Un nou prieten

956 50 2
                                    

-Alo,Rin?

-Da,Luhan tu esti?

-Da te-am sunat sa vad unde esti,pentru ca eu nu cunosc orasul si nu stiu unde este cafeneaua.

-Pai unde esti sa vin dupa tine.

-Sunt la intrate in centru,langa un muzeu.

-Glumesti si eu sunt tot acolo,fata se intoarse si il vede pe acesta la cativa metrii de ea.

-Vai bine ca esti aici acum putem merge amandoi la cafenea.

-Pai ai noroc ca stiu unde se afla cafeneaua altfel nu stiu ce faceam.

-Ai dreptate.

Am inceput sa mergem amandoi povestind pe drum si dintr-o data observ ca am ajuns la cafenea.Ne uitam peste tot in jurul ei sa vedem daca ne gasim prietenii,cand deodata o persoana ne sperie pe la spate.

-Hey ce faceti indragostiti-lor?

-Yura tu erai?m-ai speriat de moarte.

-Stai ce indragostiti?Eu am venit cu Rin pentru ca nu stiam unde se afla cafeneaua.

-Bine bine cum zice-ti voi.Si scuze pentru sperietura dar ati intarziat.

-Pai scuze,dar unde sunt ceilalti baieti?

-Se pare ca si ei intarzie.

Lui Luhan i-a sunat telefonul si a raspuns in timp ce vorbeam eu cu Yura,apoi s-a intors la noi.

-Fetelor se pareca Sehun nu mai vine,a zis ca a trebuit sa plece la bunici,dar nu inteleg maine avem scoala iar el pleaca?

-Paii maine e vineri apoi avem vacanta o spatamana deci probabil a plecat mai repede.

-Sau a vrut sa scape de ore.

-Si asta e o varianta Luhan.

-Dar stai suntem de o zi la scoala asta si avem vacanta deja?

-Da,nu stiu de ce exact pentru ca elevii nu intreaba pe ei ii intereseaza sa fie vacanta,nu de ce.

-Oricum ce conteaza maine mai mergemla scoala si dupa vacanta,zise Luhan fericit.

Dintr-o data observo persoana alergand ca la maratot spre noi,uitandu-ma mai bine la aceapersoana vad ca era E.co.

-Am crezut ca plecati fara mine,zise baiatul respirand tot mai des.

-Pai de ce nu te grabesti?Doamne nu mai poate omul sa fie punctual in zilele astea?zise Yura autoritara.

-Ei bine scuze daca am dormit si eu.

-Nu e nimic E.co si noi am intarziat si la fel a zbierat la noi,ii zic baiatului incercand sa il linistesc.

-Gata nu mai stati la povesti si haideti sa ne plimbam pe aici.

-Ok Yura haide sa plecam,zise Luhan pornind la plimbare iar noi urmand-ul.

Am fost la o cafenea unde am mancat si am baut un suc,pentru ca la ce grabita era Yura nu am mai mancat la cafeneaua la care ne-am intalnit ci la o alta cafenea.Apoi am mers in parc si ne-am plimbat pe aleele lui discutand despre noi si despre locul din care veneam.Ne-am distrat mult dar se intunecase si am hotarat sa plecam toti.

Two hearts beat as oneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum