hogwarts ma gandesc la magie,actiune si Harry Potter.
-Este doar o excursie,nu te muti definitiv acolo,dar daca vrei te pot muta la Oxford.
-Nu multumesc,platesti destul pentru Liceul Hyles,iar prietenii mei sunt aici nu la Oxford.
CITEȘTI
Two hearts beat as one
FanficRin este o fata de 18 care calatoreste mai mereu,din cauza job-ului tatalui ei este nevoita sa se mute chiar atunci cand se ataseaza de locurile si persoanele dragi ei.Inainte Rin era prea mica sa ia decizii de una singura dar acum a crescut,uare po...